Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (26)

[color=dodgerblue]Hauskaa, että neuvolassa meni hyvin ja Tuutille kuuluu hyvää :) Kiva, että pidit toppa-asusta ja tilasitkin sen jo, nopeaa toimintaa!! Kyllä Tuuttia odottaa nyt paljon ihania vaatteita! Siellä verkkopuodissa oli tosi halpoja muitakin kivoja juttuja alessa, ihania asuja 6,95¿, aika halpaa![/color]

onkohan muuten patapuf vaan mikkelissä oleva liike, vai onko niitä muuallakin??? sieltä ostin siis tuon bodyn ja potkarit...äskiseen viestiin laitoin ett haalarit, mut potkarit hihoilla tuo taitaa olla..

=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt ois vaunut niinku melkein kasattuna. Vielä pitää laittaa kantokoppa kiinni ja sitten ois valmiit :) Hienot vaunut, paljon ihkummat ku kuvassa. Kaukalo on kans hieno :) Koalaa ei vielä ehditty kokoomaan, kun vaunut vei voiton. Huomenna sitten ehkä Koalan vuoro... tai voi olla et ootellaan vielä vähän aikaa ku se veis kuitenki tilaa tästä ahtaasta makkarista.

Nyt lähen hiplaamaan vielä nuota vaunuja :)

[color=violet]Kateellisena lueskelin noita Miitsun kuulumisia... Oispa itsekin samassa vaiheessa =) Nyt et varmaan saakaan hetken rauhaa kun sukulaiset on niin innoissaan. Aivan ihana kyllä toi ett isä opettelee virkkaamaan ja enolta kortti... meinaa ihan liikuttua =) Oon onnellinen sun puolestas kun kaikki mennyt nyt niin hyvin! Muakin kiinnostaa JJ:n tavoin se rakenneultra-aika

JJ: näinhän mä epäilin ett oli supistus sillo viime neuvolakäynnillä... Tosi hyvä juttu, ett Tuutti pää jo menosuuntaan. Sillä mun raskaana olevalla ystävällä jolla samat viikot vauveli taitaa olla perätilassa...potkut tuntuu kuulemma tosi kipeesti tuolla alhaalla.

Ilona: sullekin on vissiin kertynyt aikalailla tuota vauvatavaraa. tänään mä kyllä aloitan kans ja marssin yhteen ihanaan erikoislastenvaateliikkeeseen ostaa jotain alesta...ne on niin ihania ja vähän erilaisia. HM:llä ei ollut oikein mitän kun eilen kattelin =( Lindexiltä saattais kans löytyä??

Miitsu: En valvo minäkään tänä viikonloppuna. Loppuviikko vapaata ja flunssassa oon. Kuumetta ei kuitenkaan joten taidan uskaltautua vauvanvaateostoksille =) Mistäköhän löytäisin sen vauvalaatikon kun täällä ei kodinykköstä ole...

Golda

[color=deeppink]HANNELE: Joo, ne hihat on sellaiset ¾ oikein sopivat minun mielestä, mutta jos haluat, niin voit tietysti lisätä itse niitä silmukoita, esim kumpaakin hihaan 5silmukkaa. Mun kirja on valitettavasti Turussa, ja minä nyt Lahdessa. Jollakin muullakin puolukalla oli se kirja, kenellä?

GALTSU: Me molemmat asutaan ja opiskellaan Turussa, minä opettajaksi ja mies lakimieheksi, mutta kun se pölkkypää haluaa jäädä vielä viikoksi tänne Lahteen lue: odottaa päääsevän sitten viikon kuluttua valmiiksi siivottuun ja kuntoon laitettuun asuntoon, ruuat pöydässä* (me kumpikaan ei oikein pidetä Turusta)

Juu, vai ne unipalikat, ne laitetaan pinnasängyn toiseen päähän korottamaan, jos vaikka pikkuinen on kipeä, niin helpompi hengittää. Käy lukemassa vauvan verkkopuodissa¿kohdasta uni¿

JJ: ihanaa, älä sitten rullaa vaunuja jo ihan puhki ennen kuin Tuutti pääsee ajelulle¿ J Tule sitten kertomaan meille vaunuista, Koalasta ja turvakaukalosta

nyt on muuten kaikki työt tehty (tältä vuodelta) ja ensi viikko lomaa ja sitten junalla kohti suomen persettä (=Turkua)....kurjuuden kurjuus

ilona[/color]

[color=cornflowerblue][b]NEUVOLAKUULUMISET:[/b] Kaikki ok :))) Tuutti oli kasvanut ihan hyvin. Menee tosin omalla käyrällään, mutta eikös niin pidä tehdäkin ;) Hieman siis sen keskikäyrän alapuolella. Mulla oli kaikki arvot ok, paino tosin noussut ihan kauheena. Täti ei ollut ollenkaan pahana, koska kuulemma ihan tavallista näin joulun jälkeen. Kehu vielä kun mulla ei kokonaisuudessaan painoa oo tullu ku n. 8 kiloa :) Mitäpäs muuta... ai juu, Tuutti kuulemma on kuin onkin raivotarjonnassa! Pää on vaan syvällä tuolla lantiossa, niin sitä ei heti tunne käsikopelolla. Mulla kuulemma supisteli siinä tutkimuksen aikana ja ite en tienny mitään. Hyvä juttu, koska mä olen jo ihminy miksei oo ollu ees harjotus-suppareita :D Näin sitä on tollero, kun eka kertaa mennään.

Miehelle soitin heti neuvolasta päästyäni ja oli sekin helpottunu, et kullanmuru on kasvanu ja kunnossa. Niin ja pää alaspäin. Taas pisti miettiin, et onko tuo tosiaan se sama ukko, joka oli niin vauvavastanen aluksi... onkohan mulla vaihtunu ukko huomaamatta?!

[color=violet][b]ILONALLE:[/b] Sä olet kyllä aarre! Kiitos tosi paljon tuosta linkistä!!! Pistin heti asun tilaukseen ja tilasinpa vähän muutakin samaan pakettiin :) Kiitos ja kumarrus. En olekaan ite tuota sivustoa löytänyt aiemmin. Tosi söpö oli just tuo vaaleenkeltanen väri :) Meijän vauvat on sitten samiksia, kun samanlaiset toppa-asutkin ;) Mä en oo niistä palikoista vielä niin kiinnostunut, koska pinnasänkyyn nukutetaan vasta sitten joskus :) Mielenkiintonen juttu tosin, tutustumisen arvonen!

[color=cornflowerblue][b]LUMIINA:[/b] Elähän stressaa tikuttelusta turhaan. Mukavaa jos mieskin on taas himpun enempi lämmennyt *peukutus*

[color=violet]Nyt painun syömään, kun tuli nälkä. Käppäilin vähän isomman lenkin neuvolasta tultua... miten niin kauhistuin siitä painon noususta ;)?

JJ+Tuuttis♥

[color=magenta]VOITTEKO uskoa?! Ne vaunut ja kaukalo tulee jo TÄNÄÄN!!!!!!! Postimies oli ukolle soittanu ja sanonu et tänään illalla tuovat kotiin ne vaunut! IIIIIIHANAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! *ihan sevon* *DingDong* Tänään saahaan myös se Koala! Tää on uskomatonta... *lähtee jatkaan siivousta pää pilvissä*

[color=tomato]Voi että kun taas iski oikein kunnolla vauvankaipuu! Tosi laiskasti oon tikutellutkin, itse asiassa vasta tänään (kp 15) ja ei näyttänyt plussaa. Ehkä taas mennyt jo tai sitten ei. Yksi testi on enää jäljelläkään, toisaalta ei huvittaisi edes lisää hankkiakaan kun kierrot heittelee ja ei huvita tikutellakaan. Tuskimpa niillä oikeen siis pystyn edes ehkäisemään mitään kun kierrot on mitä on. Ellei nyt sitten tasaannu. Personastakaan en ole kiinnostunut, tää tilanne on just hyvä. Mies ehkä hieman on lämmennyt mutta ei riittävästi. Tosin täytyy muistaa olla iloinen siitä että pillerit on lopetettu eikä mitään ole tilalla (paitsi hirveästi VRO:ita;)).

Tuntuu muuten ihmelliseltä se että on oikeasti olemassa sellaisiakin miehiä, joilla on vauvakuume tai edes suostuvat vauvan tekoon. Jotenkin epistä..

Tuuhan JJ kertoon neuvolakuulumiset sitten:)! Vähän piristystä päivään!

Hauska kuulla Miitsu että suku on innoissaan, se on kuitenkin aika tärkeää saada tukea sieltäkin päin.

Nyt unohdin jo mitä muuta piti kirjoitella.. palaan asiaan!

Hyvää perjantaita Puolukat!

[color=darkmagenda]Kävin TAAS kaupungilla, hitsi tää lomailu on rankkaa... Yhden kaverin kans jolle jouduin vähän valehteleen että nää on yhelle koulukaverin vauvalle... Ostin housut, paidan ja pikkusen pehmokoiran! =o) heti helpotti... Mutta tosi vähän löysi mieluisia, kun ei haluais mitään mielettömän vaaleanpunasia/sinisiä, nuo onkin ruskeat mitkä ostin... Pikkasen oon kääntyny poikien vaatteisiin, VAltterista kun on kyse, mutta silti pitää miettiä myös sitä että voihan ne pukea myös tyttövauvalle! Miettikääpä kun me kaikki yhdessä lähettäs alennusmyynteihin, kyllä siinä tyhjenis kaupat vauvan vaatteista!!!

Voi GALTSU minkä miehes teki! Ja lähti sitten vielä baariin kun sinä olisit siellä tarvinnu huolenpitoa... =o/

Itteä alkaa ahistamaan kun joulusuklaata menee kilokaupalla mutta mitään liikuntaa en oo harrastanu piiiitkiin aikoihin! Onko muilla samaa ongelmaa...?

mitä ne unipalikat on?

Voi tytöt, en tiie mitä ajatella. Eli tänään on siis mennyt niin että pyysin ukkoo hakeen töistä (vaikka lupasinkin mennä bussilla himaan), niin se empii puhelimessa ja mä sit sytyin et kyllä se tulee, sit työkavero oli taustalla että bla-bla-bla galtsu.. Ja ukko sit heti että EI. No sit mä laitoin sille vähän ilkeämmän puoleisen viestin ja se siihen et kaljaa juomassa, ei pääse. Mut heti tajusin et valehtelee.. Ja just äsken sit " juteltiin" (lievästi sanottuna) ja yritti siinäkin valehdella samasta asiasta päin naamaa.. No mut sit sanoi et valehteli, TYTÖT SE VALEHTELI MULLE. Ihan typerästä asiasta sinänsä, muttei voinut sanoo ettei jaksa hakeen tms, vaan VALEHTELI. Sitä en hyväksy lainkaan. En tajuu, tuntuu niin pahalta, olen todella loukkaantunut!! :`( Pelottaa että jos ei tää ollutkaan eka kerta, mitä kaikkee oonkaan uskonut.. Varmaan on käynyt vieraissakin, koska todella vaikeita aikoja ollut vielä vähän aikaa sitten. En tiedä mitä ajatella. Olen ihan maassa, itkettää, enkä tiie mitä tehhä. Ukko lähti sit heti " jaloista" baariin :`( En edes pystynyt puhumaan enää, kun itkua pitää pidättää koko ajan ja kurkkuun sattuu..

[color=darkviolet] Hienoa JJ, että saitte näin nopsasti ne tavarat!

Toivottavasti maltatte iltasella mennä nukkumaan, ettette ihan koko yötä niillä vaunuilla ajele kämpässä ympäriinsä.... ;)

[b] Marttailua [/b]Aamupäivästä värjäilin niiitä lankoja toinen onnistui varsin hyvin. ja on nyt sitten nelivärinen. Tosi räväkän värinen (pitäisköhän lähettää novitalle malliksi....)

Ne juomajauheet haisee tosi voimakkaalle/suorastaan pahalle mä en ymmärrä miten joku [u]juo[/u] sitä litkua....

Toinen vyyhti on ogelmapesäke siinä värin kiinnitys ei tainnut onnistua kunnolla se päästää huudottaessa edelleen väriä täytyy katsoa huomenna mitä sille voi tehdä.

Katsotaan jos mies ottaa niistä jossain vaiheessa kuvia josko vaikka tuonne sitten laittaisin teillekin nähtäväksi (jos vaan osaan...)

Niin ja tietenkin onnistuin kaatamaan yhden värikipoista onneksi meni vain tiskipöydälle josta se oli helppo putsata ja vain pari tippaa tippui matolle jonka sitten sainkin samantein kiikuttaa pesuhuoneeseen ja illalla sitten " pääsin" mattopesulle.

Kävin tänään ostamassa langat kummipojan haalariin, nyt olen koittanut sitten kalastaa tästä kämpästä oikea kokoisia puikkoja jos en löydä, täytyy kait huomenna ostaa uudet jotta pääsen alkuun, että sais poitsu haalarinsa vielä tänä talvena käyttöön.

Ja samalla sain viimein ostettua tuon sandnesgarnin mallilehtisen jossa on sille Modassa Vieraluhaalari- nimellä olleelle haalarille kaveriksi tossut ja lapaset.

Uusi Moda muuten ilmestyy 3.1 ja siinä on Anne Linnomaan suunnittelemia vauvaneuleita. :)

Täytyy käydä kirjastossa vakoilemassa että kannattaako lehti ostaa.

GALTSU: Ilmeisesti tuo tammivauva-juttu on nyt sitten unohdettu kun se onnistu tuoa hääajankohdan kanssa.

GALTSU: ((halaus)) Älä nyt ensimmäisenä ajattele sitä kaikkein pahinta vaihtoehtoa, että mies olis pettänyt sua. Toivottavasti saatte huomenna keskusteltua asianne kunnolla läpi.

Toki on tyhmää, että valehtelee tuollaisessa asiassa.

[b]OVULAATIOTESTEISTÄ:[/b] Niitähän ei yleensä tehdä aamuvirtsasta (toki jos ohje siihen kehottaa niin sitten).

Luteinisioiva hormoni (LH) on pulssittaisesti erittyvä hormoni ei siis niin että sen pitoisuus kohoaisi iltapäivää kohti vuorokaudessa.

Vaan sen kuukautiskierrossa Lh pitoisuus on alkukierrossa matala (pientä vaihtelua) kunnes

24-36 tuntia ennen ovulaatiota tulee se Lh piikki jjolloin hormonimäärä kohoaa huomattavasti ja silloin sitten saadan se plussa siihen testiin.

merineito *lopettaa tähän värjäys ja hormonihöpinät tältä iltaa*

täällä on ollut niin vilkasta etten meinaa pysyä enää kärryillä ;o)

MERINEITO: onko sun mies sit ihan tosissaan tosta tammivauvasta? K Todella toivon että alkaa heti häitten jälkeen (viim), ei kai sinunkaan nyt ikuisesti tartte tässä asiassa joustaa.. vai??

THUNDERI: mäkin oon tikuttanut mammaksi.fi-testeillä ja kyllä se plussa sieltä sit tuli ;o) Onnea vaan sulle. Eka mulla oli haaleita viivoja kans ja sit yhtäkkiä niin kuin [b]LUMIINAKIN[/b] on sanonut! Niin ja teetkö niitä testejä aamupissasta? Muistaakseni sen hormonin eritys on huipussaan aina päivällä-ilapäivällä..

GOLDA: olen itsekin sanonut monesti tuota miehelle että oma ahdistus kertaa sata kertaa 5 vuotta= minun ahdoistus! Eipä tuntunut paljoa tehoavan tähän asti, mutta kyllä se nyt tuntuu lämpiävän ;o) Toivottavasti sun mieheen tehoaa vähän nopsammin!!! Mutta eikös sekin oo tavallaan hyvä juttu että haluaa kaiken olevan valmista vauvaa varten, et tavallaa välittää siitä jo nyt mutta...? Että miettii sen hyvinvointia siltä kantilta? Ei niin että olis miehesi siis oikeessa.. no, mut älä nyt kuitenkaan väärin ymmärrä.. :/ Yritän löytää vaa hyviä puolia, täytyy senkin ymmärtää sun ahdistuksen JA SUURKIITOS veriryhmä-infosta, luulin kyllä että ekalla kertaakin tarkistetaan useemmin.. Mutta hyvä tietää kuitenkin

HANNELE: ihanaa kun sait ostettua vauvalaatikon ja sisältöä tuntuu jo riittävän ;o) Harmi kun ei ostos-reissu onnistunut toivotulla tavalla :( Mutta kyllä sä kerkiit sinne lisää ostaan.. Kunhan meet yksin ja saat rauhassa kattella

JJ: vitsi sää jaksat touhuta!! Että oikein jääkaapin pesu ;o) mutta kyllä ilme oli jo aikakin :) Ihania neuvola-kuulumisia. On sulle kuitenkin aika vähän tullut sitä painoa, siis että suurimmalle osalle mun kavereista tullut yli 15 kg.. ja säkin oot aika loppusuoralla jo!! Jännää ettet sit tuntenut supistuksia. Ja mukavaa että raivotarjonnassa on, sitähän sä taisit miettii tässä joku päivä.. NIIN, JA ONNEKSI OLKOON, NYT ON VAUNUT JA KAIKKI!! Vatteet ym, Tuutti vaan puuttuu, mutta hyvää vaan niin saa kasvaa vielä vähän ;o)

MIITSU: juu, pinailen kyllä, vaikka varsinainen piinailu alkaa vasta ens viikolla.. Mutta minkäs mä sille voin. Ihanaa kun Kasperi on saanut jo lahjoja!! Kyllä sun sukulaiset on ottanut uutisen niin hyvin vastaan, etten voi kuin ihmetellä!! Ja tavaraa rupeaa jo nyt kertymään.

ILONALLE: harmi kun mies ei sit lähe turkuun, oliko se niin et se opiskelee lahdessa ja sä oot turussa? (anteeksi muistamattomuus)

Palasin joululomalta muutaman kilon painavampana, sitä ne suklaat teettää!

Tuo teidän vauvalaatikkoidea kuulostaa tosi kivalta! Itse en ole ostanut mitään vauvatavaroita, mutta neulonut olen kyllä pikkuisia vaatteita. Tänäänkin kävin ostamassa kassillisen lankoja, joista ajattelin neuloa ainakin haalarin! Mies varmaan katsoisi kieroon jos alkaisin vaatteita ym. jo nyt ostella. Ennättäähän sitä sitten jos joskus plussaa!

Eilen keskustelin miehen kanssa että en uskalla juoda uutena vuotena mitään, ellen tee raskaustestiä ennen. Kävin tänään ostamassa sellaisen apteekista, ja menkat alkoivat noin tuntia myöhemmin! Ihanaa nyt on se odotus ohi ja päästään tuplailemaan! Tai täytyy vielä mieheltä vahvistaa!

Hauskaa uutta vuotta kaikille puolukoille!

[color=deeppink]HANNELE: Aivan ihanalta kuulostaa se sun kori!!! Tahtoo kanssa samanlaisen ja heti¿.Joo, minähän sen kietaisupaidan ohjeen laitoin, jos tulee ongelmia, kysy (se ohje on siitä Neuleita Kullannunupulle ¿kirjasta, eikös jollakin muullakin ollut se?)[/color]

[color=dodgerblue]MIITSU: Oi voi, miten ihania sun sukulaiset on, ylpeä eno, isä, joka virkkaa ja kaikkea¿[/color]

[color=deeppink]Ihanaa, tänään on viimeinen työpäivä, sitten menen heti kaupunkiin ostamaan jotain ihanaa vauvalle. Onko teillä muilla joskus sellainen olo, ettei tavallaan voisi ostaa, eihän sitä koskaan tiedä, ja jos osataa, niin jotain voi käydä, mutta kuitenkin sitä vaan silti ostaa ja tekee???[/color]

[color=dodgerblue]Höh, täällä Lahdessa ei ole kodin ykköstä, joten joudun odottamaan kunnes taas joudun menemään TUrkuun reilu viikon päästä....ja ihan yksin. Mies meinaan sanoi, että sillä ei ala koulu vielä 10.päivä, ja se jatkaa lomaa täällä, ihan sikamaista, miksi mun pitää lähteä yksin, se on kuitenkin meidän koti siellä turussa, ainakin toistaiseksi.[/color]

[color=deeppink]onhan joku muu päivällä täällä mun kanssa pinoutumassa, kun taas pyörin täällä neljään asti? tylsää olla yksin.

ilona[/color]

Alotan heti omalla navalla... Just taas tein ovistestin ja ihan haalea viiva tuli ja kontrolliviivaki oli aika heikko... Onko nuo Mammaksi.fi:n ovistestit aina nuin heikkoja? Rtestissä kyllä tuli selkee kontrolliviiva mulla. Nyt on kp13 menossa ja valkkista housuissa.. No ehkä se siitä vielä tummenee siis tuo ovisplussa =)

Täälläpä oli eilen illalla [b]JJ[/b] ja [b]Hannele[/b] olleet yhessä ahkeria =) Ja kiva Miitsu että pääsit meidän seuraan takaisin =)

[b]Miitsu:[/b] Mää en ainakaa ole uudenvuodenaattona yössä... Toivottavasti jostain muusta saat seuraa ;)

Laiska kun olen, en jaksa enää selata uudestaan eilisen juttuja joten taitaa tyssätä tämä viesti alkuunsa.. Koitan parantaa tapani ja kirjotella enemmän =D

-thunderi-

[color=darkviolet] Miitsu: Kiitos sanoistasi. Kyllä se km-suru on jo aikapitkälle surtu, mutta tyhmä minä rupesin juuri tuossa joulunalla ajattelemaan noita, entä jos ajatuksia.... ja tietenkinkun joulu on muutenkin sellainen perhejuhla jne niin se sitte toin tuollaisen surunallon pintaan.

Muuten kiva kuulla sinusta. Siellä taitaa olla suku oikein kunnolla sekaisin. :)

JJ: mulle iski eilen laiskuus ja en osannut päättää, että millä värillä. Kerron kyllä sitten jahka saa yritelmäni valmiiksi.

Tulehan kertoileen, mitä neuvolan täti sanoi.

Toivottavasti siellä Oulussa ei ole ihan huippukylmä!

HANNELE [/color]

MERINEITO: Kiitoksia vinkeistä kutsukorttihommiin! En tiennytkään tuota Sinooperista... Toivottavasti miehesikin alkaa tähtäämään tammivauvaan 2007! =o)

[color=darkviolet] Ei voida tähdätä tammivauvaan 2007 kun ne häät on niin myöhään ts maha on jo niin iso (ukolle piti etsiä oikein netistä linkki mahan kasvusta) ja sitten taisteltaisiin siitä shammpanjalasillisesta... Eli vauvaprojektia ei sittenkään aloiteta ennen häitä. [/color]

MERINEITO: Sinähän olit Etelä-Pohjanmaalta? Tuli vain mieleen, eikös sielä sanota että rasat? Ja teillä on häätkin siellä? Ne häät mihin meen ens kesänä kaasoilemaan on myös siellä.

[color=darkviolet][b]Apua![/b] Olenko mä tuonkin täällä paljastanut?!?! Juu, olen kotoisin Eeepeeltä. Ja taidataan jossainpäin sanoakin, tosin minä en kovinkaan paljon puhu murteella paitsi sitten kun olen kotomaisemisssa (miehen mukaan). Häät eivät ole pohjanmaalla vaan pirkanmaalla täällä meidän nykyisessä kotikunnassa.

merineito [/color)

[color=dodgerblue]Jipii JJ. Koko ilta meneekin mukavasti Tuutin uusien kamojen kans tupsatessa =) Voi vaan kuvitella miten huipulta tuntuu!

Galtsu: En nyt oo ihan satavarma, onko se veriryhmä tieto sit kaikista uusinta tietoa, voihan olla ett asiat vähän muuttunut. On siitä kuitenkin kaks vuotta aikaa kun olin äippäneuvolassa harjoittelussa.

tottahan tuokin, ett hyvä kun mies tunnollinen ja haluu ett kaikki asiat hyvin kun vauva tulee, mut kun tuntuu ettei ikinä oo täysin valmis vauvelin tuloon, ett siihenhän kypsyy niin äiti kuin isäkin sen yhdeksän kuukauden aikana... Mut tuolllainen tuo ukko on, aina ajattelee kuitenkin vaan parasta, eikä sitä pahalla viivyttele...[/color]

[color=violet]Mut hei, kävin ALE ostoksilla...itelleni en löytänyt mitään, vauvalle vaan, siis meidän tulevalle *ylpeänä* Löysin sellainen punasävyisen raitabodyn, vaaleanpunaiset samettihaalarit, joissa sellainen vaaleanruskea reunus hihoissa ja kauluksessa, ne on AIVAN ihanat. sit yhdet mitä en viittinyt miehelle ees näyttää. vaal.punaiset myssyn, lapaset ja sukat, joissa lukee I SYDÄN DADDY... voi että ne oli suloiset, en voinut olla ostamatta... Juu tiedetään, ett varpilla eka vauva on poika, mut kun niin toivoisin tyttöä, niin pitää vähän tyttövaatetta ostaa... onhan ne sit jemmassa, jos meidät pienellä miehenalulla yllätettäis =)

Mies vaan pyöritteli noita ostoksia kädessä ja ihmetteli ett mites nyt tälläisiä...kelle nää on... ja mä ett MEIDÄN vauvalle... ja se, ett voi että siua tuon kuumees kanssa ja päätä vaan silitti...

nyt on sit niin paljon pienen ihmisen vaatteita täällä makkarissa, ettei järki kulje enää kunnolla. Yritän nyt rauhoittua, ja palaan linjoille myöhemmin =)

Goldis

[color=seagreen]Kohta lähen lompsiin neuvolaa kohti. Tulen sitten kertomaan kuulumiset.

[b]MIITSU:[/b] Hienoa, et saatte nuin paljon vauvakamaa ilmatteeksi. Mekin siis saatiin nuo suvussa kiertäneet pinnis ja hoitopöytä. Tosin ne pitää eka laittaa kuntoon :/ Koalan mies hakee tänään töitten jälkeen ja siihen sopivan petarin kans :)))) Vaunut ja turvakaukalo tulee kai ens viikolla jos hyvin käy. Mitenhän maltan olla työntelemättä niitä tyhjiä vaunuja ;)? Kyselin sulta aikasemmassa pinossa, et joko ultra-aika on tullut?

Joops, ei huvittas sinne neuvolaan lähtee, mutta pakkohan se on. Kuinkahan kylmä tuolla taas on...?

JJ + Tuutsikka♥

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat