Vierailija

Keitä ja millaisia he ovat ja miksi kadehdit?

Kommentit (6)

Itse kun pääsis samaan.

Ystäväpariskunnista (5 läheisempää) 2 on eronneet, 1 kumpikin juoksee vieraissa, 1 avioliitto selvitystilassa, 1 juuri menneet naimisiin eli ovat onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai ainakin joitain asioita joidenkin suhteessa. Jotkut vaikuttavat olevan tasapainoisia ja rauhallisia. Me miehen kanssa molemmat aika äkkipikaista sorttia ja kumpikin kärsimme näistä ominaisuuksista. Olen kyllä muutoin todella tyytyväinen mieheeni ja suhteeseemme. Saamme olla oma itsemme toistemme kanssa.

en niinkään suhdetta vaan lapsellisten pariskuntien pieniä perheitä.

meidän suhde vielä aika tuore ja minulla koulukesken joten lasten aika tulee vasta hieman myöhemmin, kuitenkin vauvakuume on kova.

4 läheisestä pariskunnasta 1. on mustasukkaisia ja kateellisia, 2. vanhanaikaisia, eli mies ei koske kattilaan/pölynimuriin, 3. lapseton pariskunta, joka muutoin oikein mukavia ja ihania ihmisiä, mutta lapsettomuus tainnut vaikuttaa heidän parisuhteeseenkin aika paljon :( 4. taas teennäisiä, suunnittelevat nyt täydellisiä häitä ja jälleen kerran morsian lataa liian suuria odotuksia yhtä päivää varten ja sitten keksii jonkin draaman hääpäivänä ja surkuttelee sitä sitten juhlien ajan (on todellakin tällainen)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat