Laitetaanhan mekin tämmöinen pino pystyyn. Riittää kaiketi kun laittaa vaan paljon paino on tähän mennessä noussut. Voihan tähän laittaa oliko ennen raskautta alipainoinen, normaalipainoinen, hieman ylipainoinen tai ylipainoinen.

Minulla on edelleen -2kg verrattuna raskautta edeltävään aikaan. Olen normaalipainoinen.

Kommentit (20)

... toistaiseksi +1kg. Mitat 169cm/57kg ennen raskautta).

Edellisissä raskauksissa tullut 13-14kg. Lähteneet kyllä pois aika nopeesti imetyksen yhteydessä.

Jazzimiina rv16

BMI oli ennen raskautta 23 eli kai ihan normaalipainossa olin. Ekassa raskaudessa tuli painoa hurjat 20kg, toisessa 12kg ja nyt haluaisin pysyä kymmenessä kilossa. Kaikki kilot olen saanut 3-4kk aikana pois molemmissa raskauksissa, joten tuskin nämäkään kilot tulee jäädäkseen. Toivon ainakin niin.. :) Ja raskausviikot 15+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

BMI 23

Jos en olisi raskaana niin haluisin pari kiloa pois vaikka oon normaalipainoinen. Talvella on kiva et on lämmikettä mutta kesällä olis kiva olla pikkusen laihempi.

Taitaa olla tullut kyllä kinkusta tuo kilo!!!

Normaalipainoinen täälläkin. BMI 23-24, ja tähän mennessä 0kg lisää. Vaaka samoilla lukemilla kuin ennen raskautta. :) Maha kyllä muuttanut muotoaan..

Hermione 15+0

Normaalipainon rajoissa on paino aina seilannu, tosin omasta mielestä oon liian tuhti...

Syksyn " rankkuudet" sai mussuttelemaan herkkuja lohduksi ja liikunta jäi täysin. Painoa on oman vaakan mukaan tullu +6kg, neuvolan mukaan ei ihan niin paljon.

Eka raskaudessa (olin sillon alipainoinen reilusti) tuli 19 kg ja kaikki ei lähteny koskaan. Kahessa seuraavassa raskaudessa tuli kummassaki n.8kg ja kaikki jäi synnärille.

Neuvolassa sano, että se mitä tulee puoliväliin mennessä, on noin kolmasosa loppuajan painosta... Pahalta näyttää... nyt onki kuntoilukuuri menossa. Iltaopiskelut kyllä vähän verottaa, mutta syömisten suhteen pitäs olla tarkka. Onneksi imetys vie veronsa aikanaan! :)

M 19+1

kivasti tullut jo lisää:3.2kg ja se kyllä näkyy masussakin :D

alipainoinen oon. pituus n.155cm

edellisissä raskauksissa painoa tullut se 12-14kg ja tosi nopeesti oon päässy siihen alkupainoon takas tuon imetyksen ansiosta

raskausviikkoja nyt 16+0

Paino pysynyt suunnilleen samana, vaihtelee vuorokauden aikana +- 2kg. (eli nukkumaan mennessä enemmän ja kun herää on laskenut takaisin) Lääkäri sanoi et saisi koko raskauden ajan pysyä samoissa lukemissa, koska BMI35...

Nyt vkot 14+6 ja ennen raskautta alipainoinen (165cm/51kg).

BMI 18 ja nyt tullut painoa n. 4kg.

Neuvolassa laskettiin että mun painoindeksillä sais tulla n. 20-22 kg raskauden aikana. Aiemmissa raskauksissa tuli: esikoisesta 18kg ja kuopuksesta 16kg.

Normaaliti hoikka eli 157cm ja 47kg nyt siis paino oli neuvolassa 51kg. Terkka sano että painoa on tullut sopivasti. Aikamoinen turvotus kyllä minulla on mutta on tuo takapuolikin levinnyt :D

ja kiloja tullut nyt 1,5kg lisää. Lievää ylipainoa/pyöreyttä jo ihan ilman raskauttakin joten tähtään taas sinne max +10kg painonlisäykseen kuten edellisissäkin raskauksissa...

Minulla raskausviikkoja 16+5 ja painoa ei ole tullut yhtään vielä tähän mennessä. Masu kasvaa kyllä mukavasti. Olen normaali painoinen.

Ennen raskautta alle 60kg ja sitten se on ollut noin 55kg. Luulin jo ekassa neuvolassa että paino olisi noussut kun söin koko ajan mutta alkoikin hipoa alipainon rajaa (olen 168cm).

Ja painoa -1kg rv 17+1. Esikon neuvolakorttia tarkastelin, niin silloin oli joku nelisen kiloa tullut lisää tässä vaiheessa. Mutta lopputulos olikin silloin +20kg, nyt toivoisin, ettei niin paljon nousisi, kun niistä on vielä 10 kiloa muutenkin mukana :s

Rianna80:

Lainaus:

Ennen raskautta alle 60kg ja sitten se on ollut noin 55kg. Luulin jo ekassa neuvolassa että paino olisi noussut kun söin koko ajan mutta alkoikin hipoa alipainon rajaa (olen 168cm).

a

lähtöpaino pyöri siinä 62kg hujakoilla8kotivaaka) (pituus 169cm) ja neuvolassa oli viikolla 13+jotain 67kg paino, mutta kotivaaka näyttelee 65-67 välisiä lukuja riippuen mihin aikaan sitä pomppaa vaakaan joten tiedä tuosta sitten... Toivottavasti ei kauheesti paino nousis kuitenkaan...

Ihan tarkkaan en tiedä kun en luota meidän puntariin ja neuvola on vasta viikon päästä mut paino ensin vähän laski ja sit on taas noussut joten taidan olla nyt +-0 tilanteessa eli 173cm/73kg ja taitaa lähtöpaino olla vielä normaalin BMI:n rajoissa. Paino ei kerennyt palautua esikoisesta ennalleen (67 kg) kun niin nopeasti tulin uudestaan raskaaksi, esikko nyt siis 8,5 kk.. Rv:t on 17 + 5

MiljaMaaria

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat