Vierailija

mikä olisi sellainen " varma" lahja? Eikä kuulemma juo, kääk, ei voi viedä hienoa viiniä esim..

Kerro jos keksit jotain please :)

Kommentit (14)

Vierailija:

Lainaus:

mikä olisi sellainen " varma" lahja? Eikä kuulemma juo, kääk, ei voi viedä hienoa viiniä esim..

Kerro jos keksit jotain please :)

Mutta just joku karahvi tai muuta Iittalan lasia vois olla ihan kiva.(tietysti kirkasta lasia). Ehkä Mariskoolikin on jo niin makuasia, että en suosittele.

Entäpäs jotain henk.koht. hemmottelua. Jalkahoito ja pakettiin villasukat (meneekö yli huumorin?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

väritön lasi voisi olla hyvä lahja munkin mielestä, saa valita sopivan hinnan mukaan. tai sitten just joku lahjakortti teatteriin, elokuviin tms.

Tai jos saisin sellaisen, niin möisin huuto.netissä ;)

Yksinkertaiset (iittalan) lasi-jutut ok, karahvi on hieno. Mariskooli menee jo yli ja on " turhuus" , kuten joku jo sanoi. Meillä niitäkin kaksi, haukotus.

Lahjakortti teatteriin oli hyvä idea (kahdelle tietty, pääsee miehensä kanssa). Leffaliput on sen sijaan vähän kökkö valmistujaislahja. Tai jos ovat pk-seudulla, nii oopperakin on tuossa (jos siitä yhtään pitävät), Finlandia-talossa RSO:n konsertit (jos klassisesta pitävät). Tai jos pitää urheilusta, niin lippu urheilutapahtumaan?

Lahjakortti kauneushoitolaan kelpaa varmaan kelle tahansa, tuskin ottaa piikittelynä. Voihan korttiin laittaa jotain, että raskaan työn jälkeen tällainen varmaan tekee hyvää tms.

Kun itse valmistuin, sain aika monta lahjakorttia, ne olivat kivoja. Itse olen joskus antanut sellaiselle " tuntemattomalle" lahjaksi iittalan vesikarahvin, se on (omasta mielestäni ainakin) tyylikäs.

Riippuu tietysti minkä hintaista lahjaa etsii, mutta ainakaan mihinkään kovin erikoiseen en päätyisi, jos ei ole saajan mausta tarkempaa tietoa.

Sen sijaan nämä lahjakortit, tekstiilit, runokirja, tämän tyyppiset jäävät vähän piiloon ja ovat siten vaarattomampia. Itsekin inhoan juuri sitä, kun annetaan alkoholia lahjaksi, ja meillä sitä ei juurikaan kulu. Pullot ovat sitten kaapin täytteinä turhan pantteina.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat