Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meikälaisellä vaaleat hiukset. Itse en värjää enään hiuksiani, koska mikään ei oo kauheampaa kuin juurikasvu! Hoitoainettakin piti laittaa puol pulloa et sai hiukset harjattua.

Kommentit (10)

Vaihtelen väriä kausittain, mustan ja punaisen välillä.

Olen värjännyt monenmonta vuotta jo hiuksiani, eivätkä ole siitä kärsineet, kampaajat ovat kehuneet kuinka paksut ja elävät hiukset ovat.

Tosin, hiusmallina ollessani, värimestari ihasteli luonnollista väriäni, kuinka erikoinen se on (*ei ymmärrä*) Kait on erikoista, että luonnostaan hiirulaisväriset hiukset. Heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaalennan sitä, sillä ihoni, kulmakarvani ja ripseni sekä silmäni ovat aivan vaaleat, tummana tukkani näyttää sille kuin mulla olisi peruukki päässä.

Mulla kesäisin oma, koska vaalenee tosi paljon auringossa. Talvisin aina joku lämmin punainen sävy - nyt on kuparinpunaiset ja vaaleita raitoja.

Ja se on tietysti syy värjäämiselle... Nyt on ollut jo aika pitkään vaaleita raitoja, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Aikaisemmin värjäsin paljon tumman ruskeaksi ja punaiseksi, mutta nää vaaleat raidat on enemmän mun juttu kuitenkin. Ei haalistu eikä tarvi olla heti juurikasvua värjäämässä.

ei nyt niin kovin tumma mutta sitä perus " maantienharmaata" tummempi ja ruskeampi (eli ei siis harmaa vaan oikeasti jonkun värinen, eli ruskea) (seliseli). piristeenä on muutama kaverin kanssa yhteistyössä kotosalla laitettua raitaa, aika hillittyjä, sellaista aurinkoraitaefektiä. en tykkää juurikasvusta, enkä viitsi värjäillä. lisäksi mun mielestä mun oma hiusväri on oikeesti aika kiva ja (sattuneesta syystä..) se mulle sopivin.

aikoinani olen toki värjännyt milloin punaiseksi, milloin mustaksi, vaaleaksi, erivärisillä ruskeilla jne. nyt tuntuu että oma on kummiskin kivoin.

Ei tumma,muttei vaaleakaan.Ruma toisinsanoen ja nuorempana minulla oli luonnostaan aivan hunajanvaaleat hiukset ja siksipä näitä kutrejani nyt vaalentelenkin.

Minulla ei kyllä ikinä ole ollut vaalentamisen vuoksi hiusongelmaa.Ei hamppuuntumista,ei palamista ja kiillonkin sain takaisin hyvillä pesuaineilla ja hoitoaineilla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat