Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis nämä kotihommat.

Meillä minä lähdin eilen pojan kanssa ulos ja miehen piti sillä aikaa tehdä ruokaa ja laittaa pojan leluja pois. No tulimme kotiin lelut oli levällään lattialla, ruoka oli melkein valmista.

Nyt tänään mies lähti pojan kans ulos. Ovat olleet puolisen tuntia. Olen laittanut astiat, siivonnut tiskipöydän alakaapin, käynyt suihkussa ja ruoka pulivalmista. Perunat kiehuu ja kalapuikot odottaa paistamista. Ja olen vielä samalla käynyt täällä pyörähtämässä.

No mulla kyllä ihana mies häntä en vaihtais, mutta välillä ottaa päähän. Ja mun tyylillä alan sitten itse suutuspäissä tekee niitä juttuja.

Kommentit (7)

Eli naiset ilmeisesti pienestä jo opetetaan näkemään asioita jotka eivät ole ok, likaiset astiat, vaatekappaleet jotka ovat poissa paikoiltaan jne. Minulta tuo ominaisuus puuttuu, olemme siis sottapyttyjä miehen kanssa molemmat. Lisäksi naiset ovat tottuneempia tekemään useaa asiaa samanaikaisesti, miehet taas pystyvät keskittymään vain yhteen asiaan kerrallaan, on se sitten lätkän katsominen tai ruuan laittaminen...

En ole itsekään mikään alan mestari, mutta lapsen synnyttyä on ollut vähän pakko opetella... Mies sen sijaan on ilmeisesti keskittynyt opettelemaan kaaoksen sietämistä sen torjunnan sijaan :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen myös huomattavasti nopeampi luonteeltani, kuin mieheni, joten senkin takia hoidan asiat ripeämmin.

Ja sitten vielä asiaan vaikuttaa se, että mieheni ei ole KOSKAAN joutunut siivoamaan kotona. Vasta meidän yhteen muutettua MINÄ olen opettanut hänelle siivoamista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat