Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis hermo kärvähti nyt lopullisesti.... monesti jo olen aiemminkin huutanut pieniä vaate" paketteja" tytölle (max 6 vaatetta,koot 80 ->) ja saanut aivan karmeita lumppuja ja nyt kävi taas niin!! miksi ihmeessä pitää kirjoittaa siihen kuvaukseen että " tosi ihana vaatepaketti" tai jopa että " erinomaisessa kunnossa" jos vaatteet ovat silkkaa paskaa, venyneitä ja kuluneita rättejä!!!???

tämän kertainen muutaman vaatteen paketti ei kallis ollut, mutta oletin että olisi ollut tosi hyvä silti niinkun kuvauksessa sanottiin, ja paskat!! nyt loppui minulta vaatteen osto huuto.netistä! ei tunnu oikeen oikeudenmukaiselta, kun itse myyn KUIN UUSIA ja KAUNIITA (ja ovat aina kuvauksen mukaisia!!) lastenvaatteita tosi edullisesti..... ostan tästä edespäin tytölleni vaatteet kaupasta vaikka emme mitään rikkaita olekaan ----> köyhällä ei ole varaa lumppuja ostella!!!

aamen.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

uuden veroiset. Kaksi pettymystä on tullut:

- huusin vaatepaketin, jossa vaatteet jees, mutta ne haisi kellarille! Pesin kahdesti ja silti vaan haisivat. Viikko pakkasessa ulkona lumisateessa lopulta vei hajun.

- Huusin lasten " uuden veroiset" talvikengät. Ja maksoin tosi paljon. Postissa tuli kengät, mutta niissä oli kärjet ihan kuluneet ja muutenkin lesti venähtänyt. Olivat kohtuukuntoiset, mutta eivät missään nimessä erittäin hyvät.

totta helvetissä mä ne kuvat katson, mutta kuules kun ne ei aina todellakaan näy kaikki kulahtaneet ja venymiset siinä kuvassa!!! nytkin olivat kuvassa oikein kivan näköisiä, sanoisinpa kauniita!! laitan ensin myyjälle viestiä ja sitten vasta mahd negatiivisen!

-ap

ps. anteeksi agressiivinen sävy... sapettaa vaan niin rutkasti!!

Katson kuvan todella huolella (suurennettuna) ja jos ei ole tarpeeksi hyvää kuvaa, pyydän myyjältä yksittäiset kuvat meiliini. En huuda jos jään yhtään epävarmaksi!

Laitathan aina myyjälle palautetta? Oletko yrittänyt purkaa kauppoja?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat