Vierailija

Meillä lasten hiukset leikkaa kampaaja, n. 1,5 vuotiaasta asti on kampaajalla käyty. Pari viikkoa sitten käytiin taas kampaajalla ja nyt 3 vuotiaan tytön hiustenleikkuusta ei tahtonut tulla mitään kun oli päättänyt ettei niitä saakaan leikata. Onneksi lahjonta kiiltokuvalla auttoi. Pojan kanssa hiustenleikkuussa ei ole ikinä ollut ongelmia.

Kommentit (13)

...vaikka itse leikkaisikin. Enkä kyllä ramppaa kampaajalla itsekään kovin monta kertaa vuodessa. Kasvatan siis lapsestani itseni kaltaista idioottia, joka ei ymmärrä, että naisella on velvollisuus käyttää leijonanosa ajastaan ja tuloistaan ulkonäköönsä ihan vaan yleisen viihtyvyydenkin vuoksi ;)

Mies käy kyllä joskus parturissakin. Itsellä pitkä tukka joten ei tule itsekkään käytyä kuin pari kertaa vuodessa. Pitkän pennin tällä tavalla säästää. Perheessä siis 6 henkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaikka itse hiukset leikkaan, niin tytöillä on kauniit, pitkät, paksut, kiiltävät hiukset. Tytöille satelee kehuja hiuksista vähän väliä. t. 4

on myös käynyt toisessakin kampaamossa joskus.. ei suurempia ongelmia ole ollut koskaan.. tytöltä 1v1kk olen itse leikannut nyt kahdesti otsatukkaa hieman lyhyemmäksi, takaa ei leikata vielä aikoihin. =)

Muut lapset käyvät kampaajalla, joko äidilläni tai jos emme ole aikoihin vierailleet äitini luona, niin samalla kampaajalla jolla itse käyn. No problemo.

Tytöillä on nyt pitkät hiukset, joten ne on helppo tasoittaa itse. Mutta leikkasin minä niitä ennenkin, ihan muotoon. Niistä tuli oikein hyvät aina. Kampaamoissa on niin kovat hinnat, että konkan tekisimme, jos viittä lasta käytettäisiin ammattilaisen leikattavana. Leikkaan myös omat hiukseni. Poika ja mies käyvät parturissa.

tyttö 2 v, otsatukan leikkuu onnistuu hienosti, takaa on leikattu vasta kerran ja sekin onnistui hyvin, kun isä luki lapselle kirjaa toisella puolella. Suoritusaika ei kyllä saa juuri ylittää viittä minuuttia, joten melko basic-kampauksella mennään... ja ajankohta on valittava niin, että lapsi on innolla mukana (toistaiseksi niitäkin on löytynyt).

Itsekin tosin saan aikaiseksi käytyä kampaajalla vain kaksi tai kolme kertaa vuodessa, joten saa nyt nähdä, mitä lasten kuontaloille tapahtuukaan. Ihanteellista olisi, jos itse voisi leikata. Leikkaan silloin tällöin itse äitini hiukset, mutta suoraan sanoen en ole kovin hyvä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat