Vierailija

laitoin eilen päivällä miehelleni töihin tekstiviestin jossa sanoin " nähdään illalla kynttilöiden valossa ja hyvän ruuan merkeissä ;) "

no tää viesti menikin sen parhaalle kaverille kun mieheni sekä kaverin 2 etukirjainta samat niin kiiruspäissään sekotin!

no tää kaveri on ollut meillä monesti juomassa ja kun mieheni poistunut vessaan ym.. nin on aina alkanut selittelemään voi kun olet kaunis ja plaa plaa plaa...PLAAAH

tää kaveri luuli ,että todellakin laitoin viestin tarkoitusella hänelle ja laitto mulle viestin takaisin " tänään sopii mainiosti kun toi terhikin (keksitty nimi) lähti sinne sukulaisten luo ja palaa kotiin vasta tiistaina"

mä en uskaltanut sanoa miehellenikään mitään enkä vastannut tän kaverin viestiin siis voi VITTU mitä tässä tilanteessa pitäis tehä.???

onhan tuo kaveri erittäin komea ,mutta ei kiinnosta vittuakaan!miehelleni todella " hyvä" ystävä ja liikekumppani joten en viitsi hänellekkään kertoa mitään.

jäi kyllä eiliset ruuat,kynttilät ja sexit pois mielestä kun näin kävi :(

mua ahistaa.

Kommentit (10)

niin vastaisin varmaan juuri jotenkin noin ihan vitsillä. Mutta jos se mies vastasi vakavissaan, niin taitaapa olla niin että on naisen puolesta annettu ymmärtääkin vaikka mitä...

1) Jos miehesi nimi on Matti ja tämän kaverin Martti niin laita puhelimeen miehen kaveri sukunimellä ettei samaa vauriota käy uudestaan.

2) Sinuna olisin vastannut viestiin " sori, en todellakaan sinulle tätä tarkoittanut vaan miehelleni" . Miksi et lähetä tällaista viestiä? Miksi et kerro miehellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miehelleni en sano mitään ,koska niiden liikesuhde menis sitten päin helvettiä.

huh nyt helpoittaa pikkasen.ja mies on puhelimessa nyt nimellä kultsi :)

ja tää ei ole mikään provo tiedoksi vaan kaikille!

tällästä voi näköjään todellakin sattua :/ mun ystävä laitto joskus viestin pomolleen mikä oli tarkoitettu naapurille!en olis ikinä uskonut et sattuu mun kohdalle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat