Vierailija

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Riippurintojen alla pysyy vaikka tiskiharja. Joo - täältä löytyy sellaiset :)

Mutta niin, oikeasti suuret rinnat harvoin sojottavat niin ylös, etteikö niiden alla yksi hammasharja pysyisi :)

Tuleehan sitä puuhailtua vessassa vaikka mitä hassunnäköistä :) Jotenkin vaan mielikuva alkoi hymyilyttää. No okei naurattaa. Nauraisit sinäkin, jos esim. näkisit mut vessassa ahdistuneena etsimässä pillustani tamponia, jonka olinkin jo poistanut tms. :D

t. 14(ko mä olin)

Ehkäpä sen vielä teenkin. Kohotus ei aivan varmasti riitä, kullä sinne on pakko täytettäkin laittaa.

Mieheni ei lainkaan ymmärrä ja hyväksy tätä tissihuoltani. Hanestä on naurettavaa, että henkiinjäämistaisteluni jälkeen jollakin kosmeettisella asialla voi olla enää merkitystä.

Mutta rinnat ovat kuitenkin naiselle usein osa identiteettiä. Kyllähän naiset rinnanpoiston jälkeenkin usein surevat rinnanmenetystään itse sairautta enemmän, kokevat olevansa ikään kuin vajaimpia kuin kahden rinnan omaavat. No, minulla on kuitenkin molemmat tallella, joskin niistä ei ole juuri mitään jäljellä.

Ennen raskauksia ja imetyksiä ne olivat nätit, pystyt, ihan reilun kokoiset ja napakat. Satuin kuulumaan niihin naisiin, jotka olisivat voineet imettää koko kaupingin lapset maitomäärillään. Rinnat olivat aivan valtavat, pumppailin usein lapsen imetyksen jälkeen 1,2 litraa maitoa vielä luovutukseen per tissi. Rinnat repeilivät ja ovat raskausarpia täynnä. Tuolloin asia ei minua haitannut lainkaan, olin vaan onnellinen imetyksen onnistumisesta ja maidonluovutuksesta.

Nyt kun imetyksestä on vuosia ja sairauden vuoksi laihduin liki olemattomaksi ja kaikki rasva katosi rinnoista, roikkuvat nuo täysin tyhjät pussit suoraan alaspäin niin, että nänni osoittaa maata kohti. Aivan kamalan näköiset!

Nyt kun lapset ovat jo isoja ja olen parantunut syövästä, on aikaa ja energiaa tuhlattavaksi myös turhamaisuuteen. Oikeasti voin sanoa, että vihaan rintojani ja häpeän niitä ihan kamalasti. Olen muuten mielestäni ihan nätti ja hyvävartaloinen, mutta järkyttävät tyhjät hernepussit, jotka minulla on entisten rintojen tilalla, syövät kyllä osan itsetunnostani, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin.

silti ne on mun, enkä aio antaa niitä silvottaviksi. ja ei ne roiku kun on sängyssä selällään. :D mutta jääpä jotain puristeltavaakin.

. Oikeasti voin sanoa, että vihaan rintojani ja häpeän niitä ihan kamalasti. Olen muuten mielestäni ihan nätti ja hyvävartaloinen, mutta järkyttävät tyhjät hernepussit, jotka minulla on entisten rintojen tilalla, syövät kyllä osan itsetunnostani, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin.

[/quote]

Vierailija:

Lainaus:

Tuleehan sitä puuhailtua vessassa vaikka mitä hassunnäköistä :) Jotenkin vaan mielikuva alkoi hymyilyttää. No okei naurattaa. Nauraisit sinäkin, jos esim. näkisit mut vessassa ahdistuneena etsimässä pillustani tamponia, jonka olinkin jo poistanut tms. :D

t. 14(ko mä olin)

noh, mulla ei riitä täytettä edes a-kuppiin ja silti roikkuvat niin että pysyy harjat sun muut hyvin. ovat tosin aina roikkuneet, kiinteetä päivää nähneetkään (paitsi kun maito nousi rintoihin). onneksi imetykset onnistuivat: ovat siis ajaneet asiansa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat