Vierailija

Mulla kauhee morkkis, jos ei vaan jaksa lähtee pihalle näin lomalla. Saahan sitä välillä laiskotella sisälläkin, mutta silti omatunto soimaa! Sanokaa etten ole ainoa, joka ei jaksa aina ulkoilla!!

Kommentit (13)

mutta ei tuo isompi ole kyllä yhtään asiasta valittanut viihtyy kuitenkin sisällä myös ja sitten on kavereita ollut leikkimässä niin ei ole kauheesti ehtinyt vinkumaan pihalle...

Ja maalla kun asutaan niin illalla kun mies tulee kuuden aikaan kotiin niin on jo niin pimeetä että ei lapsi siellä voi enää mitään leikkiä kun ei ole mitään puistoja yms valaistuja paikkoja minne mennä... no onneksi huomenna pästään jo ulos toivottavasti koko porukka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaan huono olo. Tottakai raitis ulkoilma tekee hyvää, ja on tärkeää elimistölle. Mutta ei me lapsen kanssa lähetä ulos jos on tosi huono ilma. Itse kyllä käyn vähintään pikkulenkin kävelemässä, muuten ei uni tule illalla ja on tosi huono olo.

Eli jos vakain tuumin ja harkiten olen päättänyt, että tänään tehdään muuta, taikka ei ehditä taikka muusta syystä mennä ulos (esim. jos ilma on kamala taikka joku on kipeä tms.), niin sitten olen näin päättänyt, ja mitäs sitä asiaa turhaan morkkistelemaan?

Jos silloin tällöin laistaa, se on ihan ok. Mutta reipas liikkuminen ja raitis ilma on lapselle tärkeitä, niin henkisesti kuin fyysisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat