Vierailija

Sivut

Kommentit (31)

Enemmän tuossa itsensä säästämisessä ärsyttää se, että se juontaa uskonnollisista asioista, joissa ideana on miesten kontrolli naisiin - nainen ei ole pyhä, jos ei ole neitsyt ja säästänyt itseään miehelle. Tämä täysi huuhaa on kirjoitettu uskontosääntöihin ihan vaan, että miehet kaikessa pelkuruudessaan voisivat mustasukkaisuutensa käsittelemisen sijaan kieltää naisilta seksin, että heille ei tulisi alemmuuskomplekseja. Onneksi muslimit myös peittävät ne naiset, että mitään ei varmasti tapahdu.

Vierailija:

Lainaus:

Ja kun toiseen luottaa, ei tarvitse..

9

JOS kaikki maailman ihmiset alkaisivat harrastamaan seksiä vasta mentyään naimisiin ja pysyisivät puolisoilleen uskollisina, olisi monta ongelmaa ratkaistu. Ei tulisi sukupuolitauteja, ei särkyneitä sydämiä, ei toivon mukaan ei-toivottuja raskauksia -> abortteja. Myös köyhyys vähenisi, kun teiniäidit eivät pinnistelisi lapsen kanssa yksinään tukien turvin. Näin niinkuin karkeasti arvioituna siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse seurustelin kolme vuotta ennen naimisiinmenoa rakkaan mieheni kanssa. Olimme kummatkin neitsyitä. Ja tätä en ole katunut päivääkään, vaikka silloin joskus seurustellessa tuntuikin vähän vaikealta pidättäytyä. Ja miettikää tosiaan, millainen tämä maailma olisi, jos ei olisi pettämisiä, raiskauksia, au-lapsia, sukupuolitauteja jne. aika paljon vähemmän kyyneleitä. Joku ihmetteli, että mies varmaan ajattelee myös muita naisia. Voi kun tuntisitte mieheni. Häntä inhottaa kaikenlainen tuollainen kevyt rakkaus. Onko suurempaa kuin vaimo ja lapset ja onnellinen perhe. Miksi heittää se kaikki roskakoriin jonkun toisen pimpin takia? näistä asioista on puhuttu yhdessä niin paljon, kun on läheltä joutunut seuraamaan tuttujen sydänsuruja.

Mutta muiden vastaajien tavoin, minäkään en ottaisi sikaa säkissä. Onhan sitä erilaisten seksimieltymysten vuoksi jokunen parisuhde kaatunutkin.

Kun kumpikaan ei ole koskaan harrastanut seksiä, pari voi yhdessä opetella rakastelun jalon taidon ja luoda kummallekin sopivan tavan harrastaa seksiä. On ihanaa tietää, että seksi on meidän kahden yhteinen juttu, meidän ihana salaisuus, mistä kukaan muu ei ole koskaan päässyt eikä tule pääsemään osalliseksi! =)

Enkä koe millään tavalla ottaneeni sikaa säkissä, kun en ollut testannut mieheni sänkytaitoja ennen naimisiinmenoa. Tiesin miehen rakastavan minua ja tuntevan voimakasta fyysistä vetoa minua kohtaan, ja siinähän on jo onnistuneen seksin edellytykset. Seksi ei ole minulle mikään pelkkä teko, kyllä siinä on kaikki tunteet kokonaisvaltaisesti mukana!

Enkä muuten ole koskaan tuntenut houkutusta lähteä kokeilemaan seksiä muiden kanssa. En voisi kuvitellakaan jakavani niin intiimiä, kaunista ja herkkää asiaa muiden kuin rakkaan mieheni kanssa.

Itse seurustelin nykyisen ja ainoan mieheni kanssa kolme vuotta ennen naimisiin menoa. Sitä ennenkin suhteella oli jo historiaa. Seksiä harrastimme ensi kerran hääyönä. Edes alasti en miestäni ollut sitä ennen nähnyt eikä se tosiaankaan ollut koskaan mitenkään oleellista. Kuulostaa varmaan äärimmäisen omituiselta, mutta tässä kaikenkarvaisen seksin kyllästämässä maailmassa olen omasta osastani oikein onnellinen. Avioliittoa on kestänyt kuusi vuotta.

Vastaukseni siis on, että on hyvä asia. Mielestäni kaikelle ei pidä antaa valtaa. Tässä maailmassa kun pätee vahvana sääntö " kaikki mulle heti" ja kun se saadaan, halutaan aina vain lisää. Voin olla sata varma, että olen miehelleni ainoa ja hän minulle. Koskaan ei ole mielessä käynyt, millaistahan seksi olisi jonkun toisen kanssa.

Parempi on muutamat kokemukset ettei sitten liitossa tule tunnetta että pitää päästä tekemään laajempaa empiiristä tutkimusta aiheesta.

Omille lapsilleni toivoisin malttia ja järkeä seksikokeiluihin eli ei missään pusikossa kännissä vaan vähän vakaammassa seurustelusuhteessa.

seksihän on muinoin ollut kiellettyjen listalla ennen avioliittoa lähinnä sen takia, ettei ehkäisymahdollisuudet ole olleet yhtä hyvät kuin nykyisin ja ettei näitä aviottomia lapsia sitten syntyisi. Nykyään on kuitenkin asenteet muuttuneet ja nykyisin taidetaan tehdä lapset ennemminkin ennen avioliittoa kuin avioliitossa :)

Joka tapauksessa seksi loppuu tai näivettyy avioliitossa hyvin nopeasti, joten on ihan hyvä jos ei ole liikoja odotuksia sen suhteen. Eikä tiedä mitä menettää.

Onpahan kokemusta muistakin, ei tule niin hinku lähteä enää kokemuksia hakemaan. Toiseksi, jos kumppani on aivan onneton sängyssä tai yksinkertaisesti ei kemiat seksissä toimi, niin olisi ikävää ottaa sen vuoksi avioero.

Minun ja miehen suhde jatkui oikeastaan seksin vuoksi. Jos seksi ei olisi ollut niin hyvää, niin todennäköisesti emme olisi jatkaneet yhdessä. Onneksi jatkoimme, synkkasi muutenkin hyvin.

seurustelimme vuoden ennen naimisiin menoa ja seksiä ei harrastettu seurusteluaikana, eikä kumpikaan, mieheni, tai minä oltu harrastettu sitä aikaisemminkaan. Asiasta puhuttiin ja mietittiin yhdessä ennakkoon. Oli se jotenkin niin ihanaa.. ja niin kuin arvaatte, ei se helppoa ollut se pidättäytyminen, kun on suuret tunteet koko ajan pinnassa.

Naimisissa olon alkuaika oli ihanaa, mutta tottakai opettelua.. ;) Nyt, 7avioliittovuoden ja 4 lapsen jälkeen sanon, että seksi on vain parantunut, ja samaa mieltä on mieskin. Joskus sitä tuntee itsensä " nuoreksi ja kauniiksi" jälleen, kun on niin ihana mies! Meillä ei seksielämä ole mitenkään rapistunut näiden vuosien/lapsien saatossa.

Ei ole kyseessä mikään miesten kontrolli naisiin. Ei minun miehenikään ollut harrastanut seksiä ennen avioliittoa. Jos olisi, niin tilanteemme olisi aivan toisenlainen, silloin seksi ei olisi vain meidän kahden yhteinen kokemus ja ihana salaisuus.

Ja kait normaalilla halulla varustettu mies saattaa ajatella rakastelevansa joskus toisen kanssa, vaikka olisi ennen vaimoaan kokeillut jo sataa eri naista.

9

Mitäs sitten, jos mies on vaikka kovin alistavainen, tai tykkää että nainen alistaa, ja itse ei voi sietää sellaista???

Sen sijaan ei ole mitään väliä sillä, onko muita kumppaneita ollut. Itselläni ei ole ollut, miehellä oli pari ennen minua. Ei minun ainakaan SEN takia ole tehnyt mieleni muita miehiä. Toisaalta, eiköhän jokaiselle joskus jostain ihmisestä tule tuo ajatus mieleen, että millaistahan olisi... Mutta ei kaikkien ajatusten mukaan tarvitse toimia.

Mutta itse en ainakaan pystynyt kuin yhden illan pitämään näppiäni erossa miehestäni ja kuulema vaikeaa se oli ollut miehellenikin.

Minä ajattelin,että eihän sitä sovi ekojen treffien jälkeen painella punkkaan ja mieheni taas ajatteli,että saa sovinistisian leiman,jos alkaisi yökylää ehdottaa..

Kyllähän tuo seksi vasta papin aamenen jälkeen saattaa monestakin tuntua oudolta,mutta omasta vakaumuksestaan kannattaa pitää kiinni.

Jos alkaisin taas seurustella ja parin kuukauden kuluttua vielä ei jalat olis auennut niin lemppaisin.

Oma vaimoni antoi ekan kerran neljä päivää tavattuamme, sopi minulle mainiosti! Siitä on nyt seitsemän vuotta ja naitu on jo satoja kertoja.

itse en ole ajatellut " säästää" itseäni (tai siis lykätä seksielämän aloittamista) avioliittoon tai mihinkään. en ajattele että neitsyys sinänsä olisi oikein mitään, toiset nyt harrastaa seksiä ja toiset ei harrasta ja kaikki eivä ole koskaan kokeilleet. mutta en mä näe suurta eroa neitsyiden ja ei-neitsyiden välillä, niinkuin en näe suurta eroa sellaistenkaan ihmisten välillä joista toinen on syönyt ..öö.. vaikka paistettuja muikkuja ja toinen ei ole.

toki en myöskään lähde arvostelemaan sellaista ihmistä joka laittaa paljon painoa sukupuolielämälle ja sen aloittamisajankohdalle. itse en vain osaa mieltää että juuri se aloitustapa olisi ratkaiseva. tietty sitten pitkässä suhteessa seksi on kovasti tärkeä osa-alue, ja jos jostakusta tuntuu että aiemmat kokemukset jollakin lailla pilaavat sen asvioseksin, niin ajatelkoot minun puolestani ja pidättykööt seksistä. ei haittaa minua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat