Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tapasin eilen töissä itseäni yli 20 vuotta vanhemman miehen. Meillä synkkas tosi hyvin. Ainakin mulla pyöri sukat jaloissa. Sovittiin että soittelen hänelle työasioissa ensi viikolla. Nyt en saa häntä mielestäni. Olen avoliitossa ja mulla on kaksi lastakin. Eroa olen harkinnut jo vuosi kaudet. Kehtaanko laittaa hänelle viestin illalla Prepaid liittymästä. Toivottaa vaikka hyvää uutta vuotta ja kysyä kiinnostaisko tavata. Nimeäni en voi laittaa, ettei arvaa kuka laittaa viestin. Neuvokaa aloittelijaa.

Kommentit (21)

Asiat menee huomattavasti paremmin jos teet kaiken rehellisesti etkä säätele omia toisten selkien takana. Eikä huono omatunto ole pilaamassa mahdollista uutta suhdetta. Niin ja itse ainakin ajattelisin jos mies olisi pettänyt edellistä kanssani että miksi hän ei voisi myös pettää minua. Ja tuo viestin laittaminen on hyvä idea kunhan asiat on selvillä =) Laitas kuitenkin jotain informaatiota lähettäjästä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Etkö ap tajunnut, että nro 4:n viesti oli sarkastinen, ei neuvo. Hän siis tarkoitti, ettei kukaan halua tavata tuntematonta. Sinä vielä kiitit hyvästä neuvosta. =)

Jos joku vanhempi herra vähän hymyili ja jutteli mukavia niin tarviiko sen heti olla kiinnostunut sinusta tosissaan?

Mikä on miehen elämäntilanne?

Varmasti kuka tahansa haluaa treffeille tuntemattoman henkilön kanssa. Ihan varmasti. Sopikaa vielä, että tapaatte molemmilta salaisessa paikassa, niin varmasti menee kaikki hyvin...

pikkuseikkailusta, en kyllä suosittelisi sellaista pienten lasten äidille, joka on vielä avoliitossa.

Jännä juttu sinänsä miten joku (ole itsekkin 34v) voi kiinnostua noin vanhasta miehestä.

Sinä teet töitä hänen kanssaan. Vaikka nyt Porvoossa asutkin niin mahdottoman typerää olisi yhden päivän tai vaikka muutaman kuukauden perusteella ehdotella jollekkin ihmiselle tapaamisia kun ei näe tätä kuin virallisissa asioissa?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat