Vierailija

Olisi ihanaa voida rupatella tyhjänpäiväisiä ja vaikka iloita kehvinkeitosta ja uusista resepteistä.

Kommentit (9)

Miten viestiosa liittyy otsikkoon?

Sielua on toki mahdollista puhdistaa milloin vain hyvällä energialla. Kaikki teot ja ajatukset ovat energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meistä on. Olet siis yhtä arvokas kuin kuka tahansa muu. Eikä kukaan muu ole sinua arvokkaampi.

Ota oma paikkasi tästä maailmasta ja nauti. Ime sisääsi tätä elämää. Hengitä syvään ja puhalla rauhallisesti ulos.

Vaikka noin.

Hyvää loppuelämää!

Tuntuu, että täällä on ihan liian helppo nimettömänä painaa alas asian kuin asian tai kenet tahansa henkilön, jos vain itseä sattuu huvittamaan. Ennen pitkää, kun tätä palstaa aikansa lueskelee, tuntuu myös siltä, ettei mikään ole mitään. Siihen ei kannata lähteä mukaan, vaan kannattaa muista välittämättä valita ne itselle tärkeät ja mieluisat asiat.

Moraaliksikin kutsutaan. Mua ahdistaa ympärilläni olevien ihmisten moraalittomuus ja välinpitämättömyys. Tahtoisin jättää kaiken ja aloittaa alusta jossain muualla. Elää puhtaammin ja miettiä keiden seuraan hakeudun.

Ei taida aihe oikein kolahtaa täällä :-( AP: kiva, että pystyt ajattelemaan muutakin kuin pintaa.

Mahtaakohan se olla niin, että elämänkokemukset kovettavat, ja se on osalle meistä kai ihan terveellistäkin tiettyyn rajaan asti. Elämän ei kuitenkaan kannata antaa kyynistää, minusta kyynisyys on se, mikä aiheuttaa tuon " mikään ei ole mitään" -fiiliksen. Olisi toki mukavaa katsella lapsen silmin asioita ja antaa itsensä yllättyä iloisesti vielä vanhemmallakin iällä.

Joskus luopumiset tekevät ihan hyvää - itse esimerkiksi menetin tilapäisesti kävelykykyni jokin aika sitten lähes kokonaan. Nyt tilanne on parantunut, ja nautin joka askeleesta jonka voin ottaa. Tiedän, että aika tekee tällekin ilolle tehtävänsä ja latistaa sitä - mutta olipahan ainakin minulle henkilökohtaisesti muistutus siitä, ettei mikään ole itsestäänselvää.

AP: Mukavaa uutta vuotta!

sen sijaan hyvää mieltä ylentävää vanhaa kirjallisuutta, runoja, klassista musiikkia, lasten seuraa, taidetta, puhdasta ruokaa, iloista ajattelua lähimmäisistä jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat