Seuraa 

Järkihän sanoo, että roskishaamuihin ei voi luottaa, mutta kuinka monella roskis on ollu ihan oikeasti plussa? Tai sitten nega? Testasin aamulla ja sain puolessa tunnissa haamun ja nyt ei sitten tiedä, mitä ajatella. Huomenna on vielä juhlapäiväkin ja olisi tietty kiva pari lasia viiniäkin nauttia. Meillä entuudestaan kaksi lasta, mutta raskauksista on jo sen verran aikaa, että olen aivan ulalla näiden testien kanssa :) Palauttakaahan minut maan pinnalle!

Kommentit (18)

Mulla acon10, eikä siinä roskistestin viivanpaikassa ole yhtään väriä. Jos haamu tulee puolessa tunnissa, niin toivoa on, eli testaa vaikka huomenna uudestaan ennen kuin meinaat ottaa lasillisen. Tai voihan sen pienen lasillisen muutenkin ottaa? Jos et halua ottaa riskiä, niin voihan aina sanoa että olet " varmaankin saanut" flunssan/oksutaudin " varmaan siltä tietyltä kaverilta/sukulaiselta" niin kukaan ei osaa epäillä mitään.

minulla se tosiaan alkoi vasta kp24. Voisikohan olettaa, että ovis on ollu ehkä kp 20-23? Tähän testiin jää muuten aika selvä tumma viivanpaikka, kun kuivuu. Testasin Acon Early Detection (meniköhän oikein?). Lämmöt on yhä koholla, mutta en kyllä usko hetkeäkään, etteikö menkat alkaisi.

Toivottavasti sinulla haavekuva menkat pysyisi pois näkyvistä ja saisit sen plussan vielä. Millä muuten itse testasit? Harvemmin kai niissä testeissä viivanpaikkaa on (paitsi nyt mulla, kun kuivu...tiirailin ilmeisesti liian lähellä hehkulamppua ja jämähti :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta ajattelin aamulla tehdä uuden testin vaikka edelleen on varhaista. Pidän sinulle auramaarit (meniköhän sinne päinkään?) peukkuja että se viiva tulisi siihen nopsasti ja selvästi!

Minä tein aamulla testin ja kyllä täytyy sanoa, että puhdas nega se on. Jos mielikuvitustaan käyttää niin ehkä joku viivan paikan hahmo siinä näkyy kun oikein sopivassa valossa tiiraa, mutta tulkitsen sen kyllä negaksi. Toivottavasti sinulle tuli selkeämpi plussa!

Sain hyvällä mielikuvituksella näkyviin haamujen haamun, mutta vaatii kyllä tiukkaa tihrustamista. Kp on nyt 27/29-32, eli eihän tässä muuta olisi voinut odottaakaan. Lisäksi tein testin keskellä päivää ja vain noin tunnin rakossa oli pissa... Eli nyt ei auta kuin odottaa. Joskus haamut muuttuvat plussaksi ja joskus eivät... Pidän peukkuja meille kaikille haamuilijoille!

No, kyllähän se tietysti jossain vaiheessa selviää...kunhan vain malttais odottaa. Mielikuvitus taitaa olla se pahin vihollinen :) Niin ja testi oli se advanced10. Tarkkaa en tiiä milloin se haamu siihen tuli, mutta puolen tunnin päästä aloin tarkemmin (tietysti) tihrustamaan ja aika selvä haamu, vähän jopa väriä.

ennen tädin oletettua tulopäivää... Täti tulikin sitten ihan ajallaan =(. Mutta tiedän, että noista haamuista voi kyllä tulla plussakin, tietysti tuo, että se tuli noin pitkän ajan päästä on vähän huonompi juttu, ehkä.

Mikäs kierron vaihe sulla on menossa? Onko menkat jo myöhässä? Tee aamulla uusi testi, joko vahvistuu tai sitten ei....

apteekista ostamallani b-sure testillä roskishaamun kp26/24-27.Ja plussa se oli oikeesti ;)Mutta sain kyllä sit alkuraskauden keskenmenonki jo rv4+3:(Mut plussa jokatapauksessa ja 3 eri testillä varmistin :)

Tuuha sit kertoo miten kävi!

Eli testasin päivää ennne kun menkkojen piti alkaa. Aamulla pisiin tikkuun ja ei tullut 10min näkyviin yhtään mitään. Menin nukkumaan takaisin ja n. tunnin päästä kurkkasin vielä roskikseen heitettyyn tikkuun. Pienen pientä viivan alkua ihan ylhäällä. Testi oli apteekin oma.

Seuraavana päivänä sama juttu. Ei yhtään parempi viiva. Viikon päästä sain vasta kunnon viivan testiin. Hormooni eritty vain niin hitaasti.

Toivoa on niin kauan kuin menkat eivät ala!

+++++säteitä+++++

Soffu

herkkyyttäkään katsonut. Mutta olen silti varma, että se olisi jo jotain näyttänyt jos olisi plussa ollut. Ohjeissa tietty sanottiin, että seuraavana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa =), eli tottelin taas kerran kirjaimellisesti ohjeita.

Mullakin näkyy EHKÄ viivan paikka jos oikein kovasti eri valoissa sitä tiirailee,,, voi olla että kävi kuten sullakin auramari, että jämähti kun vein liian lähelle halogeenia...

Hyvää uutta vuotta kaikesta huolimatta, pidetään peukkuja, että ne plussat sieltä pikapuoliin hupsahtaa!

mikäs kp sulla nyt onkaan menossa? Mulla on vasta 28/29-32, joten tätiäkin saa vielä odotella kylään... Toivotaan, että molemmat saadaan plussa tuolla lokamasuissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat