Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Nyt varmaan joku suuttuu ja sanoo että " mainostusta" mutta kehunpa siltikin...Olin nimittäin eilen lastenvaate ale-ostoksilla Helsingissä ja täytyy sanoa, että Pompii liikkeessä oli todella hyvä palvelu!Kiertelin useita kauppoja ja esim.Bam Bamissa myyjä ei noteerannut minua mitenkään.Kuuntelin kun myyjät jutteli siellä keskenään jostain _asiakkaasta_ jonka lapsella oli aivan väärän kokoiset kengät! Siis tämä asiakas oli asioinut liikkeessä edellisenä päivänä.

Pompiissa sitä vastoin oli kaikki tuotteet alennettu, kokoja oli paljon jäljellä ja myyjä tosi ystävällinen.Etsi minulle oikeita kokoja ja esitteli tuotteita ja melko paljon ostinkin...Kaiken lisäksi vaatteiden lähtöhinnat olivat selvästi matalammat kuin BamBamissa (esim. samat paidat molemmissa liikkeissä).Itse käyn kyllä varmasti uudelleenkin samassa liikkeessä kun tällainen shoppailuhullu olen mutta BamBamia taidan " boikotoida" ...

Kommentit (5)

kertokaa toki lisääkin, niin tietää minne suunnistaa jos/kun haluaa tulla palvelluksi :)

Useammin ihmiset vaan valittavat, joten positiivista on lukea kehujakin jostakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun minuutin sisällä kolme eri myyjää kysyy kasvoillaan ylileveä teennäinen american smile, että " mitä saa olla" ? - alkaa jo ärsyttämään. BamBamissa sen sijaan saa katsella ensin ympärilleen ja vasta sitten lähteä myyjän kanssa keskusteluihin - jos siis tarpeen.

Pompiissa saa katsella hetken itsekseen ja sen jälkeen myyjä (joita on yl. useita) tulee kysymään voiko auttaa.

Myyjä esittelee todella tehokkaasti valikoiman ja mikä tärkeintä he kaikki osaavat arvioida lapsen kokoa suhteessa kaiken maailman kokomerkintöihin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat