Seuraa 

Sivut

Kommentit (33)

Joo, toivotaan että lomafiilis säilyy ja uskonpa että yli pääsee nopeasti, ehkä! Muistan kuinka viime vuonna Brasiliassa bongasin (yllättäen) kaikki raskaana olevat ja niin haaveilin tästä aloituksesta, no vuosi kulunut ja samassa pisteessä, tosin se ihana puoli että ukko saatu mukaan haaveiluun! Mutta olis se ihquu saada masuasukki kyytiin ensimmäiselle maailman matkalle... *haaveilee...*

Ja musta ei kyllä töissä ole palstailemaan kun pelko koko ajan siitä että naapurin hoitsu hyökkää selän taakse ;) Joten se hyvä puoli meillä. Luen kyllä pikaisesti mutta itse kirjoitus on harvinaista herkkua, tosin sitäkin tullut tehtyä.

Ja mua kans hirvittää kilot jotka tulee raskauden aikana mutta kai ne on sen arvoisia, *uskottelee itselleen*. Ja voihan sitä syömistä säädellä... niin niin..

Mutta nyt takas vaatekaapin kimppuun, järjestelen ja pakkaan lomavaatteita... tuska ja ahdistus ;)

G: mitkä ovat uudenvuoden suunnitelmasi entäpä lupaukset?

Ja taas vastaun omaan kymysykseen... Huomenna ja su aamuvuoro töissä, joten hyvin rauhallisesti otan huomenna uuden vuoden vastaan. Onneksi ei tarvitse juhlia!

Ja Kathy lupaa ensi vuonna

- katsoa mitä pistää suuhun = laihduttaa (ikuinen lupaus)

- stressata vähemmän kuumeilun kanssa

- kiukutella vähemmän ;)

_Kathy_ : jeps työskentelen. Vaikeasti vammaisten lasten ja nuorten parissa. Ihania lapsukaisia on, mutta rankkaa työtä.

Siis voi kamala miten etova olo on. Ruoka ei maistu ja se tekee olosta vieläkin kauheemman :( Pitikö nyt mahataudin pokanen iskee just ennen töihin menoo. Pitää ainakin käydä kokeilemassa kuinka sitä jaksaa tehdä töitä. Jos ei onnistu niin sitten saatava saikkua.

nyt jos kokeilis jotain syömistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään loppu sit loma ja töihin on palattava :( Kiva on mennä töihin kun etoo, maha löysällä ja vielä siihen päälle kaameet menkkakivut :P Sankon kera piti mennä nukkumaan, kun eto niin hirveästi yöllä. Ei kuitenkaan ykä lentäny vaikka kovasti yökkyytti. Siis näähän vaikuttas ihan hyviltä " oireilta" , mut kun on ne helvatan menkat on menossa.

Sitten pientä kysymystä... elikkäs oletteko litkineet greippimehua? Onko se aiheuttanut teille menkkojen runsaantumisen? Ainakin tuntuu, että näin kivuliaita ja runsaita menkkoja ei ole aikoihin ollu. Särkylääkkeetkään ei vie kipuja.

-anzq-

Mä olen kans kehitysvamma alalla, hoidan asuntolassa 6 asukasta, melko hyvätasoisia muttei kuitenkaan ;) Autettu asuntola. Ja olen tehnyt hommia myös vaikeavammaisten kanssa. Rankkaa hommaa, meillä kun ongelmat on enemmän psyykkisiä, on tosi rankkaa ajoittain. Mutta hyvin olen viihtynyt vaikkakin nyt on äippäloma jo mielessä... 5 vuotta olen ollut samassa paikassa, sekin alkaa olla jo aika paljon..

Mutta koitahan jaksaa töissä ja toivotaan että olo helpottuu!!!

Kathy

Kylläpäs nyt puhaltaa hyvät tuulet.

Täällä nyt menossa kp 37/29-35 ja siis eka kierto km:n jälkeen. Eilen alkoi tosi ällö olo ja tänään jatkunut oikeastaan koko päivän. Ja lämmöt koholla.

Vatsatautia on liikkeellä (ainakin palstan mukaan), joten mitä lie.

Pupuiltu on kyllä tosi ahkeraan, mut tuskimpa heti km:n jälkeen tärppää.

Uusi G : Onko alennusmyynneistä löytynyt mitään hyvää?

Oli pakko kysyä, kun itse ostin tänään hirveän läjän vauvanvaatteita ( veljen avokki saa helmikuussa vauvan ). Äsken laskin et ne olis tehny 96euroa ja mä maksoin 16euroa. Sittarista ostin. Eli sika-halpaa.

taidan testata huomenna jos olo aamulla samanlainen.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2006 JA PALJON PLUSSIA!!!!!!!

Eilen kävin taas lueskelemassa heinisten kuulumisia vaikka itse olen kyydistä tipahtanut, oli ihanaa lukea ultrakuulumisia :D Jotkut miettivät mahan kasvamista niinku minäkin silloin reilu pari viikkoa sitten. Mut kyllä mulla oli oikeesti jo aika paljon maha kasvanut! Lääkäri sen tunsi painellessaan ja sit itse huomasin kuinka maha pieneni keskenmenon jälkeen.Entiset housut meni taas jalkaan.

Kävin sit äsken ekaa kertaa tilailemassa mammaksi.fi-sivuilta testejä! Taisi se kuume iskeä oikeen kunnolla ;) Olen kyllä yrittänyt rauhoitella itseäni etten liikaa yrittäisi mut ei sille mitään voi!! Menkkoja odotan kovasti!!! Toivottavasti ei mene kuitenkaan kovin kauaa..

Nyt hiuksia kuivaileen ennen töihin lähtöä..

memmuli

Nautiskelen täällä vähän viintä ja syön joulusuklaita, ja tietty katsastelen Säteiden kuulumisia =)

G: En ole käynyt alennusmyynneissä. Ei oikein hotsita. Olisihan se hyvä nyt shoppailla (kuten Kuumeilijan esimerkki osoitti), mutta jotenkin ei vaan jaksa.

Kidelma: Voi, miten ihanaa, että siellä huiskuteltiin ja poseerattiin! Minä kanssa olen limoja ahkerasti tarkkaillut (enpä olekaan tästä bravuuriaiheesta hetkeen kirjoitellut...). Viime kierrossa alkoi otollinen lima-aika kp 11, mutta kierto venyi 37 päivään. Siten tuo limailu hämäsi pupuilemaan " väärään" aikaan :/ Toisaalta, kun ei mitään ovistuntemuksia ollut, olen tuuminut, että josko en ovuloinut ollenkaan. Enkä älynnyt tsekata, että milloin otolliset limat loppuivat. Nyt sitten niiden tikkujen kanssa paremmalla varmuudella ja onnella =)

Kiva oli kuulla teidän pillerikokemuksista. Minulla oli se käsitys (en muista, mistä lie tullut), että Diane Novat olisivat juuri pahoja kierron sotkijoita. Mutta niin se palstailu taas viisasti =)

Pyry

[color=purple]Ihana Taelsa kun olet meidät -Syy-säteiksi ristinyt, taidat olla niin tärinöissäsi siellä ette ehdi lukea mitä kirjoitat, ihana oot! Mutta kaikki olemme tänne osanneet joten nou hätä.

Voi että, ei pahempia oireita, se antaa toivoa. Nautihan olosta ja mieliteoista!

Pyry- Vai olen idolisi...joopa joo. Et kyllä uskois mikä pullukka täällä ruudun toisella puolella on tuosta hullusta jumppaamisesta huolimatta, lohduttaudun että osa tulleista kiloista on lihasta ;) Ja oikeesti tuntuu että pillereiden jälkeen jos tulee ns. lomakilot, ne ei lähde pois, kun ennen ne sai tippumaan parissa päivässä... kumma juttu.

Ja kyllä, kp 30 on lähtöpäivänä, testata meinaan ennen lähtöä, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa niin menkat alkaa kyllä ke-to. Mutta niin toivon ette alkais.. mutta kerron kyllä ennen lähtöä tuloksen ;) Kone lähtee vasta 16.40. Kaikki säteet tänne kiitos!!!

Älskling, voi kuinka ikävä kuulla pidentyneistä kierroista, ihan pyllystä, muutenkin kun tämä odottelu on syvältä saatika kun ei pääse yrittämään edes ns. normaali kiertojen aikataululla. Toivotaan että normalisoituu. Ajatella jos ei yrittäis vauvaa, ei olis pahitteeksi että menkat tulee ns. joka toinen kerta.

Anzq, teetkö töitä kehitysvammaisten kanssa? Ja kuulostaa niin tutulle tuo " kaikki mulle ja heti" -periaate ;) Huono piirre meissä ;) Ja greippimehua on juotu täälläkin, ei tosin tässä kierrossa...

Jepulis sit omaa napaa... täällä tosiaan kp24. Eilen illalla olin ihan jäässä, lämmöt oli siinä 37 ja olo oli kipeä, yön nukuin huonosti ja aamusta kurkku kipeä, en tosiaan halua kipeänä lähteä toiselle puolelle maapalloa... muutenkin nukun yöt huonosti, stressaan taas tuota menkkojen alkamista, vaikken haluaisi mutta mites saat ajatuksen muualle... tekemällä testin ;) Ei oireita...

Kidelma....tuleppa kertomaan ultran tulokset!!

Jep jep... nyt tilaa muille...

Plussatuulia metsästäen ja löydettyäni niitä levittelen.... Kathyli

Vieläkun muistan niin Kathylle oikein tuhannen hyvää reisua!

Nauti aaringosta meinki puolesta!

Auringosta tuli mieleen Hippis? Onko kukaan kuullut hänestä ja matkasta?

Taelsan kanssa meillä on ekut neuvolat samana päivänä! Moneltako menet? =) Meillä aika jo 8 aamulla kun mies jää tytön kanssa kotiin ja menee töihin sitten heti kun palajan!

Nyt lepäämään!

Ja kaikille oikein hyvää uutta vuotta!

-S-

että missähän Gringo luuraa? Taisi muistaakseni hänkin päättää keskittyä nyt enemmän jouluun... Mutta tulehan taas kertomaan kuulumisia!

Nyt vasta pääsin kertomaan, kun töistä oli nettiyhteydet solmussa. Testasin aamulla ja se oli plussaa! Viiva oli vahva, ei mikään haamu. Nyt pää ihan sekaisin ja voitte arvata, ettei töiden tekemisestä tullut tänään mitään...

Nyt ollaan juuri lähdössä uuden vuoden viettoon kavereiden luokse koko viikonlopuksi, joten palaan taas sunnuntai-iltana.

Hyvää uutta vuotta ja plussatuulia kaikille!

venla

jogurttia sain äsken vähän alas ja yhden mandariinin. Töissä tulee varmaan pyörrytys tänään, kun ei ruokaa ole alas saanut. Kyllä nää olot tästä...

Ai niin tuosta painosta. Itsellä synnytksenjälkeen jäi ylipainoa n.18 kg ja 1 1/2 vuotta meni niiden karistamisessa. Nyt sitten taas on painoa tullu...jos sais edes muutaman kilon pois ennen raskautumista.

jos lähtis postia hakemaan... postilaatikot on tuolla parkkiksen lähellä.Piru ku sinnekkin on matkaa...hyötyliikuntaa :P

Vieläkin olen ihan innoissani Taelsan plussasta! Tuntuu, että koko porukka sai siitä vähän lisää puhtia ja voimia, kun eilen kirjoittelu oli niin vilkasta =)

Älskling: tervetuloa takaisin! Yksi päivä jo sinua tuolla pinoissa huhuilinkin, kun ei ollut pitkään aikaan kuulunut. Ja käy toki pinoissa purkautumassa, onhan tämä negatiivisiakin tunteita varten. Täällä varmaan suurin osa purjehtii välillä aallon pohjalla ja välillä sen harjalla. Ymmärrän kyllä turhautumisen pitkien kiertojen kanssa, voimia sinulle! Ja voithan aina kysäistä, jos pääsisi jo lääkärin juttusille.

Kathy: Kääks. Tajusin juuri, että kerkiätkö lähteä sinne matkalle ennen H-hetkeä? Eikös sulla ole sitten lähtöpäivänä kp 30 tienoilla? Apua, jäädäänkö me tänne koto-Suomeen jännittämään¿ =) Ja miten jaksoit TAAS mennä jumppaan? Sie oot kyllä miun idoli!

Kidelma: Tulehan sitten kertomaan, miten ultrassa meni. Voih, oispas itsekin jo tuossa vaiheessa!

Hoo, miulla alkaa huomenna tikuttaminen, jännää! Tänään kp10 menossa. Ehkä vähän aikaisin aloittelen, mutta kun kierrot ovat osuneet välille 27-37, niin eipähän mene sitten ohi. Ja onhan niitä tikkuja kumminkin se 15 varastossa. =D En voi millään olla nauramatta itselleni ja tälle ¿lievälle¿ kuumeelle, hihii. Miten Jedelede, milloin aloittelet? Eikös me menty ihan samassa päivässä?

Voimasäteitä kaikille lähetellen,

Pyrtsi

ja siten auttaa kiinnittymisessa...mutta en sitten tiedä. Limat mielestäni bongasin hyvin tuon avulla. Ennen en kunnolla ovislimoja tunnistanut. Mutta toki en voi olla varma... höyrähdin vaan tähän :P ja näköjään moni muukin. Välillä on mehut kaupoissa ihan lopussa :D

Tipahdin viime kierrosta niiiiiiiiin korkealta ja kovaa että päätin pitää vähän matalampaa profiilia kuumeilun ja palstailun kanssa... mutta täällä taas.

Greippimehusta joku kyseli, itse olen juonut sitä nyt kaksi kiertoa eikä viimeeksi ainakaan tepsinyt, toisesta ei vielä tietoa :) En kyllä huomannut menkoissa mitää eroa, ovat normaalistikin runsaat ja kivuliaat.

Pillereistäkin oli puhetta... Mulla oli käytössä Diane Novat 4,5 vuotta, lopetin syyskuun alussa. Kierto palasi heti samaan mikä oli ennen pillereitäkin (29 pv). Onko muita joilla ollut Diane Novat???

ISOT onnittelut plussanneille, peukutuksia piinailijoille ja hyvää uutta vuotta ihan jokaiselle!

Tänään olikin vapaapäivä ja sai hoidella asioita, ku ens ke alkaa sitten työt. Vähä kivaa päästä suoraan koulunpenkiltä työelämään. Ei kyllä vakisuhde oo, mutta kuitenkin ainakin vuoden verran kestää työt, jossei kauemminkin. Meen päiväkotiin henk.koht avustajaksi yhdelle lapselle. Muuten ei kummempaa tänne kuulu, kp jotain 54 ja kaks negaa takana... viikko sit viimeeksi testannu...pitää varmaan tilailla aikaa lääkärille, et sais jotain apua tähän...tammikuun aattelin vielä ootella ku varmasti sekaasin toiminta ku vasta yhet luomumenkat tullu pillereiden lopetuksen jälkeen...ärsyttävää vaan ootella ja ootella...

Mut hyvät uudet vuodet kaikille ja plussasäteitä paljon!!!

Mitäs tänne kuuluu?

Ajattelin nyt taas pitkästä aikaa tulla kirjoittelemaan tänne. =)

Menkat on mulla myöhässä tällä kertaa, saa nähdä mitä tuleman pitää.

Jonkin aikaa on ollut niitä outoja nipistelyitä alamasussa ja nyt on ruvennut vielä pissittämään enemmän.

Jouluaattona oli menkkojen alkamispäivä, joten nyt on jo jonkin verran myöhässä.

Ajattelin uutenavuotena testata, siis huomenna, jos vaikka olisinkin jo raskaana. (Toivonmukaan en tipahda hirmu korkeelta jos se ei näytäkkään plussaa.)

Onko muuten Jajasta kuulunut mitään?

Viimeksi käytiin heillä kylässä ennen joulua.

Jos joku tietää niin millä palstalla se nykyään kirjoittelee?

[color=red]Kaikille oikein mukavaa ja rauhallista uuttavuotta.

Piinaajille oikein räiskyvää plussa tuulta. @[color=green]->->---

Pyrtsille pitkää pinnaa niiden tikkujen kanssa, mulla ainakin palo hermo niiden tulosten kanssa! Mutta kunhan muistat että yhtä vahvat tai vahvempi on plussa ja se kyllä tulee kunhan malttaa testata etiäpäin ;) Toivotaan että tästä löytyisi se salainen ase masuasukin tulemiseen *peukut pystyssä*

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat