Seuraa 

Pinon aloitus, kun en semmoista löytänyt. :)

Kommentit (9)

Pian se vuosikin taas vaihtuu. Viime uutenavuotena Noora oli vielä masu-asukki ja äiskällä oli aika tukalat oltavat :) Joku kyseli raketeista, en usko että Noora ainakaan pelkää, ei nimittäin pelkää oikein mitään ääniä! Mopot sun muut saa ihan rauhassa ohitella meitä, ei pelästynyt edes palovaroittimen ääntä.

En sit kyl tiedä vielä illan ohjelmasta...joskos sitä lähtis vaikka ilta-ajelulle ja likkahan nukkuis autossa..vois sit ihailla ilotulitusta tuossa vuoksen rannalla mistä näkee melkein koko kaupungille. Saas nyt nähdä. Iskä ja Noora vetelee tällä hetkellä sikeitä. Nyt ois hyvä mahis miullakin mutta täällähän taas istun :)

Lihat ja kasvikset on marinadissa, kohta teen wokkiruokaa ja riisiä. On niin tulista ruokaa että otin Nooralle pienen kökön lihaa ja keitän sen erikseen...ja niistä meidän kasviksista otin myös osan ja keittelen nekin. Nyt kun on tapahtunut se ihme että kotiruokakin kelpaa! :) Niin ja meidän sihtikurkku söi tänään puoli purkkia 8kk purkkiruokaa jota ei oltu soseutettu. Ensimmäistä kertaa meni oksentamatta! :) Oli tosin pehmeää spaghettia ja jauhelihakastiketta. En tiedä millonka ne kovat perunanopat oikein uppoa.

Juups, onneksi tuo Noora on nyt jo paljon parempi! Oli kurja nähdä toinen nuhassa ja ihan veto pois :/ Itsellänikin jo parempi olo. Nuo lääkkeet ovat kyllä niin vahvoja että tappaa varmaan kissaa pienemmät pöpöt.

Eipä muuta kun ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE MAALIKSILLE JA MUSSUKOILLE!!!! Kiitos tästä vuodesta, on ollut mukava turinoida kanssanne :)

T: N&N

Nostetaanpas tämä pino täältä ylöspäin. Ei varmaan kovin paljon oo maaliksia tänään liikkeellä, mutta kirjoitelkaa te, ketkä ootte. (Niin mullakin olis jotain lukemista tälle päivää ;)) Mies oli yön töissä ja nyt siis nukkuu. Ensi yöksi menee taas töihin, joten se siitä uuden vuoden juhlimisesta. Ajattelin vähän kuitenkin perinteisiä herkkuja väsätä. Pitäis suunnistaa keittiöön tekemään italiansalaattia ja pitsaa. ja jos vaikka mustikkatortun leipois myös. Hedelmäsalaattiakin tekis mieli, mutta ei oo hedelmiä.. No..jospa tästä ehtis vielä kauppaan kun tuo ukkokulta herää.

Raketteja ei oo, eikä osteta. Mies ei onneksi oo niistä ollenkaan innostunut. Ehkä sitten pitää muutama raketti ampua kun neiti on vähän isompi. Mutta nyt minä siis tyydyn yksiksenä olohuoneen ikkunasta katsomaan kaupungin ilotulitusta. Jospa se vaikka näkyisi meidän ikkunaan. Voihan se olla, että jotain vieraitakin pöllähtää.

Täällä Kainuussa tuli viime yönä lunta heti reilusti. Aamu alkoikin lumitöillä. Yleensä se on miehen homma, mutta kun nyt nukkui ja sitä lunta tosiaan oli niin paljon, ettei rattaita ois voinu viedä ulos. Nyt neiti nukkuu tyytyväisenä rattaissaan pienen kävelylenkin jälkeen.

Mutta joo..taidanpa tästä lähtee hommiin, että ehtis jotain. Oikein hyvää uutta vuotta kaikille maaliksille ynnä mussukoillensa!!!

t.L

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me ollaan tytön kanssa kaksistaan uudenvuoden tienoo, ukko on reissussa ja tulee vasta ensi vuonna kotiin. Keli ulkona ei houkuttele ollenkaan kärryttelemään, joten touhutaan sisätiloissa.

Vähän jännittää, että miten tyttö saa nukuttua ensi yönä, tässä meidän talon vieressä kun on perinteisesti ammuskeltu paljon raketteja. Viime yönä saatiin jo esimakua pommeista... Muuten viime yö oli luxusta meille kummallekin, tyttö nukkui noin kymmenestä seiskaan. Tämä oli siis yhdeksästoista yö unikoulun alusta lähtien. Kovapäinen tämä meidän oppilas.

Hyväunista uutta vuotta kaikille maaliksille toivovat Korvapuustit!

Tämä vuosi on kyllä mennyt äkkiä... Ja on kyllä ollut elämäni paras vuosi. Sen on saanut aikaan tuo tällä hetkellä kovin nuhainen nuori mies ;) Ei sitä voi ymmärtää, minkä ilon oma lapsi tuo tullessaan ennen kuin sen kokee.

Joulu oltiin tosiaan pohjoisessa miehen ja mun koteja vuorotellen kierrellen ja kyllä varsinkin mieheni vanhemmat oli niin täpinöissään Eelin uusista taidoista, ensimmäinen lapsenlapsi heille kun on.

Tässä on mietinnän alla, että uskalletaanko ottaa Eeliä mukaan, kun mennään paukuttelemaan raketteja.. Aika kova äänihän niistä lähtee. Mitäs olette mieltä? (jos tänne nyt joku sattuu vielä kirjoittelemaan)

Kaikille maaliksille jä perheille hyvää uutta vuotta 2006 toivottelee

Rosa, Eeli ja pörpylä rv 18+1!

Säilyttäkööt tämä vuosi sen mitä rakastatte. Tuokoot uusi vuosi mukanaan sen, mitä kaipaatte ja vieköön vanha mennessään sen mitä taakkana kannatte.

Olen juuri tallettanut teille 365 päivää täynnä iloa, onnea, rakkautta ja terveyttä tilille nro. 2006. Käyttäkää ne hyvin!!

****ONNELLISTA UUTTA VUOTTA JA SUURKIITOS JAETUSTA MENNEESTÄ VUODESTA MAALIKSILLE JA PERHEILLE!!****

-Ädä ja Veera+isi, sisko ja veikka-

myös ihan normaali viikonloppu,paitsi jos nyt hakis herkkuja kaupasta=)

Meillä näytti toi mimmin nuha menevän ohi nopsaan,mutta alkoikin uudestaan.Ihan koko ajan nenä vuotaa ja ollaan vähän känkkäränkkiä..

Nyt kuuluu taas kutsuva huuto,ei muuta

kuin

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!!!

Tuulia,Mimmi ja sykerö rv15

Ukko lähti just pojan kanssa käymään mummolassa ja jossain. Ei niillä ollu tarkkaa suunnitelmaa, mutta tärkeintä on, että äiti saa hetken olla omissa oloissaan... ja heti täällä höpöttelemässä, vaikka voisi tehdä jotain hyödyllistä, mutta kun ei jaksa.

Meitin poju on edelleen nuhassa, yskii silloin tällöin ja heräilee öisin ainakin kaks kertaa. Iloinen poika ollut kuitenkin, vaikka räkä valuu ja nenä on tukkonen. No, toivottavasti kohta menee ohi.

Uuden vuoden suunnitelmista sen verran, että... Mennään siskoni luo juhlimaan hänen miehensä nelikymppisiä (synttärit oli jouluaattona) ja otetaan Tuukka mukaan. Voidaan sit alkuillasta ampua raketteja ja katsella pojan reaktioita moisiin. Tuleeko itku vai nauru? Ja sit ku Tuukka menee yöunille, ni ite voi ainakin syödä hyvin ja ottaa vaikka lasillisen viiniä. Ja ampua raketteja puolilta öin ja sitten nopeasti nukkumaan, koska poju herää viimeistään kahdeksalta.

Joten toivotankin kaikille maaliksille mukavia uuden vuoden juhlia! Tuskinpa enää ehdin huomenna tänne palstalle, joten ENSI VUOTEEN =)

Noopu

kotona jälleen. Tai tultiin me jo eilen, mutta ilta meni siinä kamoja purkaessa ym. touhuillessa. Käytiin myös pulkkailemassa ensimmäistä kertaa, Kaisasta se oli mukavaa.

Tänään ollaan menossa pistäytymään perinteisillä uudenvuoden pippaloilla ystäviemme luona. Tai mies tuolla arpoo, että jäiskö sinne vai tulisko mun ja Kaisan mukana kotiin vauvelin nukkumaanmenoaikaan. Tulis vaan mukaan, toivon mä!! Ei tuonne vesisateeseen tosiaan huvittais edes lähteä, mutta kun niin toivoivat meidän kuitenkin pistäytyvän. Ollaan vietetty samalla porukalla uutta vuotta ainakin viisi kertaa.

Mitähän muuta mun piti kirjoitella.. En mä muista. Joten poistun tästä toivoteltuani kaikille maalislaisille

******ONNEA UUTEEN VUOTEEN 2006********

kua ja Kaisa 25.3

Meidän neiti on onneksi ollut jo pari päivää parempi tuon lentsun kanssa. Pientä nuhaa ja äänen kähinää vielä mutta ei onneksi lämpöä eikä yskää.

Itse kävinkin tänä aamuna lääkärissä. Ajattelin että ei tarvitse sitten uutenavuotena päivystyksessä kökkiä. Hyvä kun menin, oli nimittäin keuhkoputkentulehdus, poskiontelotulehdus ja korvatulehdus! Sain vahvat lääkkeet.

Ihan sama sinällään mitä itsellään on, kunhan tuo pieni näiltä säästyy. Sinällään aika rankka viikko ollut kun ei jaksaisi millään olla itse pystyssä, saatikka sit leikittää Nooraa. Ja kun hänelläkin tautia ollut niin kitinät on seuranamme :/ No nyt pyysin täksi päiväksi kummityttöni seuraksi ja Nooraa leikittämään, saan itse vihdoinkin vähän levätä. Ukolla kun on iltavuoroviikko, lähtee kymmeneltä aamulla ja tulee kasilta illalla.

Toissapäivänä käytiin pikkusen pulkattelemassa kun Nooralla ei ollut enää kuumetta. Tai ei sitä kyllä ollutkaan, parina kertana sain 37.7 korvasta mitattuna. Eli ei juuri mitään. Likka tykkäs, oli kyllä vähän ihmeissään mutta ei sentäs itkeny.

Mitäs muut tekee uutenavuotena? Myö ollaan ihan kotosalla, siskollani ehkä poiketaan mutta ei viitsitä sinne jäädä oleilemaan kun heillä on lapsoset hoidossa. Meillä siis tyttö ei ole. Itse en ainakaan välttämättä tykkäisi jos oman saisi hoitoon ja muut tulisivat lasten kanssa kylään :) Toiseen lapsiperheeseen meidän piti mennäkin mutta siellä on äiti kuumeessa ja 7v tyttö oksennustaudissa ja 2v tyttö flunssassa. Jotenka ei mennä. Mahatauti tästä vielä puuttuukin.

Mukavaa ja turvallista vuodenvaihdetta kaikille maaliksille!!!

T: N&N

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat