Vierailija

Meidän elämällä on pari kertaa provoiltu. Ei paljon naurata. Ja siis en ole vainoharhainen, vaan on ollut niin harvinaisia juttuja ja aina samaan aikaan kun ne on meille oikeasti tapahtuneet, että tunnistan ihan täydellisesti.

Kommentit (19)

Itse en sitäkään käsitä että joku puhuu parhaasta ystävästään(?) arvostellen sen asioita.En ikinä parhaan ystäväni asioita täällä setvis,enkä kyllä muidenkaan kavereitteni

Siinä vaan pidätte vainoharhaisena. Mutta ei paljon naurata, kun joku kirjoittelee täällä mun lapseni asioita muille ihmisille ja haukkuu hoitohenkilökuntaa. Tunnen kaikki muut tän ikäiset lapset joilla on sama diagnoosi, ja kenellekään ei ole käynyt samoin kuin meille vaan joku kirjottaa nyt meidän juttuja. Linkkejä en laita, tai kerro diagnoosia tai muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä tunnen monta sellaista lasta, jotka on ikäluokkansa/yleensäkin ainoita joilla on joku tietty sairaus tms,

On kuulkaas tosi pienet piirit silloin, kun lapsella on joku harvinaisempi sairaus. Mun lapsella todettiin harvinainen sairaus tän vuoden puolella, ja tunnen jo kaikki alle 10 perhettä joilla on sama sairaus. Tää on ihan oikeasti niin helvetin pieni maa, että ei täällä voi puhua paskaa kenestäkään ilman että sen joku tutun kummin kaiman veli kuulee.

En todellakaan tajua mitä siitä saa irti! Hyviä provoja ehkä, kun on sattunut jotain mielenkiintoista. Ja pahan mielen niille joista kirjoitetaan.

täällä ruveta vatvomaan TOISEN IHMISEN ELÄMÄSTÄ!!!

Monesti on ollut aloituksia " ystäväni teki niin ja näin ja ystäväni lapset...ym"

Mutta, jos noin kävisi, kirjoittaisin ystävällisen ja yllättyneen iloisen vastaviestin ja kyselisin josko tämä ihminen voisi laittaa sähköpostiosoitteensa " koska yllättävää kyllä, meillä on lapsen kanssa sattunut _just_noin kuin teilläkin, ooh" . Ja tietysti tekisin tämän nimimerkillä.

Jos kyse on provoilusta, se varmasti loppuisi siihen. Jos taas ei, voisin saada vertaistukiystävän näinkin yllättävää kautta.

Mä vaan en ole kertonut niitä kenellekään. Itse omassa päässä jonkun asian todennut ja heti sama tapaus täällä.

Samanlaisia ihmisiä on olemassa siis. Useille tapahtuu samoja asioita kuin sulle ja just samaan aikaankin. Sä et ole niin harvinainen ja erikoinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat