Vierailija

Minun äitini on ollut hyvä ja rakastava, mutta ei mikään pullantuoksuinen äiti koskaan. Ruokaa ei juuri tykännyt laittaa, vaan isäni oli yleensä keittiössä. Koti oli usein meillä hujan hajan ja sisustus mitä sattuu. Minua tämä ei varsinaisesti haittaa, joskus lähinnä ihmettelen miten minusta on voinut tulla niin äidillinen/naisellinen, kun oma äitini oli boheemi uraohjus. Olemme luonteiltamme todella erilaisia, mutta koen sen vain rikkautena :)

Kommentit (4)

Keittiössä käynnit ovat useimmiten katastrofeja hänelle, ei mikään uraohjus mutta töihin meni heti kun olin 3kk, rakensi ja maksoi omakotitalon missä asuimme. Aika vahvan naisenmallin opin, kesti kauan ennenkö löysin miehen jolle sovin. ;)

Isäkin siis on ollut koko ajan, mutta taiteellinen taivaanrannanmaalari (oma mieheni ei sentään ole sellainen).

Koti kyllä aina siisti, ruokaa laittoi. Ei kuitenkaan sylitellyt, leikkinyt, ei elänyt " lasten ehdoilla" niinkuin itse teen. Lapset oli ja on edelleen (lastenlapset) enemmänkin pakollinen rasite. Ihan hyvä äiti kuitenkin. Kaikki me olemme erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat