Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

...en siis ole koko aikana kokeillut edes sormella, millaiset paikat nyt ovat emmekä mieheni kanssa harrasta seksiä ollenkaan. Toisaalta ehkä haluttaisi olla se sama seksistä nauttiva nainen, joka olin ennen lapsia, mutta sitten iskee inho ja vastustus. Onko naiseuteni siis mennyttä vai millä tähän saisi jotain muutosta? Miehen kanssa emme pysty asiasta puhumaan.

N36

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...että tämä on taas näitä trolleja! Ei yksikään pari elä kahta vuotta ilman seksiä, vaikka millainen elämäntilanne olisi kyseessä!

samoin sulla nro 8. Kannattaa oikeasti hakea apua! En siis tuomitse, mutta kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen lasten tulon jälkeenkin. Mikä sen ihanampaa läheisyyttä kun on saatu aikaan ihania lapsiakin yhdessä, ehkäisy vaan kuntoon jos ei halua lisää lapsia. Eihän johdu raskauden pelosta?

Ap:tä tilanne tuntuu oikeasti vaivaavan, mutta sinulle nro8 toivoisin, että heräisit. Tuo on todella kamalaa, vaikkei ehkä siltä tuntuisikaan. Olet tod.näk. vaan työntänyt halut jonnekin taka-alalle ja luulet että tuo on normaalia. Tai sitten parisuhde on oikeasti päin helvettiä.

on vaivannut raskaudesta alkaen. Jo silloin mies lopetti olemasta aviomieheni... ei enää kosketanut vartaloani, ei kahunut ulkonäköäni, sanalla sanoen ei halunnut minua naisena. Jotain kai särkyi sisimmässäni, enkä ole saanut sitä vieläkään eheäksi. Ja millä saisinkaan, kun meillä seksi on tabuaihe :(

Kiitos asiallisille vastaajille! Jotain tarttis tosissaan tehdä, mutta mitä ja miten...

Voimia sinullekin 8, kohtalotoverini. Etkö sinä kärsi tilanteesta?

ap

Kyllä kärsin tilanteesta, kovastikin. En vain oikein tiedä miten tätä " vyyhtiä" lähtisi purkamaan. Täällä en ainakaan...

Parempaa Uutta Vuotta Sinulle!

t.8

Ja mieti mistähän ne johtuvat, inho ja vastustus. Tutustu ensin uudelleen itse itseesi, mitä haluat ja tunnet ja ennen kaikkea millainen olet..sieltä sisältäkin. Ilman mitään seksi-ajatuksia, ilman

mitään paineita. Ja ihan itsesi vuoksi, ei aviomiehen " saamisen" .

Ei se naiseus mihinkään kadonnut ole, eikä sitä sieltä sisältä löydy,

sun korvien välistä se lähtee...Onnea vaan tutkimusmatkalle!:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat