Vierailija

Eli jos illan mittaan juon koko pullollisen kuohuviiniä, jossa etiketin mukaan on " enintään 0,5% alkoholia" , niin kertyykö alkoholia liikaa?

En osaa itse laskea!

- odottaja rv 33

Kommentit (5)

Itsekin ajattelin ostaa sitä alkoholitonta, mutta en kyllä tiennyt että siinä on yhtään alkoholia..=/ Noh, eikö tuo ole kuitenkin aika pieni määrä, en kyllä osaa minäkään sitä laskea.

Mammax2 rv 21

itse aion tempasta 0,5litraa kossua aattona ja oon kans raskaana; se ei haittaa, koska jos syö samanaikaisesti etikkatomaattia ja valkosipulia, niin ei tuu haittoja! Krisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kai vielä ihan turvallista. Monet ottaa varmaan raskaanakin alkoholillista, mutta onpa ilo huomata, että holittomiakin juojia löytyy!

Onnea teille raskauteen ap ja 2!

Mutta en nyt muista sitä määrää verrattuna tavalliseen siideriin. Kuitenkin se oli niin, että tuota siideriä ei jaksaisi juoda niin paljoa, että alkoholin määrä vastaisi samaa kuin yhdessä alkoholillisessa siiderissä (0,5 l).

Olen itse juonut koko pullollisen kerralla...siis illan aikana. Eihän siitä 0,75 pullosta tule kuin vajaa 2 isoa lasia, vaikka pullo näyttääkin isolta :)

Jos haluat olla varma niin laske vielä itse tuo :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat