Seuraa 

Huomasin h&m:n kuvastossa imetysliivit ja hinta oli alle 10e. Kantsiiko noihin liiveihin satsata enempi vai välttäskö halvemmat? Yleensä olen ostanut h&m:n rintsikoita ja ne on ollu mun mielestä ihan ok. Joo-oo, oli taas elämääkin tärkeempi kysymys:)!!! Tulee nuokin asiat ajankohtasiksi kohta ku viikkoja on kasassa jo 34! Apua..

Kommentit (4)

Kävin justiinsa tänään sovittelemassa imetysliivejä, ja täytyy sanoa että ne HM kympin liivit on ihan yhtä tyhjän kanssa; ei tue yhtään eikä muutenkaan hyvät päällä. Kävin myös KappAhlissa ja tykkäsin kovasti niiden kaarituellisista, tosin ostin sitten ihan liiviliikkeestä abecitan imetysliivit - hinta oli 55 euroa, mutta tosi hyvät ja napakat päällä. Tukee hyvin rintoja ja ihan kauniit pitsiset. Ajattelin kerrankin panostaa, kun mullakin yleensä tulee noita kympin liivejä ostettua akselilla HM,KappAhl,Lindex....

mami

Yhdyn ehdottomasti Riannan puheeseen! Hyvät kaupat olet tehnyt! Itse ostin kuopuksen aikaan puolitoista vuotta sitten mustat ja valkeat KappAhlin imetysliivit ja olivat tosi hyvät. Ja aion niillä pärjätä nyttenkin. Eivät ole menneet miksikään vaikka paljon on pesty. Harmitti oikein luopua niistä imetyksen päätyttyä:(. Eivät ne tietenkään markkinoiden tukivimmat ole, mutta itse en osaa ajatella käyttäväni liivejä ilman kaaritukia. Esikoisen ajalta on tallessa vielä jotkut Triumphin " kalliit" liivit jotaka on olleet varaliiveinä, enkä kyllä ole juurikaan eroa käytössä huomannu.

Annunen 34+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kävin itse hennezillä katsomassa ja sovittamassa kyseisiä liivejä, hinta 9,90¿. Mutta mun mielipide on että ovat tosiaan sen arvoiset mitä on hintakin, eli ei mistään kotoisin. Ne oli " sellaset vaan" ...eivät kyllä tukeneet alkuunkaan, ja toiseksi että ne koot menee aika hassusti eli koko mitä yleensä käytän, ei mahtunut edes päälle ja minusta ne oli suoraan sanottuna kauheat!:( Mutta mielipiteitä on monia. KappAhl:sta löytyi todella mukavat, eikä olleet mielestäni kalliit 16,95¿ ja ne ei edes näyttäny imetysliiveiltä, koska oli pitsiset, toisin kun yleensä ne näyttää joltain urheiluliiveiltä. Värinä oli musta ja valkoinen ja näissä oli kuitenkin kaarituet, oli napakat päällä ja kootkin vastas samaa mitä yleensä. Mitä nyt olen hintoja seuraillu niin kyllä olin valmis maksaa ton 16,95, toisinkun hinnat ovat huidelleet viiden kympin molemmin puolin vaikka mistä on koittanut löytää. Ja oli kuitenkin jo ihan viimeinen mahdollisuus ostaa jos ne sinne sairaalakassiin meinaaa keretä laittaa...Rianna

Eikö kaarituelliset paina ikävästi sit kun maito on noussut ja tissit arat? Vai onko ne tissit aina niin kipeet kuin oon saanut ymmärtää?

Mulla on H&M:ltä ostetut imetysliivit, pitsiset ja kuviolliset, ilman kaaritukia. Eipä ne tue samanlain kuin normiliivit. Eipä ne kalliit olleetkaan, mutta mulla on rinnat turvonneet tasaiseen tahtiin raskauden myötä. Nämä olivat 3. ostetut liivit tän raskauden aikana, aina vaan isompikuppisisa tietty ;) Että enpä raaskinnut 50¿ liivejä ostaa (tai 3kpl 50¿!!). Ehkä pitäs ostaa ne kun maito nousee niin tuleepahan oikeen tukevat ja oikeen kokoiset? Mitä sanoo kokeneemmat?

Rouva rv38+5 esikoista odottaen

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat