Vierailija

Tästä ei luultavasti tuu yhtään mitään =(

Sivut

Kommentit (27)

mä myös lopetan pääasiassa sen vuoksi, että en halua antaa lapsilleni huonoa esimerkkiä tai pahimmassa tapauksessa jättää heitä äidittömiksi pieninä!

yksi hyvä keino on ajatella ja katsella lapsiaan kun alkaa tupakkaa tekemään mieli, ja miettiä sitä ettei halua heidän joutuvan kestämään äidin menettämisen tuskaa tai katsovan äidin sairastamista. ja sitten kun vähän aikaa vaikka pureskelee sitä porkkanaa ja puuhailee lasten kanssa tai katsoo telkkaria, tupakanhimo lähtee taas hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt on neljäs kuukausi menossa ja uskon olevani kuivilla, joten ylihuomenna alkaa kilojen karistus. Aion pystyä siihenkin.

1. keksi tekemistä. Vie lapset paikkaan, jossa itse viihdyt ja jossa ei voi polttaa.

2. vältä tilanteita, jotka saavat mielesi tekemään tupakkaa.

3. kolmas päivä on pahin ja sitten helpottaa.

4. älä anna periksi, olet jo voiton puolelle.

ensin poltin yhden tupakan aina iltaisin, sitten kaksi, sitten kolme... lopulta piti saada yksi tupakka aamullakin että sai päivän käyntiin ja sitten oltiinkin taas kokopäivätupakoitsijoita! eli en akikille suosittele tota yhtä tupakkaa illassa, jos tietää itsensä olevan sellainen että tykkää nautiskella ja itsekuri ei ole kovinkaan hyvä. ja muutenkin, kyllä sen rentouttavan hetken saa muutenkin, vaikka jonkun hyvän komedian parissa tai lehteä lukemalla, käymällä saunassa tai lenkillä, tekemällä manikyyrin tai laittamala kasvonaamion jne.

ja muistakaa, tupakouinti rumentaa, aiheuttaa ryppyjä ja harmahtavan ihon, vanhentaa, kellastuttaa hampaat ja saa teidät haisemaan! lopettaminen kaunistaa!

Onko kaikki lopettaneet lihoneet lopettamisen aikana ja ajälkeen vai onko kellään pysynyt paino samassa kuin tupakoitsijana tai jopa alentunut? Kannattaako yrittää laiharia samaan aikan lopettamisen kanssa?

lopetinpolton porkkanoita syömällä.aina kun teki mieli tupakkaa, narskutin porkkanaa. monet kuulemma tekevät näin. lisäksi kun kyllästyin porkkanoihin, lähdin juoksemaan jok akerta kun teki mieli polttaa. eka maistui veri suussa, mutta kohtapa kunto koheni. lopetinsiksi, koska olen niin hemmetinmoinen täydellisyys, että omatuntoni ei antanutpolttaa. mietin koko ajan sitä myrkkyä, joka virtaa keuhkoihin ja muita vaikutuksia. lisäksi yleisillä paikoilla tupakointini oli jo ihan naurettavaa, kun en olisi halunnut ketään saastuttaa tupakoinnilla. ymmärrätte varmaan millaista oli bussipysäkillä poltteluni, hypin kuin kaupunkipulu paikasta toiseen =)

silti mun tekee mieli!!! nyt meni hermo lapsiin, niin haluaisin tupakalle. ties kuinka monelta huudolta olisin lapseni ja itseni säästänyt, jos saisin polttaa! harkitsen tupakoinnin aloittamista uudelleen, koska en löydä oikein keinoja hillitä suuttumustani. en siis fyysisesti koske lapsiini, mutta turhan herkästi korotan ääntäni näinä päivinä.

oli kai se muuten noin 7 päivää pahinta vapinaa ja kiukkua viimeisen savukkeen jälkeen

on se että se on niin vaarallista. Siis oikeasti tosi vaarallista. Pelkään sairauksia, mutten vieläkään ole pystynyt lopettamaan. Rakastan tupakkaa ja polttaminen on kivaa - se koko tapahtuma.

Voi kun pääsisin eroon siitä!! Vinkkejä vaan pinoon.

Kunnioitan tosi paljon teitä jotka olette lopettaneet, kaikille se ei kuulema ole vaikeaa, mutta tiedän kuinka vaikeaa se voi olla! Tsemppiä!!

Haluan kuitenkin vielä elää monta kymmentä vuotta ja jos tupakanpolton lopettaminen voi edesauttaa sitä, niin myös lopetan on sit kuinka vaikeeta tahtoo. Tahtoo nähdä myös omat lastenlapsensa myös

mulla on vajaa 12 tuntia viimeisestä tupakasta! tekis niiiin paljon mieli juosta pihalle polttamaan, mutta jos tsempattaisiin toisiamme niin voitaisiin onnistua lopettamaan tuo ikävä tapa?

kaikki lopettajat mukaan!

listataan vaikka tupakoinnin haittoja ja huonoja puolia:

hengitys haisee

kädet haisee

vaatteet haisee

terveys vaarantuu

rahaa menee hukkaan

aikaa menee hukkaan

hampaat ja kynnet kellastuu

mitäs muuta...?

olen muutenkin kova nautiskelija. (hyvä ruoka, seksi, viini) Kaikki hyvä kelpais. Onneksi en tykkää olla kännissä - oisin varmaan myös alkoholisti. Vittu kun kaikki kiva on kiellettyä.

ja ajattele, että tuollaista tervaa keuhkoihisi tulee polttaessa. Mulla eka päivä oli pahin, ja kokonaisuudessaan ekan viikon jälkeen helpotti. Nikotiininhimo kestää noin minuutin kerrallaan, sen jälkeen saa taas hetken olla. Mä söin nikotiinipurkkaa pari päivää ja väkevää salmiakkia pari kolme viikkoa. Kyllä se siitä, muista myös olla ravintolassa ollessasi ilman tupakkaa, ne on ne pahimmat, eli ei kannata juoda alkoholia vähään aikaan. Kunto paranee, rahat säästyy, vastustuskyky nousee, siinä mun tärkeimmät asiat, muitakin toki on.. Ja tosiaan, nyt huomaan, että tupakalle haiseva ihminen on kuvottavan hajuinen. Tsemppiä!

Voi tätä nättiä ja tervettä ihoa! Ääni kuin nuorella linnulla eikä mikään räkänen yskä mikä säikyttää ihmiset kilometrien päähän. Se haju mikä tupakoitsijoista lähtee.. yök.. =) 3 päivän päästä elämä näyttää jo valoselta! Älkää ajatelko viikon tai kk:n päähän vaan tunti kerrallaan eteenpäin. Kyllä se siitä! Kun tulee todella tiukka tilanne niin menkää pissalle =) Huomaatte että siinäkin meni taas 2min eteenpäin kohti parempia aikoja =)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat