Vierailija

osaisiko kukaan auttaa päätöksenteossa...

Eli tutut kutsuivat mukaansa risteilylle. Mutta laiva olisi Tallinkin Romantika, lähtö lauantaina ja mukaan tulisi meidän 2 ja 4 ja 9-vuotiaat lapset.

Olen kahden vaiheilla, lähtiskö.

Eli: Onko kauhea tupakansavu koko laivalla? Onko kännisiä ihan hirveästi? Onko kamalat ruuhkat terminaalissa, kun mennään ja tullaan laivalta? Eli jaksaako lapset jonotella (ja vanhemmat kestääkö sitä kitinää, jos kestää jonouts kauan? )

Kiva jos joku tietäisi!

Kommentit (13)

ja ollaan toki oltu siljan laivoilla tukholmaan-risteilyillä. Mutta tuo romantika epäilyttää, kun olen kuullut, että siellä tosiaan on paljon kännisiä, ihan eri tyyliin kuin Ruotsin risteilyillä, ja ruuhkat kovia. En tosiaan halua sellaiseen paikkaan viedä lapsiani. En ole siis ollut koskaan Romantikalla, joten on vain olettamus.

kiitos vastanneille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja bussikuskikin sanoi ettei nämä laivat olekkaan viikonloppuisin lasten paikkoja vaan viikolla kaikkein paras mennä, joten harkitkaa vielä kannattaako lähtee viikonloppuna lasten kanssa, minä en suosittele!

me mennäänkin yleensä joko arkilähdöille tai sitten juuri esim Siljan laivalla Tukholmaan. Niissä ei ole samantyyppistä kuin esim aikoinaan Vikingin Cinderellalla, joka oli mun mielestä kuin uiva yökerho, eli ei lasten paikka.

Ap

Eipä taideta sitten lähteä. Mä en halua lapsille näyttää hirveetä kännäysörvellysmenoa, vaikka eihän me nyt tietty valvottais lasten kanssa kovinkaan pitkään, että viimesitään 21 jo koisimassa olis lapset. Mutta tiedän kokemuksesta, että hyttien äänieristys ei ole kovin kummoinen ja ´käytäväbileet kuuluu aika hyvin hyttiin ja kännissä ollaan jo klo18...

Olen siellä kolmesti ollut(Romantikalla) ja ihan bilelaivahan se on,ihna kuten viking linen cinderella.

En valttämättä itse lähtisi sinne lasten kanssa...Ja samaan ryppääseen kuuluu siljan opera laiva,siellä kanssa bilekansa viihtyy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat