Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Salavihkaa mulle on hiipinyt tällainen asenne elämää kohtaan. Aamusta alkaen mietin, mitä kaikkea pitää tehdä ja missä välissä (olen kotona 1-vuotiaan lapsen kanssa). Sitten kun en jaksakaan tehdä jotain, poden kamalan huonoa omatuntoa. Aina kun pyörin täällä netissä tai luen aikakauslehteä, mietin, että mun pitäisi nyt olla tekemässä jotain muuta, enkä voi nauttia siitä tekemisestäni yhtään.

Alan asennoitua kaikkiin asioihin suorituskeskeisesti. Joululahjojen osto ja paketointi oli minulle suorittamista, sitä on ruuanlaitto ja lenkillä käyminen ja pikkuhiljaa jopa ystävien tapaaminen. Usein mietin, että siihen tai siihen ystävään pitäisi ottaa yhteyttä, ja kun olen soittanut tai mailannut, on helpottunut olo - huh, asia suoritettu.

Onko muilla tällaista, ja millä ihmeellä tästä pääsee eroon ja oppii taas oikeasti nauttimaan arkielämästä???

Kommentit (2)

Kunnes päätin yksinkertaisesti päästää itseni helpommalla. Vieläkin toki stressaan aika ajoin, mutta sitten vaan muistutan itseäni, että tämä on MINUN elämäni ja elän sitä niinkuin itselleni on parhaaksi, en pelkästään muita miellyttääkseni ja suorittaakseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat