Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siis saako vauva ilmavaivoja, mahakipuja vai mitä?

Kommentit (11)

Mutta meillä ei mahavaivoihin vaikuttanut mun suklaan suurkulutus. Saatoin syödä parhaimmillaan levyn päivässä, etenkin heti sairaalasta kotiuduttua. Jossain vaiheessa kokeilin olla ilman suklaata, eikä se tuntunut vähentävän kipuilua. Olen sitten jatkanut suklaan mässytystä. Mahakivut loppuivat (melkein kokonaan) meillä sitten kun vaihdoin Devitol-tipat Jekovitiin. Kannattaa siis kokeilla auttaako suklaalakko, mutta välttämättä se ei ole se syy...

-Coppola ja Möttönen 11 viikkoa

eli pojalla alkoi posket punottaa ja oli sellaiset karheat =pientä näppyä. Sitten peukalo, jota hän imee oli aina suklaan syönnin jälkeen paheman näköinen =punainen, ärtynyt. tätä siis noin 2 kk:n iässä.

nykyisin ei mitään ongelmaa.... eli suklaata menee :) pojalla ikää 8 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mahavaivoja nyt tulee muutenkin ties mistä, ei aina selkeää, mutta tuo ihottuma (ja rinnanhyljintäkin otaksun) meillä on tosi paha välitön reaktio suklaansyönnistäni (puolikas pientä rasiaa riittää siihen) ja sitä kestää aina pari päivää kunnes vaikutus häipyy.

Vauva hiukka vajaat 3kk ja kolme rasiallista meni toteamiseen... ;)

sitäkös se meidän neitin ihottuma onkin ...enpä osanut arvata.

Mulla neljäs lapsi (heh heh )enkä osanut aavistaa ...no täytyy kans ruveta suklaalakkoilemaan.Jos sitten neitillä iho paranisi.Täytyy koklaa...meillä neiti 2kk.

Meidän koliikkivauva (7vkoa) saa hillittömät vatsanväänteet suklaasta, kuin myös monesta muustakin ruoka-aineesta. Joulu oli aika ankea, kun sain lahjaksi 6 rasiaa suklaatia, enkä yhtään pystynyt syömään. Onneksi " parasta ennen" -päivä on joskus toukokuussa....

Meidän pojulle tulee äiskän suklaalla herkuttelusta, ylenmääräisestä sellaista, ilmaa mahaa ja sitten kipristää... Äidille taas tulee noita näppyjä :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat