Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miks pitää listata jotain inhokkinimiä? Jos se on viihdettä jonkun mielestä niin olen onnekas koska tiedän muitakin keinoja viihdyttää itseäni kuin listata (mahd.) kavereiden, naapureiden tai sukulaislasten nimiä nettiin ja kimpassa muiden kanssa niitä sitten haukkua retostella.

Ja kyllä omien lastenikin nimiä listalla oli enkä edes koko listaa lukenut kun en todella ymmärrä mikä pointti tuollaisen listan tekemisessä on?

Ja sekin vielä et joku hiukan herkkänahkaisempi ihminen oikeasti saattaa pahoittaa mielensä lukiessaan kuinka " kammottavan järkyttävän lähiönimen" sitä onkaan lapselleen antanut näiden galluppituomareiden mielestä siis...

No ei siinä mitään jatkakaa jos teidän on pakko itseänne tuolla tavalla päästä toteuttamaan, mut kunhan nyt toin ihmetykseni julki. Henk.kohtasesti mulla ei ole väliä millä listoilla lasteni nimet esiintyvät koska tottahan on aina se ettei " nimi miestä pahenna jos ......

Kommentit (4)

Onko teillä kinkku vai kalkkuna?

Onko teillä muovinen vai aito kuusi?

Montako lasta?

Oletko töissä vai kotona?

Sataako lunta?

Mitä vaippoja lapsesi käyttää?

Näin vastaan omasta puolestani. Vastailen välillä, vaikka en siitä sen kummemmin mitään saakaan, ja tuskin saa kukaan muukaan. Joistakin gallupeista kai voitaisiin väittää, että antavat mahdollisuuden jollakin pienellä tavalla hieman miettiä omia mielipiteitään (" mikähän mun mielestä nyt

Lainaus:

oikeasti

olisikaan paras vastaus/oma mielipide tähän" tms.), mutta tuskin sentään noista inhokkinimikyselyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat