Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

vaikka jokin molemmille yhteinen meno ja kaverisi kysyy, oletko menossa ja menisittekö vaikka sinne yhtä matkaa? Mitä teet?

A) vastaat viestiin

B) et vastaa ollenkaan

C) vastaat viikon päästä, kun meno on jo aikapäivää sitten ohi, että et sitten päässytkään, kun syynä oli se ja se.

Sivut

Kommentit (35)

käytätkö sähköpostia, ne asiathan voi hoitaa myös puhelimella. Onko sulla myös AINA mahdollisuus puhua puhelimessa, ei tule tilanteita, että toinen soittaa huonoon aikaan. Mä käytän tekstiviestejä ja vastaan aina kaikkien ystävien viesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei hän välttämättä ole edes saanut viestiäsi. Minulle on useammankin kerran käynyt niin, että en ole saanut jotain viestiä, joka on lähetetty, ei ne aina kulje, viimeksi nyt jouluna tökki tekstarit tosi paljon. Tuli hirmu viiveellä tai ei lähtenyt, vaikka näytti, että lähtisi.

Lisäksi viestin on voinut avata vahingossa siten, että se on mennyt " vanhaksi" ilman, ettei sitä ole luettu.

Ei tekstareihin pelkästään voi luottaa, jos on jostain tärkeästä asiasta kyse. Soitat nyt kaverillesi ja sanot, että saitko mun tekstarin silloin ja silloin, että rupesit soittamaan, kun ei mitään vastausta ole kuulunut. Ei se sen kummempaa ole.

Minulla tahtoo useat viestit jäädä vastaamatta jos satun lukemaan huonona hetkenä, sitten unohtuu vaan.

En ole velvollinen vastaamaan yhteenkään tekstiviestiin/puheluun silloin, kun en halua. Tällä asialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä sen asian kanssa, mitä mieltä olen esim. viestin lähettäjästä tms.

Ja niin tekevät kaikki tuttavanikin. Useimmat vastaavat 1-2min. kuluttua, kun lähetän viestin.

Millä ihmeen aikakaudella elätte? Ja MIKÄÄN ei ole niin ärsyttävää, kun laittaa viestin, ja sitten joku pölvästi SOITTAA takaisin. En voi sietää sitä! Jos haluan puhua, soitan itse. Tekstarit ei häiritse, mutta puhelut saattaa häiritä.

Tekstiviestin kirjoittaminen on niin hidasta, ettei ei-kriittisiin viesteihin jaksa vastata. Eri asia on sitten, kun joka puhelimessa alkaa olla kunnon näppäimistö.

Vierailija:

Lainaus:

kutsuin tekstiviestillä ystäväperheen uudenvuoden aattona kylään, lähtein viestin toissailtana. Eivät ole vastanneet ollenkaan. Todella ärsyttävää.

Itse olen sitä mieltä, että jos jollain on tärkeää tai kiireellistä asiaa, niin silloin soitetaan. Vihaan tekstareiden kirjoittamista.

Tuntuu muutenkin naurettavalta, että ystävällä on minulle asiaa ja minä joudun maksamaan viestin lähetyksen kun vastaan hänelle.

Tekstarit kuuluu teineille, aikuiset soittakoot!

vastaan kun ehdin ja jos joku kutsuisi minut kylään 2 päivää ennen uutta vuotta tekstarilla, niin en varmasti vastaisi, koska minusta tuntuisi siltä, että eivät ole saaneet ketään muutakaan kutsutta. Muutenkin kutsun itse aina soittamalla. Vain parhaiden kavereiden kesken saatetaan joskus laittaa tekstareilla kyläilykutsut.

Ennen lapsia vastasin aina heti tekstareihin. Nyt saattaa vanha tekstari tulla mieleen jollain yösyötöllä... Kyllä se valitettavasti on niin, että jos minusta haluaa jotain irti tällä hetkellä, niin pitää soittaa... Ja jos en kykene vastaamaan, niin soitan takaisin. Ehkä puolen vuoden päästä on taas toisin...

Vierailija:

Lainaus:

vaikka jokin molemmille yhteinen meno ja kaverisi kysyy, oletko menossa ja menisittekö vaikka sinne yhtä matkaa? Mitä teet?

A) vastaat viestiin

B) et vastaa ollenkaan

C) vastaat viikon päästä, kun meno on jo aikapäivää sitten ohi, että et sitten päässytkään, kun syynä oli se ja se.

minusta tuo oli ihan sopiva varoitusaika, jos tiistaina livenä asiasta sovitaan ja keskiviikkona sitten vielä tekstiviestillä asiaa kysytään, jos ei ole kyse kuin yhdestä perheestä. Miten aikaisin sinä aina jotkut kahvikekkerit sovit? 28

sanoin, että hehän voisivat tulla meille käymään. Lähetin sitten tekstiviestin seuraavana päivänä. Joten tietää kyllä mistä on kyse. Kai se on sitten soitettava ja kysyttävä asiaa. t.7

P.S. Todennäköisesti ovat tulossa meille kylään, jos en ota asiaa puheeksi, saattavat hyvinkin vain ilmestyä sovittuna aikana. Minusta on vain hassu tämä heidän käytäntöntä. On jäänyt mileen että tulivat häihimmekin, jossa oli tietenkin vastauspyyntö, mutta tämä ei luonnollisestikaan koskenut heitä, heidän ei tarvinnut ilmoittaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat