Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (15)

antakaa se jollekkin ennemmin kuin tapatatte sen.sama se pitäis olla ihmistenkin kohdalla,jos useesti huutaa niin ei muutakun tapetaan vaan.aaarrgghhh!!!

Eikä tuo tenava muuten herännytkään.... " HAUHAUHAUHAU" kuului sängystä koirille vastaus ja tais jatkaa sitten uniaan :-/ Ihme tyyppi... Eikä noi koirat tietty pahempia ole kuin möykkäävät IHMISET... Mua vaan seuraa tänään toi Murphyn laki enemmän kuin koskaan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tule sanomaan, että ne häiritsevät. Viemme sitten koirat itse piikille, tai annamme ne jonnekin peräkorpeen. Kaikki keinot on käytetty, haukkumista emme saa loppumaan. Muuten mukavia koiria. Naapureilta on kysytty, häiritseekö haukkuminen, eivätkä ainakaan päin naamaa myönnä. Jos asiasta ei voi suoraan koirien omistajalle sanoa, on turha valittaa, että häiritsee!

Tämän vuoksi opetin lapseni nukkumaan vuoden ikäisenä sisällä. Aluksi päikkärit olivat vain puolituntia parikin viikkoa, mutta sitten tottui nukkumaan sisällä ja unet nyt pari tuntia.

Naapurin koirien haukunta herättää usein myös meidät aamuisin jopa viideltä ja olen tulla hulluksi!! Itsellänikin on kolme koiraa, joille koko piha on rajattu käyttöön. Omilla koirillani ei kuitenkaan ole lupa haukkua pihalla, enkä muutenkaan niitä sinne laske aamutuimaan tai myöhään illalla, että jos sattuvat haukkumaan.

ja jos ei ole varaa ostaa niin sellaisia myös vuokrataan!!! ja niitä saattaa ärsyttää teidän lastenne huudot sun muut.ja meidänkin naapurissa räksyttää päivät koira eikä se meitä haittaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat