Seuraa 

Juu, vielä 3 kk iässä poitsu viihtyi kohtuullisesti lattialla lelukaarensa alla (sain ripustettua pyykkiä, keitettyä kahvia ym. pientä). Kun 4 kk alkoi tulla täyteen viihtyminen loppui kuin seinään. Nyt ei viihdy lattialla, sitterissä eikä sylissä, ei sitten mitenkään päin... Seuraneitinä saa olla koko ajan ja silloinkin pitää olla jatkuvaa liikettä ja ääntä, muuten alkaa kitinä ja itku. Varmaan viihtyisi jonkun moottoroidun ja metelöivän leluhässäkän alla, mut eihän meillä sellaista ole. Telkkaria jaksaa kyllä tuijottaa, mut se ei ole oikein äidin mieleinen vaihtoehto. =o)

Poika ei vielä käänny mahalleen eikä yllättäen viihdy mahallaankaan. Kiinteitä maistellaan neljättä viikkoa. Pidin niissäkin jo välillä taukoa, kun ajattelin, että käninä johtuu niistä, mutta ei... Mä alan olemaan välillä aika kypsä tuohon käninään. Tuliskohan siihen helpotusta kun vähän oppii liikkumaan?

Enkä mä haluakaan, että kokoajan viihtyisi yksin, mut jos edes 5-10 min. silloin tällöin, että vois edes puhelimeen vastata ilman, että muksu karjuu kuin leijona (joka muuten on horoskoopiltaan) toisessa huoneessa...

Mites muilla? Mikä auttoi vai auttoiko mikään?

T: Hyppy, jolta taas savu nousee korvista

Kommentit (5)

Meillä tosi tyttö, mutta samalta kuulostaa. Seuran vaatiminen alkoi (uudestaan) 3,5 kk iässä. Missään ei viihdy. Viimeviikko tosin oli helpompi, kun tytöllä nuha. Ilmeisesti oli muutenkin kipeä olo , niin silloin katseli tyytyväisenä sitteristä minun touhuja. Ajattelin jo, että nyt lapsi on kehittynyt eteenpäin, eikä vaadi niin paljoa. Mutta totuus on tällä viikolla paljastunut, kamala huuto, jos joutuu vähänkin olemaan yksin. Sylissä viihtyy vaan kun tanssitaan ja lauletaan... Lelukaareen vaihdettiin kaikki uudet lelutkin, mutta ei se kiinnosta kauaa siltikkään.

Toivotaan,että tämä vaihe menisi pian ohi. Voihan se olla että liikkumattomuus ärsyttää.

Takku ja Neiti parin päivän päästä 4kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meilläkin tyttö oli todella kiukkuinen tuossa iässä, kun ei päässyt vielä liikkeelle, mutta paikallaan olo kyllästytti. Muuttui kuin eri tytyöksi kun oppi ryömimään :)

Luin jostain, että ohimenevä kausi. Vauva on jo sen verran " iso" , että kaipaa paljon virikkeitä, mutta kun ei itse pääse liikkeelle niin kyllästyy ja turhautuu. Meidän Enni on 4,5 kk ja ihan samoja " ongelmia" . Onneksi aika auttaa.

loppui meillä ainakin kun tyttö oppisi liikkumaan enemmän. Kun tyttö oppi kävelemään oli kuin aivan eri lapsi. Siihen saakka äidin mielestä ainakin aika vaativa tapaus. Nyt 1v ja keksii itse kaikenlaista kivaa eikä kiukutellaan enää. Kärsivällisyyttä vaan. Anna pojan pitää vähän meteliä siinä lattialla.

Itse olin myös sellainen ( taidan olla edelleenkin ) että koko ajan pitäisi olla jotain " ohjelmaa" vauvalle muuten hänellä on varmasti tylsää.

Eihän kukaan jaksa koko ajan touhua pikkuisen kanssa.

Näin meillä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat