Vierailija

niin kyllä kelpais esitellä vieraille asuntoa.

Kommentit (29)

Jääkaapinkin satuin pesemään ja järjestämään vaatekaapin, niin voisivat ne olemattomat vieraat tunkea sinnekin penkomaan. Nääs kun pitää jatkuvasti kotinsa siistinä, niin jää joka päivä aikaa vaikka sitten lorvimiseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun nimittäin supistelee heti liikkuessa siihen malliin:/ Ja siis viikkoja vasta 20 ja riski ennenaikaiseen synnytykseen heikon kohdunkaulan vuoksi... Eli mulla on kerrankin hyvä syy lusmuta=)

Sain jo yläkerran imuriin uusia pusseja... Pitäisi mennä laittamaan ne kokeilla sielläkin imuria.. Olen kyllä imuroinut yläkerran tällä viikolla jo kaksi kertaa....

;) Meinaa vaan ruveta supisteleen jos en käy välillä täällä istumassa!!

Monestikko viikossa pesette vessan?

pyykit on edelleen koneessa kun en niitä saa sieltä pois. imuri levällään lattialla. Eilisen mehut keittiön lattiassa. Lapset naama ketsupissa jne. Enkä kyllä edes yritä. Ukko tulee kohta töistä niin saa putsailla paikkoja.

Mielummin kyllä tekisin itse, jos silla saisin selän kuntoon...

lapsen päiväuniaika on mun omaa aikaa. Siivoukset yms. hoidan lapsen ollessa hereillä. Hulluksihan tässä tulis jos ei ois omaa aikaa ollenkaan...

Kun pitää kodin aina perussiistinä, ei tarvi stressata tiski- tai pyykkivuorista tai villakoira-armeijoista. On myös aikaa lorvia täällä! :)

mä olen paahtanut aamusta saakka, pessyt pyykkiä, imuroinut, tiskannut, tehnyt ruokaa, vaihtanut lakanat, käynyt kaupassa, ulkoillut pari tuntia lasten kanssa yms. nyt istun tässä sen 15min mikä yleensä kestää kunnes joku taas tarvitsee äitiä palvelemaan. todennäköisesti se on vauva. ja sen jälkeen tiskit ja sitten lähden viemään mieheni harkkoihin jonka jälkeen menen käymään äitini luona lasten kanssa ja kannan puut hänelle sisälle ja lyön tulen takkaan ja sitten kaiken tämän jälkeen minä aion istua täällä koko hemmetin illan. kotiäiti on leponsa ansainnut!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat