Vierailija

Mies ois saanut sairaslomaa, kun isompi lapsi kotona, mutta ei voi jäädä sairaslomalle töistä(töissä terveydenhoitoalalla), kun jäis saamatta yötyökorvaukset!!! Palkanhan sais normaalisti.Onneksi miehen äiti on lomalla ja hoitaa isompaa lasta, kukahan muuten lapsia hoitais...? Elämä on kuulemma paristakymmenestä eurosta kiinni! Kauheeta, kun elämä laitetaan noin tiukille! Luulis, että vähän ois säästöjä, kun mies on töissä ja äiti äitiyslomalla? Meillä miehellä suurinpiirtein sama palkka ja mä oon hoitovapaalla puolet pienemmällä tulolla ja silti meillä jää joka kuukausi rahaa säästöön! Asumiskustannuksetkin meillä omakotitalossa on suuremmat. Eikö pahanpäivänvaralle ois hyvä olla ees 200 ¿ säästössä???

Kommentit (16)

Vierailija:

Lainaus:

Ja ehkä mies purkaa suruaan ja pelkojaan töihin. Ei pysty jäämään kotiin missä on liikaa tilaa omille ajatuksilleen vauvan hyvinvoinnista. Vaan koettaa tehdä töitä mahdollisimman paljon jotta ajatukset pysyisivät kasassa ja pystyisi huolehtimaan perheestään. Sillä vauvan äiti istuu varmasti teholla lapsensa vieressä...

Onneksi on noin ihana mummi joka tulee auttamaan perhettä vaikeassa tilanteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

huvittaa tuo..luulis olevan rahaa säästössä :D

Halooo!! kaikilla ei ole rahaa laittaa säästöön rahaa

yleensä monella on että tili tuli ja tili meni tuskin niistä muutamasta centistä iloa on

Terveydenhuoltoala on niin huonosti palkattua, että jos perheenelättäjä jää pois töistä ja menettää lisät, toimeentulo voi todellakin vaarantua. Surullista, että ei ole varaa jäädä pois töistä.

Ja ehkä mies purkaa suruaan ja pelkojaan töihin. Ei pysty jäämään kotiin missä on liikaa tilaa omille ajatuksilleen vauvan hyvinvoinnista. Vaan koettaa tehdä töitä mahdollisimman paljon jotta ajatukset pysyisivät kasassa ja pystyisi huolehtimaan perheestään. Sillä vauvan äiti istuu varmasti teholla lapsensa vieressä...

Onneksi on noin ihana mummi joka tulee auttamaan perhettä vaikeassa tilanteessa

Vierailija:

Lainaus:

Mies ois saanut sairaslomaa, kun isompi lapsi kotona, mutta ei voi jäädä sairaslomalle töistä(töissä terveydenhoitoalalla), kun jäis saamatta yötyökorvaukset!!! Palkanhan sais normaalisti.Onneksi miehen äiti on lomalla ja hoitaa isompaa lasta, kukahan muuten lapsia hoitais...? Elämä on kuulemma paristakymmenestä eurosta kiinni! Kauheeta, kun elämä laitetaan noin tiukille! Luulis, että vähän ois säästöjä, kun mies on töissä ja äiti äitiyslomalla? Meillä miehellä suurinpiirtein sama palkka ja mä oon hoitovapaalla puolet pienemmällä tulolla ja silti meillä jää joka kuukausi rahaa säästöön! Asumiskustannuksetkin meillä omakotitalossa on suuremmat. Eikö pahanpäivänvaralle ois hyvä olla ees 200 ¿ säästössä???

joutuminen teholle. Se tekee helposti ison loven köyhän pussiin.

Mutta, kuten sanoin, tuo voi olla vain tekosyy. Kenties ei mieskään tiedosta sitä itse. Saatikka että noin ärsyttävän tuntuiselle ihmiselle rupeaisi tilittämään kuinka tekee töitä vain sen takia että siellä ei ajattele ja sure niin kovasti lapsen puolesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat