Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (13)

Meitsikin on ollut muutaman päivän pois palstailemasta, nyt taas paremmin aikaa.

Essi: samat suunnitelmat täällä uuden vuoden juhlinnan suhteen. Ajattelin vähän panostaa tohon ruokapuoleen ja nauttia miehen kanssa hyvästä ruuasta, punaviinistä... Ihanaa, kun ei tarvitse lähteä mihinkään pippaloihin riekkumaan! :) Pahoittelut negasta, toivotaan, että muuttuu plussaksi!

Kiva Marinda, että oot tullut taas palstailemaan! :) Hakataan yhdessä päätä seinään, eiköhän tämä joskus iloksi tästä muutu.

Q: ihanat ultrauutiset! :) Toivotaan, että huono olo pysyy poissa ja pääset aloittamaan uudessa työpaikassasi!

Muut mammat: kiva kuulla voinnistanne! Pitäkäähän meidät ajan tasalla ja jos vaikka tartuttaisitte vähän sitä plussapölyä mukananne sieltä odotuspuolelta...

Dio: mitä lääkäri sanoi?

Omaa napaa sen verran, että sain tänään labravastaukset ja kaikki arvot (TSH, LH, Prolaktiini ja FSH)kunnossa. Mies menee ensi viikolla antamaan simppanäytteen. Mua jännittää sen puolesta tosi paljon, vaikka se vakuuttaa hoitavansa hommat leikiten, :) Aika TAYS:n hormoni- ja lapsettomuuspolille on maaliskuun alussa.

Täytyy tästä varmaan alkaa valmistautumaan viikonlopun viettoon ja pupuilut on hoidettava hyvin, koska miekkosen pitää olla selibaatissa ainakin 3 päivää ennen sitä simppatestiä... :) Ja mulla ovis tietty varmasti just alkuviikosta(tänään kp 9/27)... Oon jo testannu tänään ovistestillä, mutta negaa näytti. Joka tapauksessa taitaa olla tulossa mukava viikonloppu... ;)

Oikein hyvää uudenvuoden aaton aattoa kaikille ja tsemppiä piinaileville!!!

Olen pysytellyt täältä poissa jo ties vaikka miten kauan. Tuntui, että alkaa liian raskaaksi käymään toivominen ja pettyminen. Nyt siis taas kp2. Laskeskelin, että kohta yheksän kuukautta takana tätä vauva puuhastelua. Mulle tosi pitkä aika. Nyt varasin ajan yksityiselle gynelle. Tuntuu, että jos joku on vialla niin tahdon tietää ja saada apua. Ja jos kaikki on ok niin ilolla senkin uutisen otan vastaan.

Eihän se millään onnistu, mutta olis kiva vähäksi aikaa unohtaa kokonaan vauva-asia. Kun ei osaa antaa asioiden mennä omalla painollaan.. Muutama viikko sitten ystäväni sai vauvan, monet kerrat olen jo käynyt sitä aivan ihanaa nyyttiä katsomassa. :) Omaa oloa ei sekään helpota - monet itkut on sit kotona pitäny itkeä.

Menipäs se surkeiluksi...

Mun piti oikeasti tulla toivottamaan teille HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JA PALJON PLUSSIA!!

=) marinda

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiva että Marindakin on tullut takas! Kovin hiljaseks on tää meno täällä viime aikoina mennyt...

Joo Dio, ei todellakaan ota selvää! Ite en kyllä kutsu mitään nippailuja tai nappailuja enää oireeks ennen ku tiedän että oon raskaana! Kyllä niin hölmö olo on useasti tullu ku on muka niin varma ollut niin oviksista ku raskauksistakin! Nyt siis varman päälle tästä lähin (ainakin yritän)! =)

Voi Q, vähänkö sulosia uutisia! On varmaan hienoimpia tunteita mitä voi kokea kun oman " sintin" siinä ruudussa näkee ja kuulee! Ja eka kuvakin jo on!! Ihanaa!!!

Taas hiljaista, mikäs enskoihin on mennyt...?

Hauska kuulla Diostakin pitkästä aikaa! Hyvä että pupuilut sujuu! =)

Afternoon(ko?) kertoili että on samat menkkatuntemukset ku täällä... Eikö oo ärsyttävää?! Jotenkin tosi turhauttavaa, varsinkin ku mul oli sama juttu viime kierrossa ni en voi pitää sitä minään " oireena" . Ja mul sit viäl päälle et parissa viime kierrossa rinnat kipeytyi tosissaan, joten oletin että näin sitten tästä lähin joka kierrossa, mutta ei! Nyt ei sit oo sitä! Kyllä on tämä pieni pää niin sekaisin ettei tosikaan! Nyt on kyllä malttamattomin olo ikinä! Tahdon niin kovin siihen tammikuun junaan!!!!!

Hei ensikot! Mäkin kuulun ilmeisesti tähän pinoon, kun ensimmäistä kuumeilen. Oon 27v. Neljä kuukautta on yritetty. Kuumetta on ollut kyllä jo pari vuotta, mutta miehen suostutteluun meni hiukan aikaa. Kun hänen ystävälleen syntyi vauva, niin mieli muuttui:). Nyt kp 23/26-31, niin että piinailu taas kohta alkaa. Oon yrittänyt lisätä tärppäysonnea lisäämällä liikuntaa, foolihappoa ja nautiskelemalla greippimehua. Jos ei vielä tärppää saa ruveta mieskin tuuletteleen kassejaan, että pysyy siemenet hyvänä;). Mitä muita konsteja ootte kokeilleet?

Voi kun jo tärppäis! Kaverit (3kpl) onnekkaat eivät olleet ehtineet ees yrittää kun on jo tärpännyt. Ei helpota yhtään tätä kuumeilua. Mutta pääseepähän harjoitteleen vauvan hoitoa jo valmiiksi.

+++++Plussaisaa Uuttavuotta kaikille!

Tervetuloa takas Dio! Ehkä jo ensi viikolla alkaa lisää väkeä palailla nettipimennoistaan. Vai onkos kaikki päättäny antaa itelleen aikaa rauhoittua ja hakevat sitä kautta vauhtia sinne tammikuun plussajunaan? =)

Diolle pupuiluintoa ja tärppionnea ja Naksulle edelleen pitkää pinnaa noitten oireilujen kanssa!

Ite jatkan oviksen metsästystä. Eilen vielä nega. Kohta tän päivän testin aika. Ainoo, mikä itellä on tällä hetkellä kipeenä on jalat ja peffa, kun keskiviikkona kävin pelaamassa sulkista ja eilen hiihtämässä. Josko tästä lähtis uudemman kerran hiihtämään ja vaikka venyttelis sen päälle niin saattai noi pahimmat kireydet hellittää...

Pirteetä perjantaita toivottelee Amy :o)

(kp 13/29-30)

Laitan hyviä ultrakuulumisia tällekin puolelle.

Siellä se pikkuinen köllötteli ihan oikeassa paikassa, oli hienosti jopa 7,7mm pitkä ;) Lääkäri vähän ihmetteli, kun me käytiin ultrassa noin aikasessa vaiheessa, mutta mulla alkaa ens viikolla työt enkä sitten pääsisi enää kovin helpolla tarkistamaan tilannetta. No, tämä " riski" kannatti, ja siellä näkyi jo pikkuisen sykekin! Eli kaikki hyvin ja koko vastaa viikkoja. Saatiin mukaan kuva epämääräisestä mökystä ja lisäksi sain äitiyskortin. On tää kyllä ihmeellistä! Nyt on pakko taas mennä päiväunille, kun tulikin jo rehkittyä ihan tarpeeksi tuolla ultrareissulla :)

Tänään on muuten taas ihan hyvä olo ja ruokakin maistuu, jee!

Oirebongareille sellainen kliseinen kommentti, että mulla ei ollut mitään hajua siitä, että olinkin raskaana. Ei mitään hienoja oireita aluksi, vaikka aina olin niitä metsästänyt! Joten bdbdbdbdbddbdbdbdb Naksulle ja kumppaneille!

-Q- ja -q- 6+4

Taitaa käydä meillä niin, että ollaan taas vuodenvaihde kaksin kotona. Se tosin passaa mulle paremmin kuin hyvin - koko viikon on väsyttänyt siihen malliin, etten varmaan huomennakaan jaksa yötä myöten kuhkia pystyssä. Enkä ainakaan mihinkään väenpaljouteen tykkäis edes lähteä. Katsellaan siis varmaan raketteja ihan vaan kotipihalta.

Viimeksi tädin tullessa vannoin ja vakuutin itselleni että vasta loppiaisena testaan seuraavan kerran (jos syytä). Mutta niin siinä vaan taas kävi, että kun yksi predictor kaappiin oli jäänyt, en malttanut pitää siitä näppejäni erossa vaan oli pakko jo tänään (kp 27/27-29) testata se oletettu nega :( Tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan, lämpömittarin sain hajotettua kun tiputin sen lattialle ja tuleva täti masentaa jo nyt. Eilen koin oikein huippuhetken kun en pariin tuntiin muistanut miettiä mitään vauvoihin liittyvää. En vaan voi mitään sille että ajatukset aina harhautuu raskaushaaveisiin.

Koko tän viikon oon suunnitellu siivoavani, mutta kun töistä pääsen kotiin, makaan loppuillan sohvalla enkä saa mitään aikaseksi. Jos vaikka tänäänkin siirtäisi sen siivouksen " huomiseen" . Ehkä huomenna jaksaisi paremmin kun nukkuisi ensin täysimittaiset unet.

Nyt on jo monta päivää ollut niin hiljaista plussarintamalla että kaipa ne +++tuulet alkaa heti vuoden alusta taas puhaltelemaan...

-Naksu-:

Lainaus:

Ja mul sit viäl päälle et parissa viime kierrossa rinnat kipeytyi tosissaan, joten oletin että näin sitten tästä lähin joka kierrossa, mutta ei! Nyt ei sit oo sitä! Kyllä on tämä pieni pää niin sekaisin ettei tosikaan!

Tiedätkös, kun mulle kävi just samalla tavalla eli parissa kierrossa tissit kipeytyi heti oletetun oviksen jälkeen. No siitäkös riemastuin, kun muuten mitään merkkejä mun elimistössäni ei ole oviksesta ollut! Mutta ilo loppui lyhyeen: viimestä edellisessä kierrossa kipeytyivät vasta viikkoa ennen ja viime kierrossa 5-6pv ennen! Ei tästä kropasta ota erkkikään selvää! En enää oleta mitään oiretta varmaksi.

Heips taas,

Joulun ajan olin nettipimennossa ihan pelkästään siitä syystä, että meillä oli niin paljon vieraita etten voinut missään välissä livahtaa koneelle. Kun kukaan ei tästä projektista tiedä niin olisin jäänyt kiinni kuitenkin :)

Naksulle: joo, minä se olin kun valittelin niitä menkkaoireita kans. Ei tiedä ihminen ei, mikä oikein vaivaa. Ehkä ne hormonit eivät sitten vielä ole oikein tasaantuneet pitkän pillerikauden jälkeen. Joka ikinen kierto tulee jotain uusia " oireita" . Pää tässä menee sekaisin hormonien lisäksi.

Itse en ole vielä ovistikkuun plussaa saanut. Joko ovista ei ole tai se on hurjan aikaisin tai hurjan myöhään. Kaksi kiertoa olen vasta tikutellut ja aina " joutunut" lopettaan sen viimeistään kp 18/29 kun on ollut johonkin menoa tai vieraita tms...

Edelleen alavatsassa painontunnetta ja paha olo. Ainahan sitä toivoa saa, mutta katsotaan nyt. Tiistaina pitäis täti tulla jos on tullakseen...

Siihen asti piinaillaan.

Terkuin Afternoon

hei vaan ja hyvää iltaa!! Jaahas, se on jo lauantai:=)

Mahtavia ultrakuulumisia Q - olen nii-iin onnellinen sun puolesta!!

Ja kiva kuulla marista ja diosta kanssa!!!

tervetuloa, nau!:=)

Moolilla ei mitään uutta, kp17/26-29. Kiva, että on viikonloppu. Ja vuodenvaihde!! Haleja kaikille!! hei, me kaikki plussataan ainakin ens vuonna, jos ei jo heti ens viikolla tai ens kuussa:=)

-m-b

Viikko nettipimennossa teki hyvää, ekaa kertaa pitkään aikaan ei ole hajuakaan mikähän kp mahtaa olla meneillään. Tai siis nyt täytyy tietty se laskea ja se on 21/29-46. Lämpöjä en oo mitannut koko viikkoon, ovistesteillä kyllä tikuttanut joka päivä (ei vielä positiivista tulosta). Pupuiltu on ihan vaan pupuilun ilosta! :o) Mies lähtee taas reissuun viikon kuluttua, joten oviksen ois parasta olla ennen sitä!

Luin kyllä pinot läpi, mutta mitään ei taaskaan musta... Ei ainakaan tainnut plussanneita olla?!

Tokkopa: musta on hyvä, että varasit ajat lääkäriin, joka varmasti ottaa sut vakavasti. En nyt muistakaan, oliko sulla jo jotain konsteja kokeiltu? Mä söin niitä teroja puoli vuotta ilman minkäänlaista hyötyä. Mullakin on sit se tänään lekuri, jos saisi jotain tolkkua tähän meininkiin.

Niin, hauska kuulla meidän mammoista! Paitsi että nuo teidän pahoinvoinnit ei kyllä kovin hauskoilta kuulosta... Tsemppiä vaan, eikös sen pitäisi ekan kolmanneksen jälkeen jo helpottaa...! (Toi nyt ei taida kyllä yhtään lohduttaa! :))

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat