Seuraa 

Olisin kysellyt muilta samaisen haalarin omistavilta, millaisessa kunnossa teillä kyseinen haalari tällä hetkellä on? Kauhukseni ja suureksi kummastuksekseni huomasin viisivuotiaan tyttöni haalarin lahkeen sisäsaumat olevan rei´illä. Jopa siinä cordura-osassa, jonka pitäisi kestää kaikkea, on ammottava reikä. Onko kohdalleni osunut maanantai-kappale vai onko laatu oikeasti näin huonoa? Haalaria on käytetty reilu kuukausi. Millainenhan mahtaa olla Rukan reklamointikäytäntö? Onko kokemusta? Nyt laitan s-postia sinne. Ärsyttää...

Kommentit (8)

meillä on kyllä pysyny erittäin hyvässä kunnossa vaikka käytössä 4½ vuotiaalla pojalla päivittäin ja remuaa sillä pitkin metsikköä ja pihaa.

meillä kelta sininen ja se keltainen osa on kyllä ikävästi likaantunut eikä sen takia pelkästään viitsi haalaria koneeseen laittaa, pitäis kokeilla pyyhkiä.

Vähän kyllä mietin, olenko turhan nipokin... Mutta jos haalaria on käytetty reilu kuukausi ja siitä löytyy useita reikiä ja yksi on lähes pikkusormen mentävä. Käyttökelpoinen se toki vielä on ja varmasti läpi talven kasassa pysyy. En nyt ihmeitä haalarin kestävyydeltä odota, mutta kestäisi edes yhden talven...

Ohjeeksi Rukalta sain postittaa haalari sinne, jotta voivat tilanteen tutkia. Eipä kai muukaan auta. Keskellä talvea haalaritaa jääminen ärsyttää, sillä kakkoshaalareita en ollut ajatellut tarvitsevani, kuten ei aikaisempinakaan vuosina.

Tälläkin palstalla Rukkaa ehdin kehua aiemmin, mutta joudunkohan sanani vetää takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En muuta osaa sanoa kuin että tehty kiinassa, ja mitä muutaman vaatetusalan ammattilaisen kanssa olen ko. merkistä keskustellut niin

eivät kuulemma aio hankkia lapsellensa..

mutta kukanenkin muodostakoot mielipiteensä kokemuksensa ja kuulemansa perusteella.

Meillä on myös 4-vuotiaan tytön jäljiltä rukan haalarin sisäsaumoissa reikiä =(. Ja haalari otettiin tosiaan vasta marraskuun lopulla käyttöön... Olisin odottanut vähän parempaa kestoa =(

Nettisivuilla sanovat, että materiaaleilla on kahden vuoden takuu ostopäivästä lukien.

Mitä tuohon Kiina-pointtiin tulee, jos sillä tarkoitetaan sitä, että Kiinassa tehty on huonolaatuista, alkaa se käsitys olla vanhanaikainen. Itse työskentelen vaatetusalalla ja olen paljoltikin ollut tekemisissä Kiinassa valmistettujen, suomalaisella tuotemerkillä olevien vaatteiden parissa. Tuotteet ovat usein laadukkaampia kuin mitä Suomessa valmistetuissa on. Ja tämän allekirjoittavat muutkin kuin vain minä. Se kun on valitettava tosiasia, että täysin Suomessa valmistettuja tuotteita on äärimmäisen vähän. Harmittavan moni luulee, että kotimaisella tuotemerkillä oleva on aina kotimainen ja sitä myöten huippulaadukas, hajoamaton. Suurin osa on kuitenkin juuri esim. Kiinassa tai Virossa valmistettuja.

Tässäkään tuotteessa ei itse valmistuksessa ole mitään vikaa. Työn jälki on täysin moitteetonta. Kangas on vain yksinkertaisesti hajonnut.

No niin, menipä perustavaa laatua olevaksi selittelyksi. Asia vaan on sydäntäni lähellä muustakin syystä kuin vain siitä, että joudun reklamoimaan. Mulla onkin haalareiden joka syksyisessä valinnassa ollut yksi pointti, että kokeillaan jotain uutta merkkiä ja testataan, mitä se kestää ja millaisia " ominaisuuksia" sillä on.

Kiitoksia siis vastanneille. En siis ole ainoa, jonka haalarissa reikiä.

Meillä on ollut Sokoksen tarjouksesta ostettu mustikansininen rwp päivittäin käytössä jo reilun kuukauden eikä siinä näy käytön jälkiä vielä ollenkaan! todella tyytyväinen olen haalariin. Kannattaa laittaa spostia Rukkalle tai käydä näyttämässä haalaria ostopaikassa, kyseessä saattaa tosiaan olla maanantaikappale.

MOLEMMAT haalarit reikiintyivät kuukauden käytön jälkeen

ja meillä käyttö satunnaista koska on toiset haalarit sekä

kaksiosaiset....

Tein Rukalle Reklamaation ja lähetin haalarit ja sain takaisin

UUDET SAMANLAISET mutta ei ne kestä yhtään sen enempää

varmasti kuin alkuperäisetkään...

Meillä tuli nepparilistasta neppareiden kannat läpi tehden

reikiä, jalkalenkit tuusan nuuskana, sisälahkeessa reikiä sekä

hihansuissa.

Kokeilu mielessä ostin nämä haalarit ja saavat tästä edes jäädä

kauppaan, ei kiitos =D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat