Vierailija

Kommentit (11)

ja asunto ja päivähoitoasiatkin hoituisivat. Paljon mieluummin minä siellä asuisih kuin pääkaupunkiseudulla, mutta en kai minä mikään oikea kaupunkilainen olekaan kun asun Espoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muutettiin perheenkanssa 60 km päähän MAALLE. Autolla pääsee töihin ja kauppoihin aina kun haluaa. On muuten hienoa asua isossa talossa ilman velkavankeutta,on oma piha ja perunamaa. Lapsilla turvallisempaa kuin kaupungissa,saavat liikkua vapaammin. Työ jäi sinne kaupunkiin ja töissä siellä käydään päivittäin.

Eihän tuo ole matka eikä mikään autolla ajaa.

Matkaa kaupunkiin 60 km. Ihan " vapaaehtoisesti" muutettiin omasta halusta.Kaivattiiin luontoa,nyt lähempänä olevia sukulaisia ja kavereita.Välimatkaa ei koeta esteenä,takaisin ei vaihdettas.

Halusimme tontin ja omakotitalon, mutta emme halunneet kymmenen vuoden lainaa pelkästään tontista.

Moottoritietä pitkin matka Helsinkiin kestää noin 50 minuuttia, sama aika on kulunut aiemmin myös lähempää julkisilla ruuhka-aikaan. Tästä syystä suostuin muuttamaan. Lisäksi tämä pikkupaikkakunta on lapsillemme inhimillisempi paikka kasvaa, kuin aiempi asuinpaikkamme, joka oli paljon lähempänä Helsinkiä.

on alle 70 kilsaa. Minä olen viihtynyt täällä. Nautin todella siitä, kun ei tarvitse aamulla istuksia ruuhkissa. " Lähi" kaupunkeihin pääsee sujuvasti omalla autolla ja täällä meillä on paljon porukkaa, jotka käyvät töissä yli 60 km päästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat