Vierailija

Masentaa aivan pirusti! Kutsuttiin tuttavaperhe juhlistaan uutta vuotta ja sit kävi niin, että molempien lapset sairastu! Nyt kai kökötetään omalla porukalla ja kattellaan naapureiden ilotulitusta sisältä. En viiti edes miettiä ruokapuolta enää, syödään sit niitä nakkeja:(

Sivut

Kommentit (40)

Päätimme viettää uutta vuotta ihan perheen kesken, kuten viime vuonnakin. Syödään hyvin - meillä ei nakkeja näy - ja katsotaan koko perheen leffoja (3 lasta, joista 2 alle kouluiän).

Valamme tinoja ja polttelemme sädetikkuja. Yhden sarjapomminkin ammumme ilmoille.

Tosin tänä aamuna itse heräsin sairaana, mutta ehkä jo huomenillalla siinä kunnossa, että jaksan näitä juttuja tehdä.

Viime uusivuosi meni siinä, että 30. päivä oli np-ultra jossa todettiin sikiön kuolleen ja 31. päivä olinkin kaavinnassa.

Nauti nakeistasi ja mieti, että huonomminkin voisi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vein parhaan ystäväni luennolle, koska hän on itsekin huomannut jääneensä koukkuun negatiiviseen ajatteluun. Luennolta hänelle jäi hyvä mieli ja ajatusmaailma meni remonttiin.

En ole itsekään mikään " naminami ja lantio heilumaan" -tyyppi, mutta pyrin aina vaikeimmankin asian koettua ajattelemaan valoisasti. Tämä ei tarkoita sitä, etten koskaan surisi tai murehtisi, sillä negatiivisiakaan tunteita ei pidä tietenkään vältellä. Itsesääliin ja suruun ei vain kannata jäädä vellomaan, se on mottoni.

En usko, että tuota luentomateriaalia välttämättä mistään saa, mutta positiivareilla on omat nettisivut, jotka löydät googlettamalla(en valitettavasti muista osoitetta). Sieltä voi saada joitain vinkkejä ja myös tietoa mahdollisesti tulevista luennoista. Suosittelen lämpimästi:)

mut mies ilmottikin toissapäivänä että lähtee kaverille saunomaan. Ryyppäämistähän se tarkottaa, joten mä oon lasten kanssa sitten ihan keskenään. Harmittaa niin vietävästi kun olin kuvitellut kivaa perhejuhlaa. Prrkkl! Aina tää on tätä. Vappu on sitten mun juhla!

Minulla mummo makaa sairaalassa koomassa. Pitkän sairauden päätteeksi vaipui toissa yönä koomaan ja nyt oli noussut korkea kuume. Lääkärit sanoivat, että on vain ajan kysymys milloin lipuu pois...

Meillä lapset on alle kaksi vuotiaita molemmat, joten nakit ovat oikeaa juhlaruokaa. Meillä herkutellaan huomenna ranskalaisilla ja nakeilla ja on jopa perunasalaattia. Niin se mieli vaan muuttuu kun harvoin tämmöisiä ruokia enää saa. Kun joka päivä aina on vaan jotain terveellistä lasten takia, niin huomenna irroitellaan =)

Meillä vähän sama tilanne kuin ap:llä.

Olin kutsunut kaverin lapsineen meille,koska mieheni lähtee kavereiden kanssa ulos.

No nyt yksi lapsistamme sairastui,eikä meille voi tulla.

Olen siis yksin kolmen lapsen kanssa,emmekä voi mennä edes koko iltana ulos,koska potilaalla on niin kova kuume :(

Eli meillä on hauska sisälläistumis uusi vuosi.

Siitäkin huolimatta HAPPY NEW YEAR!

Nyt kun on lapsia niin kukaan lapseton pariskunta ei viitsi/halua tulla juhliin kanssamme, kun tietävät et me ei kuitenkaan mitään kännejä vedetä eikä pahemmin baariin kaipailla. Muuten kyllä kyläilevät!

Tai sitten poltatte tähtisädetikkuja sisällä. Juhlia voi sisälläkin. Tinojen valamista ja niistä ennustamista. Kivoja lasten juttuja ruuaksi (siis juuri niitä nakkeja ja lihapullia). Filmi mitä lapset ei ole saaneet katsoa pitkään aikaan. Kaikkea kivaa _lasten_ehdoilla. Kyllä me aikuiset keretään ryyppäämään joskus muulloin.

Mulla nyt ei ole mikään tarve päästäkään ryyppäämään tms,olisi vain ollut kiva mennä edes ulkoilemaan jne

Isommat lapset kyllä voivat katsella raketteja ikkunasta ja vaikka jonkun filmin ja saavat valvoa vähän pidempään(ja kuunnellaan yläkertalaisten perinteisiä karaokepippaloita!)

Hankitaan herkkuja paljon.

Eiköhän tämä tästä iloksi muutu :)

t.20

silloinhan julkisella liikenteelläkään ei ole juhlapyhäaikataulut voimassa ja kaupatkin saa olla auki. Saako kauppa olla auki juhlapyhänä?

Vierailija:

Lainaus:

Olin juuri positiivareiden luennolla, jotka siis luennoivat positiivisen elämänasenteen vaikutuksesta jokapäiväiseen elämään ja elämänlaatuun. Hekin puhuivat siitä, kuinka on uskomatonta, että kun toinen kertoo oman huolensa (tässä tapauksessa ap.ta harmittaa mönkään menneet suunnitelmat, joka on ihan ymmärrettävää), niin heti toisen on todisteltava " että minullapa se menee vielä paljon huonommin!!" Mikä kilpailu murheiden määrästä onkaan tullut.

Vaikka teillä nyt onkin suurta surua ja murhetta elämässänne, se ei oikeuta teitä vähättelemään muiden, edes mitättömiltä tuntuvia juttuja. Itsekin tiedän, että muitten " pikku jutut" ei omien isompien ongelmien aikana paljoakaan kiinnosta. Tällöin on syytä se kuitenkin selvästi kertoa lähipiirille ja pysytellä loitolla av-palstasta.

Ap; ymmärrän harmistuksesi täysin... On inhottavaa, jos on odottanut jotain innolla ja se peruuntuu.. Mutta kun tuosta nyt vähän alkuärsytyksestä tokenet, niin koittakaa ottaa ilo irti ihan oman perheen kesken kuitenkin:) Hyvää Uutta Vuotta!!

eikä tulis kyllä mieleenkään viedä lapsia hoitoon uutena vuotena. Pojat nauttii suunnattomasti, kun saavat kerrankin valvoa myöhään, ampua iskän kans raketteja, valetaan tinoja. me luodaan perinteitä!!

Ja voittekos kuvitella; nautitaan siitä ihan aidosti.

Leppoisaa ja raitista uutta vuotta kaikille!

-po-

me ollaan aina kotona oman perheen kesken. Ei ole koskaan vieraita uutena vuotena, ei kukaan jaksa tulla kavereista kylään, kun seuraavana aamuna pitää kuitenkin herätä klo 5 tai 6 pienten lasten kanssa. Tällaiseksi on mennyt perheellisen sosiaalinen elämä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat