Seuraa 

= elämäni rankin kokemus.

Olen kärsinyt nyt kuukauden verran 24-h pahoinvoinnista ja tämän kaiken " kruunasi" keskiviikkona alkanut oksennustauti. Kahteen vuorokauteen ei mikään pysynyt sisällä, nyt jo sentään neste ja hedelmät. Rankkaa on ollut ja ikävintä tässä on se, että kun oksennustauti väistyy, niin luultavimmin tämä raskauspahoinvointi silti jatkuu. Olen fyysisesti ihan poikki...

Kohtalotovereita?!

Kommentit (4)

Itellä oli n. 2 viikkoa takaperin oksennustauti joka jatku rajuna 2 vrk:ta, sitten kun se loppui ei tuntunutkaan niin hehkeältä kun raskausopahoinvointi jatku.. MUTTA mulla ei mennyt sitten kun 2 päivää ja sitten loppu myös se siihen, sillon olinviikolla 11.

Eli ei muuta kun tsemppiä sulle, kyllä se olo siitä kohenee!! Lepäile ja syö ja juo pieniä määriä kerralla!

maryanne 12+4

täällä myös kovasta pahoinvoinnista kärsivä :( Tämän viikon olen ollut sairaslomalla. Menossa nyt rv 6+3.

Vinkkejä olotilan helpottamiseksi otetaan vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä myös kohtalotoverisi.

Sairastuin joulun alla rajuun oksennustautiin ja se vei täysin voimani. Olen lähes alipainoinen tällä hetkellä, ja kaiken kukkuraksi raskauspahoinvoinnin vuoksi en saa paljoa alas.

elo22 rv6 +4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat