Seuraa 

Hyvää perjantaipäivää siis vain kaikille!

Me ollaan tänään vielä täällä mun vanhempieni luona, mutta illalla mies ajelee töiden jälkeen tänne, ja sit vaihdetaan majapaikkaa anoppilaan yhdeksi yöksi. Huomenna kuitenkin jo kotia kohti, ja rauhallisissa merkeissä uutta vuotta vastaanottamaan. Tinat me valetaan ja herkutellaan, mutta raketteja me ei koskaan olla harrastettu. Joten herkkuilta taas huomenna tiedossa :P

Mua on tänään lyönyt aivan yletön VÄSY. Voi hyvää päivää, kun ei tahdo millään selvitä mitään tekemään.. Onneksi nuorempi muksu nukkuu, ja isompi on kumminsa kanssa ulkona pulkkamäessä. :)

Mä vielä lupasin ukilleni lähteä tänään kuntosaliharjoittelua ohjeistamaan, että voi sitten omalle liikuntaryhmälleen (juuri niin; super-ukki!) kuntosaliharjoittelua pitää. Ja itsekkin ajattelin samalla hiukan treenailla. Mutta jospa tossa päiväkahvin jälkeen olo olisi reippaampi jo!

Pienin muksu on masussa pitänyt tänään mukavaa mekkalaa; ei taida nukkua ollenkaan! =) (Jospa se mun pirteytyni onkin siirtynyt vauville?!)

Mua on alkanut mietityttää toi kohdunsuun tilanne, kun siitä on ollut paljon juttua. Ihan vain sen takia, kun jumppien vetäminen alkaisi taas Loppiaisen jälkeen, niin olisi hyvä saada tietää, että voiko vielä ihan rauhallisin mielin jumppailla. Täytynee asia ottaa puheeksi ensi keskiviikkona neuvolassa.

Mutta nyt tämä tyttö siirtyy virkistäytymistä etsimään, ja itseään tsemppaamaan!=D

Oikein mukavaa uuden vuoden vastaanottajaista teille jokaiselle, nautiskelkaa ja herkutelkaa!:)

tilda 23+5

Kommentit (6)

Olen käynyt teidän viestejänne aina lukemassa vaikka itse kirjoittelenkin tuonne toukokuisten pinoon. Ehdin aloittaa toukoporukassa, mutta np-ultrassa la siirtyikin huhtikuulle ja on siis 28.4. mutta jäin tosiaan toukoiseksi kun siellä väki oli tullut tutuksi. Niin siis sitä tässä vierailen kun joku kysyi (unohdin nimimerkin) tuosta huhtikuisesta synnyttäjästä. Tällaisen viestin tuolta itse bongasin:

tuulimaria - 30.12. 12:55 vastaa tähän viestiin (1/8)

Huhtikuun odottajalle pieni prinssi

Ystäväni puolesta ilmoittelen.. Kirjoitellut huhtikuun listalle, mutta nimimerkkiään ei kertonut.

Eli jouluaattona klo 12.20 syntyi pienen pieni prinssi 785g ja 33 cm. Olosuhteisiin nähden vointi vakaa, eikä mitään merkittäviä onegelmia ole.

Äiti tulee kuulemma kertomaan kuulumisia ensi vuoden puolella, kotiutuu itse varmaan toisella viikolla.

Aika hurjaa, että ensimmäinen huhtikuinen on tosiaan jo päivänvalon nähnyt! Toivottavasti heillä kaikki menee hyvin.

[color=red]pikku-milli & paco 23+0[/color]

Vähiin käy tämä vuosi ennenkuin loppuu. Omaan vatsaan kuuluu kait hyvää. Kävin juuri lääkärin pakeilla, eilisten kramppien jälkeen katsastettiin kohdunsuun tilanne. Kiinni oli, pehmennyt tietenkin uudelleensynnyttäjällä, kaulaakin jäljellä 2,5cm. Hyvä mieli tuli. Oli meinaas eilen aikamoiset kivut. Kysta se vaivaa varmaankin, ja kun se sieltä puhkee, alkaa se hel..tti. Henkee viedään - niin sattuu, ennekun saat pysyyn sisällä särkylääkkeen. Niitä siinä muutamaan otteeseen yritettiinkin sisällä pysyyn. Mies oli valmiina soittaan ampulanssia olin varmaan kylllä sen näkönenkin että kohta lähtee henki.

Ja ihme ja kumma, vauva ei moksiskaan. Äiti saa vaan kärsiä ja hyvä niin. Oon ajatellut ettei raskausaikana kait tule näitä kystan puhkeamisia, mut ihan näköjään kaikki mahdollista. Niinkun joku meistä huhtiksista oli jo synnyttänytkin. Ihmeellistä.

Mutta kaitpa tästä taas selvitään ja taidan varata yksityiselle ultra-ajan vielä varmistuakseni vauvan hyvinvoinnista. Hyvää vuodenvaihdetta mammakollegat! Varovasti pommien kanssa!

Ensi vuoteen! Lumo 26+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä rauhallisesta hetkestä nautiskelen ja lataan hermoja tulevaan iltaan. Kuopuksella menossa kunnon tahtokausi ja itkua väännetään joka asiasta ja koko ajan. Tänään oli vielä kummipoika hoidossa osan päivää ja kuopus katkera siitä kun hän joutui taistelemaan huomiosta. Eipä taida ressukka tietää mitä oikeasti tuleman pitää huhtikuussa, vaikka vauvaa kovasti odottaakin. Onneksi esikoisella on nyt tosi hyvä kausi menossa. Auttaa siskoa ja on lauhalla päällä. Nyt ovat isännän kanssa kaupoilla ja me tytöt jäätiin kotiin.

Omaan napaa ei juurikaan mitään ihmeellistä. Kovasti pönkäilee tuo vauveli itseänsä tuolta kylkiluiden puolelta ja kääntyminen yöllä on hankalaa. Toisaalta, nautin kyllä tästä ihanan isosta masusta kun tietää että muutaman kuukauden päästä sitä ei enää ole - tai siis on mutta nahkalaukkuna :-)

Joku sanoi, että huhtikuinen odottaja olisi jo synnyttänyt?? Multa on mennyt ihan ohi - tietääkö joku miten kävi??

Rauhallista uutta vuotta

Pikkis rv 26+3

Terveppä vaan!

Mulla on kans ollut tänään oikeen superväsypäivä ja just tietty kun ajattelin vähä jotain tehdä. Kuusen riisuin ja ruttasin pahvilaatikkoon ja imurointi tuola vielä odottaa. Mutta saapa hetken vielä odottaa, koska appiukko on meillä täälä nuohoomassa, joten...

Täälä se meni joulunaika hyvinHYVIN rauhallisesti. Se pitkään valittelemani yskä äityi sitten keuhkokuumeeksi ja sen kanssa on sitten maattu, koko ajan ja joka paikassa. Vaikka onkin välillä ollu itellä kova toppuutteleminen, etten mitään tekisi. Esimerkiksi imuri on vetänyt puoleensa niin kovasti, että huh huh. Miksei se voi sitä tehdä muuten, vaan nyt kun pitää ottaa rauhallisesti. Nooh, mutta onneksi tämä tauti on nyt vihdoinkin hellittämässä, tänään nappaan viimosen penisiliinin ja sitte vaan odotellaan, että kuinka emännän käy :o) heh

Navan alle kuuluu todennäköisesti hyvää. Kova vilske käy tasasin väliajoin ja potkuja satelee. Ja iltasin pönkäillään niin maan perusteellisesti, että tuntuu kait se siltä että mahanahka repee, mutta vielä on pysynyt sisällä.

Oon täälä lukenu teidän oireista ja täytyy sanoa, että tänne asti ne ei vielä oo kerenny (kop-kop-kop). Eikä välttämättä tarvii tullakkaan, tämä menee ihan hyvin näinkin.

Enpä olisi viime vuoden vaihteessa uskonu, että seuraavan kerran kun vuosi vaihtuu niin mukana menossa on masuasukki, vaikka tämä Kaveri onkin suunniteltu tapaus. Toteutuminen vaan kävi huomattavasti nopeemmin kuin mitä oli edes osattu unelmoida. Mutta hyvähän se vaan on, toiset kun joutuvat odottelemaan useita vuosia, että vauva saa alkunsa. No mutta se siitä ja sen kestävyydestä.

Ei muuta kun rauhalliset vuoden vaihtumiset ja iloista uutta vuotta jokahittelle!!

Terkut, Sande ja Kaveri 26+2 (viikot ne vilajaa silmissä...)

Näköjään ekat raketitkin pamahteli tuossa aidan takana.

Tänään on jo vähän sellainen olo, että kyllä tämä elämä taas voittaa, ei kauheasti lämpöä tai nenän niistoa tms... kyllä viikko on ihan tarpeeksi :)

3:tta päivää/iltaa/yötä osin jonkunmoista kipua ja sipustelua, mutta en nyt jotenkin vain jaksa lääkäriin. Edellisen kerran perusteella kaikki on hyvin niin kauan kun liikettä tuntuu. Ja onhan sitä tuntunut, vaikkei ihan samalla tavalla kuin tähän asti, mutta siiten varmaan vaikuttaa myös se että on ihan terve ollut :)

Kaupassakin oli triljoona ihmistä heti aamulla, vaikka ajattelin, että eihän siellä ketään ole kun kaikki on töissä -ja pah! Muuten taitaa vuodenvaihde mennä rauhallisesti, kun joutuu molemmat jaffaa juomaan :)

T: Viivi_84

Tänään olisi pitänyt mennä sokerirasitukseen.En tosiaankaan mennyt,on tämän kirotun flunssan vuoksi niin huono-olo,että en ehdoin tahdoin lähtenyt labraan oksentamaan sitä liuosta pois.Siirtynee siihen saakka,kunnes olen parantunut.

Maanantaina sitten menen sinne pelkopolille,olen täällä jo valmiiksi käärinyt hihoja,koska tiedän,että joudun vääntämään lekurin kanssa kättä sektiosta.Jo kätilön puhelu,kun aikaa soitti kertoi sen,että kohdallani jää sektio vain suunnitelmaksi,jollen pidä tiukasti omaa kantaani.

En todellakaan aijo ottaa kahden kohtuun kohdistuneen leikkauksen jälkeen mitään riskiä,että synnytyksen aikana sattuisikin jotain ja siksi aijon vaatia leikkausta.

Jos asia menee ihan väittelyksi ja käännyttämiseksi,niin otan kamani kantoon,häivyn ja ilmoitan,että synnytys tulee tapahtumaan jossain toisessa HUS-alueen sairaalassa.

Onneksi tämä on Helsingin-Uudenmaan sairaanhoitopiirissä mahdollista.

Huomenna sitten paukutellaan pommeja.Poika odottaa jo kärsimättömänä,että pääsisi iskän kanssa räjäyttelemään ilotulituksia.

Menemme anopin luokse.Alun perin piti mennä kaveriparille kylään,mutta minä en ole oikein kyläilytuulella,kun olen kipeänä....

Omalle navalle kuuluu hyvää.Välillä jumpataan kunnolla ja toisinaan huilitaan pitkiäkin toveja...Sohvalla rötköttäessäni nyytti potki niin kovasti,että koko maha heilui.Pieni esitteli karatepotkujaan iskälle=)

Hyvää uutta vuotta kaikille ja pitäkäänhän hauskaa huomenna!!!

Niksu78 26+6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat