Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla tällainen mies! Kaverin kanssa tästä asiasta puhuttiin ja hän sanoi, että miksi en valita tästä asiasta miehelleni. Että hän ainakin suutuisi jos ei saisi koskaan ukoltaan lahjoja.

No tässä syitä miksi, tää kukka/lahja asia ei haittaa minua.

Mieheni käy töissä, rakastaa minua, rakastaa lastaan, hellii meitä molempia, laittaa ruokaa, auttaa siivouksessa, rakentaa meille omakotitaloa on siis kiltti ja huomaavainen perheenisä.

Kaverini mies taas juoksee milloin missäkin pippaloissa ja kissanristiäisissa eikä kuulemma pahemmin välitä lapsestakaan. On se sitten kiva kuitenkin kuin silloin tällöin saa kukkapuskan ja paketin kun ukko on ollu yön poissa kotoa.

Mitä mieltä?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikai se elämä nyt kukista tai lahjoista kiinni ole? mielummin otan halauksen ja rakkauden tunnustuksen arkipäivänä kuin jonkin harkitsemattoman kukkapaketin synttärinä.

Se, mikä vähän harmittaa, on, että kosiminen tapahtui samaan malliin - keittiössä yhtäkkiä kesken päivää ja sitten lähti vielä töihin siitä :( Eikä mitään muuta seurannut.

Toisaalta - mieheni tekee meillä kaikki ruuat, siivoamme yhdessä, hän hieroo minua joka ilta ja pussailee jatkuvasti ja käy töissä (olen äitiyslomalla) ja on muutenkin mukava, joten ajattelin etten nalkuta tuosta kosimisesta. Olihan se reppana vilpitön kuitenkin ja vapisikin hermostuksissaan.

Mutta silti en valita vaan oikeasti olen tyytyväinen! Näyttää nimittäin teoilla miten oikeasti välittää minusta. Esim. syntymäpäiväni kunniaksi teki ruuat minulle ja ystävilleni kun kutsuin heidät meille juhlimaan.

minun nykyinen mies on sellainen, ja on ihanaa kun toinen näyttää tunteensa arkisella tavalla.

Ex.äni toi kukkia, vaatteita ja koruja, siittä tiesi että on ollut ns. pahoillateillä,.

Mieluummin sellainen mies joka rakastaa arjessakin kuin sellainen joka lentää ja liitää

ihana, rakastava, suloinen ja olen häneen mielettömän rakastunut mutta tuo lahja puoli ei oo hällä hallussa. Tästä juuri joulun jälkeen tänne vähän murmutinkin mutta kun asiaa tarkemmin ajattelin tulin siihen tulokseen että mieluummin otan vastaan sanoja ja arkisia tekoja jotka osoittavat rakkautta kuin syyllisyyden tunnossa ostettuja " koska olen ollut niin paljon poissa kotoa" kukkapuskia ja koruja siis jos nämä ovat kaksi vaihtoehtoa :) Täydellistä miestä tuskin onkaan.

mieheni on juuri tuollainen; ei osta ikinä minulle lahjoja tai kukkasia, oli sitten joulu tai syntymäpäivä. Kyllä harmittaa, kun kuulen, miten ystävieni miehet vaimojansa huomioivat. Noh, itsepä olen soppani keittänyt, joten tähän lienee tyytyminen?! Ja meilläkin muuten mies rakentaa taloa, eikä käy ravintoloissa tai muutenkaan viihteellä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat