Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

:´(

Kommentit (26)

Mutta suru perheen puolesta on kova. Olisihan se jo heillekin jonkinlainen " helpotus" , että pojat löydettäisiin ja saataisiin siunatun maan multiin. Varmaan voi edes suruprosessia täysin aloittaa ennen löytämistä. Oma olo niin toivoton, kun ei voi tehdä mitään. :(

ap

mulla on elämä siksi ei joku lehti juttu niin paljoa liikuta kuin oman elämän murheet ja surut.

jos ahistaa pitääkö siitä ihan oma aihe tehdä?

t:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olisi kauhea asua lähellä rantaa jossa omat lapset makaavat jään alla ja odottavat kevättä jotta nousevat pintaan ja saadaan haudattua.

sen takia, että päästän hänet yksin ulos virtaavan joen rantaan, niin kyllä, minua saa tulla tänne (tai ihan kasvotusten) haukkumaan ja arvostelemaan! Sen olen siinä tapauksessa ansainnut.

Ja vahinkohan tuo tapaus olikin juu. Äiti ihan vahingossa päästi pienet lapset keskenään ulos, ja ihan vahingossa yön aikana siihen takapihalle oli muodostunut joki.

16

jos vauva tippuu sängylle/pöydälle laitetusta sitteristä. Tai jos 9kk vauvan pinnasängyn pohja on ylimmällä tasolla ja vauva tippuu. Vahinko??

Tälläsiä tapauksia puolustelee vain ne, jotka tietävät että heille itselleen tod.näk. joku päivä sattuu samankaltainen " vahinko" , kun eivät jaksa joka hetki lastaan pitää silmällä.

16

jos lapsi kuolee liikenteessä sen takia, että vanhemmat eivät ole kiinnittäneet häntä turvaistuimeen? Tai turvaistuin puuttuu kokonaan? Ihan vahingossa unohtui..?

mistään ei voi keskustella asiallisesti kun yksi on niin pahalla päällä, että vastaa kaikkeen niin rumasti kuin osaa. Kannattaisi 2 ihan oikeasti miettiä sellaisen elämän hankkimista, jossa tunteetkin ovat sallittuja.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat