Vierailija

Siis niitä liha-kasvissoseita (alk. 8kk). Kertokaa mikä EI haise/maistu koiran purkkiruualle? Tulee kovin kalliiksi ostaa jokaista laatua yksi purkki, maistaa, ja sitten heittää roskiin. Ne mitä olen ostanut (NestleBonan vihanneksia ja broileria, sadonkorjuupata) on haissut ja maistunut JÄRKYTTÄVÄN pahalle (niin äidin kuin tyttären mielestä). Onko ne kaikki saman makuisia?

Ois niin käteviä pitemmillä matkoilla. Omien pakastettujen soseiden kanssa hirveä sumpliminen miten ne saa pysymään jäässä/kylmässä.

Kommentit (7)

Niitä varmaan sitten jos muut " tökkii" .

Itse olen niitä kyllä lapselleni syöttänyt, tykkää enemmän mitä itse tehdystä. Meillä on monessa muussakin asiassa eri maku lapsen kanssa ;-)

tosin pakkohan se joskus on, matkoilla esim. ostaa niitä..

osta hipp-soseita, maistuu ja haisee ihan kotitekoiselle!

niitä löytyy ainakin citymarketista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

luontaistuote tai ekoliikkeissä on sellaista vauvanruokaa kuin Sunvall. Ovat ihan mielettömän hyviä luomuruokia, niissä oli muistaakseni ainakin nautaa, lisäksi oli jugurtti-marjasose, josta pidin itsekin tosi paljon. Niitä meidän vauva rakasti, ei tosin niitä maistettuaan enää koskaan Bonaa, mikä tuotti matkustaessa välillä vaikeuksia.

Olivat kalliita, mutta eihän niitä tarvitse syödä kun retkillä ja matkoilla.

En enää muista, mitä ne kasikuisen purkit olivat, mutta vauvanruokahyllystä voi kokeilla valita Semperin soseita, joissa ei ole maitoa. Hippin lisäksi siis.

niillä ällötyksillä, ja siksi kyselenkin löytyykö sellaista ei-ällötys teollistasosetta. Mielummin kuitenkin sellaista syöttäisin matkalla, kuin arvailisin onko omatekoiset soseet ja lihat olleet liian kauan lämpimässä...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat