Vierailija

Tuntuu, että ei kai kangastakaan saa tuolla hinnalla. Vetoketjut maksaa tuon 25 euroa. Missähän tuotteet tehdään? Tietääkö joku?

Sivut

Kommentit (50)

Kun jotkut tosi halpoja ja jotkut vähän kalliimpia... Se haalari minkä ostin pojalle 29 ¿:lla tarjouksesta oli Lassie Supratec. Vähän paksumpaa laatua mielestäni kuin Cittarin myymä tummansini-vaaleansininen haalari. Tosin se Cittarin oli KAUNIIMPI kuin tämä ostamani haalari, jossa oli tummansinistä ja oranssia. Sitä mallia ja väriä en ollut edes muissa kaupoissa nähnyt joten kuinkahan montaa eri väristä haalaria Lassiesta tehdään/talvi?

Tytölle ostin tänä vuonna Cirafin haalarin. Sen sain 25 ¿:lla alesta. Ihan paksulta vaikuttaa, mutta en sitten tiedä miten pitää vettä. Värit olivat tosi kauniit, sellaista tummanlilaa/purppuraa ja puolukkapuuron väristä. Kaunein haalari mitä tytöllä ikinä ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsen peppu oli märkä, jos hän istui vähänkään kosteammassa lumessa. Eli en enää osta. Lassietec voisi ollakin hyvä, mutta nyt Remuun ihastuneena olen hankkinut vain Remuja. :)

myös nuo Lassien Supratecit ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Väri on musta,valko,harmaa ja minusta tosi nätti

.Heijastimia on niin paljon ,että loistaa koko lapsi pimeässä jos valo osuu.

Vettä tai toisinsanoen lunta näin talvella on pitänyt tosi hyvin ja kulutusta kestävä materiaali.Pojat ovat 3 ja 5 vuotta.

Suomalaiset ehkä ovat teettäneet, mutta en usko, että tuohon hintaan Suomessa tehdään yhtään mitään.

Mutta kiva kuulla hyviä kokemuksia, ostin just yhden Lassien :-)

Viime talven haalari piti vettä vaikka tyttö könähti isoon rapakkoon ja istui siinä tovin ennen kuin ehdin nostamaan ylös.

Tän nykyisin haalarin ostin viime keväänä alesta ja väri on luumu, fleecevuori hupussa ja sisällä on tummanharmaa. Minusta tosi nätti puku! Ja passelin mallinen meidän lapselle. Minusta hinta-laatusuhde on hyvä enkä todellakaan maksais liki (saati yli) 100¿ yhdestä puvusta.

Pojan haalari on kauniin sininen, jossa luonnovalkoisia ja vaaleanharmaat tehosteet. Sininen väri on ehkä tumman lemmikinsininen tai jotain :) Kuitenkin sellainen vähän harmaaseen taittuva sininen. Siinä on muuten tosi hyvät ja näkyvät heijastimetkin.

Oli ennen joulua Anttilassa tarjouksessa.

ja nyt 2-vuotissynttäreiden kunniaksi ostin taas uudet samanlaiset, mutta isompaa kokoa. Ihanat raikkaat värit ja hyvä materiaali. En tiedä, missä joku on nähnyt vain rumia Lassien haalareita...

By the way. Prismassa, josta ko. haalarit ostin, oli myynnissä myös Reimateceja. Sissos sentään, mitä halpiskamaa!

Meillä myös Reimatecin ja Lennen haalareita joihin olen ollut ihan tyytyväinen. Lassie kuitenkin pärjää vertailussa hyvin ja malli sopii meidän lapselle.

ainakaan sen enempää kuin reimetckit joita meillä myös on.

Viime vuonna mulla oli pojalla musta-vaaleansininen reimatec ja tummansini-oranssi lassie ja kyllä lassie sai enemmän kehuja ulkopuolisilta nimenomaan väristään,vaikka itse viime vuoden haalareistamme pidin enemmän reimasta ;)

Reimatec maksoi kuitenkin alessa 60e ja Lassie vaan 20e... Lassie oli myös huomattavasti muhkeampi ja lämpimämpi. Merkki oli siis Lassien supratec,jossa vyötäröstä alaspäin kosteussuojaa ja lisäksi sellaista vahvikekangasta.

Poika sai myös reimateckin ihan naarmuille talvenaikana,näytti tosissaan käytetyltä,Lassien myin niin ostaja ihasteli kuinka uudenveroiselta se näyttää ja eipä siinä näkynyt edes mitään kulumajälkiä. Molempia haalareita käytettiin yhtä paljon.

Tänä vuonna sain kaverilta pojalle 2 haalaria,joten tänä vuonna ei vertailukohtaa ole,mutta ensi vuodeksi ostin alesta Lassien suprateckin.

Aivan Ihana väritys,tummansini-vaaleansininen :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat