Vierailija

Tuleeko nykyään enää mitkään katsottavaa...

Kommentit (19)

Täydelliset naiset, Selviytyjät, Avara luonto, Tinan keittiössä, KAIKKI sisustus/rakennusohjelmat, KAIKKI muoti/vaatetusohjelmat (lasken tähän SILLÄ SILMÄLLÄ...), Strömsö,....

Vierailija:

Lainaus:

Mitään sarjoja ei seuraa meistä kumpikaan. Mieluummin tehdään jotain muuta yhdessä kuin katotaan telkkaria.

Tällaset oman sädekehän kiilloittajat ja täydelliset vaimot saa mulla hihat palamaan välittömästi, tekis mieli käydä vähän murustamassa niiden jokapäivä imuroiduille matoille ja äkeltämässä jarrutusjäljet pönttöön.

Ärrr. Olishan tähänkin voinu vastata vaan ihan yksinkertasesti että mitä ohjelmia kattoo, ilman noita mauttomia lisäkaneetteja siitä kuinka elämä on vaan niin ihanaa.

Että voikin närästää.

Ja ei, en ole kateellinen, mutta ei minulla myöskään ole tarvetta tuoda omaa erinomaisuuttani esiin joka prkleen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ilman johtolankaa, CSI, CSI Miami, Kotikatu, Punainen lanka, Arto Nyberg, McLeodin tyttäret + melkein kaikki urheiluohjelmat, olen fanaattinen penkkiurheilija.

täydelliset naiset, muodon vuoksi, o.c, kotikatu, tartuntavaara, hädän hetkellä, beverly hills 90210, c.s.i- ja miamia myös, kadonneiden jäljillä, gilmoren-tyttöt, amyn lailla, selviytyjät, matlock, strong Medicine- kovaa lääkettä, melrose place, holbyn cityn sairaala, mcleodin tyttäret,

sit näitä aina silloin tällöin jos ei ole muuta tekemistä: akuutti, kunigas kuluttaja, sisustus testi, lapsityrannit, prisma ja prisma studio, murhasta tuli totta, emmerdaly, kauniit ja rohkeat, doc martin, chicagon lääkärit,

ja kyllä mä ulkoilen pojan kanssa jne. yleensä ohjelmat sattuvat tulemaan hyvää aikaan että kerkiää katelemaan, kotityötkin on mun kontollani kun mies tekee töitä

Ja ilman suodatinta tuli vähän kommentoitua, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa etteikö tuollaiset ihmiset saisi niskavilloja minulta pystyyn. Normaalisti olisin vaan puhissut täällä itsekseni, ja jättänyt vastaamatta, nyt vaan jotenkin karkas totuus näppikselta.

Omasta telkun katselusta en kanna huolta, katson kun ehdin ja jaksan, pienen muksun kanssa on kyllä aika minimissä, jos voisin kattoisin varmaan enemmänkin. Ja on mullakin ihana mies jonka kanssa on aivan ihanaa, nih!

9

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat