Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kummallista tuo raskauspahoinvointi, jos tämä nyt sellaista on. Viikoilla 7-10 vatsassa kiersi lähes aamusta iltaan. Kertaakaan en tuona aikana oksentanut, mutta olo oli kuin vuoristoradan jälkeen. Joskus viikolla 10 pahoinvointi katosi kuin salamaniskusta.

Pari päivää sitten tuli jälleen tuollainen orastava huono olo. Ajattelin sen johtuvan omista kuvitelmistani. Olin siis melko varma, että toukalle oli käynyt vatsassa huonosti (pelkoja, jotka johtuvat aiemmasta keskenmenosta). Keskiviikon nt-ultrassa matonen kuitenkin voi oikein hyvin ja viikoiksi paljastui 14+1 (oletin sen olevan 13+4).

Eilen koirien kanssa touhutun iltalenkin jälkeen tuli hetkellinen, yllättävä ja totaalisen huono olo. Olin todella lähellä oksentamista. Tuo meni kuitenkin ohi minuutissa kun otin huikan mehua.

Tänä aamuna söin normaalisti aamupalaksi jogurttia hedelmillä ja myslillä, sekä otin lasillisen mehua. Puoli tuntia aamupalan jälkeen oksensin kaiken pihalle aivan yllättäen. Siis ensimmäisen kerran heitin laattaa ja viikkoja on kuitenkin jo 14+3. Höh, sanon minä! Nyt paha olo on sellaista vuoristorata-fiilistä. Se tulee ja menee aaltomaisesti, mutta uudelleen en ole " laatoittanut" .

Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta? Siis sellaisesta, että huono olo on kadonnut totaalisesti viikoiksi, jonka jälkeen palannut kahta pahempana... ja vielä silloin, kun sen pitäisi jo " olla ohi" . Naistenklinikallakin kätilö totesi pahoinvointia tiedustellessaan, että näillä viikoilla se yleensä onkin jo kokonaan kadonnut.

Kommentit (2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat