Seuraa 

Ystäväni puolesta ilmoittelen.. Kirjoitellut huhtikuun listalle, mutta nimimerkkiään ei kertonut.

Eli jouluaattona klo 12.20 syntyi pienen pieni prinssi 785g ja 33 cm. Olosuhteisiin nähden vointi vakaa, eikä mitään merkittäviä onegelmia ole.

Äiti tulee kuulemma kertomaan kuulumisia ensi vuoden puolella, kotiutuu itse varmaan toisella viikolla.

Kommentit (17)

mietinkin tässä yks päivä, että koskahan ensimmäiset muruset alkavat kiirehtiä maailmaan.

ONNEA JA VOIMAA KOKO PERHEELLE!!!

Peppinetta 26+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koko perheelle! Ja jaksamista sekä pikkuiselle että äidille (ja isälle)!

Minäkin olen välillä miettinyt että milloin kiireisimmät huhtikuiset näkevät maailman!

Lala76 rv 25+3

Tuntuu uskomattomalta täällä huhtimammana ajatella, että joulukuussa on jo ensimmäinen huhtihurmuri syntynyt!!!

T: Siriin ja musukka rv 26+2

Aivan uskomantonta kuvitella että vauvveli olisikin jo tuossa vierellä! Tuntuu että siihen huhtikuuhun on vielä niiiiin pitkä matka. Eikä kotonakaan mikään ole viellä valmista, ei lähellekkään. Pitääkin varmaan laittaa meilläkin vauhtia hommiin, eihän sitä koskaan tiedä millloin se h-hetki sitten kumminkaan on.

Voisi muuten jatkaa tuota laskettujen aikojen listaa niin että kävisi merkitsemässä nimensä perään milloinkas se vauva sitten itse päätti tähän maailmaan tulla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat