Vierailija

Ikää on 30v.

Kommentit (11)

Siskollani kaksi lasta eikä ikinä uskoisi. Ei sitten mitään arpia missään eikä nahka löysä. Minä taas olen perinyt jonkun muun ihon ja arpia oli jo ennen kun tulin raskaaksi (en ole edes lihava). Maha aika kamalaksi meni jo ensimmäisestä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esikoisella (2003) kaikki lähti ½-vuodessa ja nyt, kun kuopuksen syntymästä on sama ½-vuotta, on kiloja jäljellä kaksi. En ole laihduttamalla niitä laihduttanut, vaan tähän asti kaikki on sulanut kuin itsestään. Imettää en ole voinut kumpaakaan, joten se on vaikuttanut hieman energian kulutukseen.

Esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla ja silloin vatsa palautui hitaammin kuin alatiesynnytyksen jälkeen. Nyt vatsa on ihan ok; hieman ylimääräistä on vielä jäljellä, mutta uskon, että hitaammalla tahdilla kiinteytyminen on pysyvämpää eikä vatsaan jää ylimääräistä nahkaa.

Ja se ikä; 33-v.

Myöskään minun mielestäni maailma ei kaadu siihen jos lasten jäljet näkyvät kehossa. Kannattaa suhtautua niihin vaikka kunniamerkkeinä jos ei eroon pääse. Ja lapsia minulla siis neljä, hermoiltavaa riittää tärkeämmistäkin asioista kuin venynyt vatsanahka tai roikkuvat rinnat.

Kaikkihan me mielellämme missin mitoissa olisimme, mutta harvemmin niillä misseillä on montaa synnytystä ja imetystä takana.

Vatsa on todella tiukka ja ei arpia, vaikka olen sirorakenteinen ja kiloja tuli raskausaikana 20kg. Kaikki kilot lähti " itsestään" . Mietityttää voiko toisella kertaa käydä näin vai onko hyvä varautua " pahimpaan" (ei tule itselle turhia pettymyksiä) ;)?

Vatsani oli valtava esikoisen odotusaikana ja ihmetyttää itseänikin miten se palautui täysin ennalleen ilman että jäi mitään löysää nahkaa... Epäilyttää jaksaako tuo ihoparka enään vetäytyä kakkosesta?

ap

Viidennestä en enää taida palautua. Vatsanahka on löysähkö, ei todellakaan mitenkään pahan näköinen, mutta ei entisensä. Kilot jäivät laitokselle eikä arpia tullut. Vatsalihakset ovat kunnossa eikä läskiä ole niitten päällä, mutta nahka ei ole niin kuin nuorempana. Sain kuopuksen 42-vuotiaana. Nyt olen 45.

Itselläni ei esikoisesta jäänyt mitään. Laitoksella jo vanhoissa mitoissa.

Kakkosesta jäi jo jonkin verran raskausarpia ja pari kiloa, luulen että hormoneilla on arpien kanssa tekemistä. Olin näet 4krt raskaana (keskenmenoja), puolen vuoden sisällä.

Kolmosen jälkeen kroppa ei ole entisensä. Arpia kaikki paikat täynnä. Reidet ja rinnat pahimmat. Vatsaa ei kuulemma enää saa entiseksi kuini puukolla. Napa on pullistunut ulospäin. Kilot olen saanut karistettua, mutta tätä norsunnahkaa ei pois saa!

Sain kolme lasta neljässä vuodessa ja siinä vielä neljä epäonnistunutta raskautta. Liika on liikaa..

ja kahdesta ekasta palauduin täysin, nyt kolmannen jälkeen on tuo vatsa vähän löllykkä... mutta pitää katsoa, kunhan tästä laihdun vielä pari kiloa ja kuntoilen, että lähteekö mihinkään. Veikkaan kyllä, että on sen verran venynyttä kamaa ettei ihan entiselleen päästä. Mutta so what? Ei se ole vaarallista jos kolmen lapsen synnyttäminen ja imettäminen jo kropassa näkyy, sehän on vaan elämää!! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat