Seuraa 

Kyselinkin tätä jo tuolla AV:lla mut jospa täällä joku tietäs paremmin. Eli tänään menossa kp 17 ja ovistesti on nyt näyttänyt vahvoja viivoja siten et aluksi näytti kp 10 ja 11 sit oli taukoa muutama päivä ja nyt sit taas näyttää vielä vahvempia viivoja. Mitä hittoa, onko mulla nyt toinen ovis tulossa vai mitä tää nyt on. Nyt menossa kuukauden hoitotauko IVF odotellessa ja muuta lääkitystä tässä kierrossa ei ole kun terolut jonka alotin kp 15. Mut ei kait sen nyt pitäs näyttää mitään ovistestissä vai pitäskö? Ihan öönä täällä ihmetyksestä...

Kommentit (1)

Heippa Pampula!

Minkä merkkistä testiä käytät?

Muistin juuri omakohtaisen kokemuksen ennen omaa plussaamista eli olin Prismasta ostanut ovistestejä (en muista edes nimeä) ja ne myös näytti useampana päivänä plussaa, no se kierto meni harakoille ja seuraavassa kierrossa käytin Clearbluen testiä ja siinä tuli selvä plussa ja seurantaultra vahvisti asian. Oma gyne sanoi markettien testien olevan huonoja ja kehoitti käyttämään tuota manitsemaani Clearblueta.

Emina

pampula77:

Lainaus:

Kyselinkin tätä jo tuolla AV:lla mut jospa täällä joku tietäs paremmin. Eli tänään menossa kp 17 ja ovistesti on nyt näyttänyt vahvoja viivoja siten et aluksi näytti kp 10 ja 11 sit oli taukoa muutama päivä ja nyt sit taas näyttää vielä vahvempia viivoja. Mitä hittoa, onko mulla nyt toinen ovis tulossa vai mitä tää nyt on. Nyt menossa kuukauden hoitotauko IVF odotellessa ja muuta lääkitystä tässä kierrossa ei ole kun terolut jonka alotin kp 15. Mut ei kait sen nyt pitäs näyttää mitään ovistestissä vai pitäskö? Ihan öönä täällä ihmetyksestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat