Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Nyt on sitten niin että kaapissa olis ovistestejä ja en jaksais lähetä hakemaan raskaustestejä kaupasta. Jotkut oli plussanut ovistestillä, mutta vaikuttaako siihen vuorokaudenaika?

Kommentit (5)

kun jäi muutama Aconin ovistesti tonne kaapin perälle ylimääräiseksi. Vauva matkassa jo. Ja kyllä tuo ovistesti näyttää minulle erittäin vahvaa viivaa samoin kuin vastaava raskaustesti. Nyt menossa rv 9+4.

Hauska juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä testasin ovistestillä kans kokeilumielellä heti plussattuani, että tuleeko siihen viivaa mutta ei tullut kuin ajan kuluessa hyvin hailakka viivankohta...kun olin sitten jo 5+viikoilla ja löysin uuden testin kaapinperältä niin kokeilin taas ja tummaakin tummempi viiva ilmestyi heti samantien kun tikussa kosteus ylti edes testiviivaan asti. Tätä vähän ihmettelin ja kyselin asiasta aconien toimittajalta ja sain mielestäni kaikenkattavan vastauksen, eli....

[b]LH (ovulaatio) testi on tutkittu HCG pitoisuuteen 10000 mIU/mL asti. Eli jos pitoisuus on sitä pienempi niin HCG hormoni ei näy. Kyseinen pitoisuus voi joskus raskauden myöhäisemmässä vaiheessa tulla vastaan ja silloin voitaisiin testiä käyttää raskaustestinä. (Tosin silloin kai näkyy muutenkin)

Eli normin täyttävää testiä ei voi käyttää raskaustestinä.[/b]

Minulla tuo kierto on pitkä ja tänään siis kp 40. Kova palelu on ollut tässä viikonverran. Ajattelin kuitenkin lykätä tuota r-testin tekoa vielä, kun olen vähän skeptinen luomuplussan suhteen (1 clomi-lapsi meillä). Kävin muuten katsomassa vielä tuolta roskiksesta sitä ovistestiä ja haamu oli, mutta " yliajalla" siis : )

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat