Seuraa 

Olen jo monessa yhteydessä huhuillut kokemuksia, mutta taas...Onko teillä jollain ollut todella kovia kipuja alkuraskaudessa, ja raskaus kuitenkin jatkunut?

Mulla nyt siis viikkoja vasta 5+5.Ei vuotoa.

Kommentit (3)

Mulla oli esikoista odottaessa TOSI kovat mahakivut. Tottakai aluksi kuvittelin, että ne liittyvät raskauteen, kun alkoivat alussa, n. viikolla 5+2. Kävin ultrassakin pari kertaa (viikolla 5+4 ja 5+6), joissa todettiin vain, että kipu ei liity raskauteen (suljettiin pois kohdunulkoinen eikä muitakaan merkkejä ollut). Mulla kivut tulivat pääsääntöisesti yöllä, pahoina aaltoina ja melkein itkin tuskasta. Olin jo valmis aborttiin, kun ajattelin että kroppani ei kestä raskautta. Mutta ONNEKSI työterveyslääkäri löysi syyn: happovaiva, joka taisi olla stressin aiheuttamaa (mulla oli iso projekti päättymäisillään). Lääkkeillä kivut saatiin kuriin ja loppuraskaus meni ongelmitta.

Millaisia ne sun kipusi oikein on? Tuo esimerkkini kertoi, että kaikki ei välttämättä johdu raskaudesta, vaikka se tuleekin ekana mieleen. Oletko käynyt ultrassa, jossa on suljettu pois kohdunulkoisen vaara?

Tsemppiä odotukseen,

KK rv6+2

vähän samanlainen kipu kuin edellisellä kirjoittajalla. Alkoivat siinä 6 viikon paikkeilla. Olin ultrassa 6-7 viikon välillä, mutta ei löytynyt mitään poikkeavaa. Poltot pahenivat todella paljon ja uusi ultra 8+1 (molemmat yksityisellä). Kuitenkaan raskaudessa ei löytynyt mitään epänormaalia edelleenkään. Epäiltiin sitten että olisi virtsatulehdus, mutta ei ollut sekään. Poltot hävisivät itsellään sitten viikon kuluttua. Oli kyllä tosi vaikeaa se kun ei tietänyt mistä kipu johtuu mutta kannattaa sulkea pois juuri kohdunulkoinen raskaus ym. raskauteen liittyvät poikkeavuudet.

Maariska 38+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

epäilen,että osittain johtui siitä,kun mulla on taaksepäin kallistunut kohtu.Toisessa ja nyt kolmannessa raskaudessa kipuja ei ole ollut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat